MARUTA: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Pirates Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa o stapanesti sanatatos! Si eu care credeam ca testul cu a mea te-a influentat cel mai mult!

    LE: gata s-a vandut si ultimul ATR din Romania. Suntem doar noi 2 cu ATR, iar restul saliveaza la un adevarat Type-R.
    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

    Comment


    • #32
      Originally posted by Doc View Post
      Si eu care credeam ca testul cu a mea te-a influentat cel mai mult!
      Testul cu ATR-ul tau a fost cel mai important in luarea deciziei. Multumesc.
      CR-V e:HEV
      JAZZ GD1 CVT
      Ex: CR-V RE6

      Ex: RDX TB1
      Ex: Civic FD1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • #33
        Bravos, domnule! Excelenta alegere!
        S-o stapanesti sanatos!

        Comment


        • #34
          Sensei, sa te bucur la maxim de ea.
          asteptam poze!
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • #35
            Eram sigur ca nu Clarkson si Hill au fost decisivi (cu toata "Viagra, south-american dictator & crispy turning" lor). Microbul Honda e netratabil ... Felicitari si distractie cat cuprinde !

            Comment


            • #36
              Aha, deci a fost a lui Andrei!
              Inca o data, sa o stapanesti sanatos!
              sigpic

              HONDA - THE POWER OF DREAMS
              Honda Civic Type-R FN2

              Comment


              • #37
                Multumesc baieti.

                Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult "jucaria".
                Am citit pe undeva ca japonezii cand au vazut ce masina au facut pentru Europa, in 2003 au scos si progenitura sa, CL7 Accord Euro-R, care are apoape aceleasi specificatii. E prima data cand aflu ca au facut ceva mai tare decat pentru JDM.

                Azi am schimbat placutele pe spate. TOATE erau desprinse:


                Click image for larger version

Name:	IMG_1334.jpg
Views:	1
Size:	36.2 KB
ID:	710829 Click image for larger version

Name:	IMG_1333.jpg
Views:	1
Size:	26.2 KB
ID:	710828 Click image for larger version

Name:	IMG_1332.jpg
Views:	1
Size:	33.9 KB
ID:	710827 Click image for larger version

Name:	IMG_1335.jpg
Views:	1
Size:	65.4 KB
ID:	710826
                CR-V e:HEV
                JAZZ GD1 CVT
                Ex: CR-V RE6

                Ex: RDX TB1
                Ex: Civic FD1

                Ex - JAZZ GD1
                Ex - ACCORD Type-R
                Ex - DEL SOL EH6

                Comment


                • #38
                  Se pare ca se confirma ca EBC-urile sunt de rahat, nu e voie sa se desprinda asa indiferent cat a stat pe dreapta.
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                  Comment


                  • #39
                    Se stie ca sunt varza EBC-urile, dar putina lume recunoaste din cauza pretului mic. Uite in ce hal arata discurile dupa doar un an (daca nu ma insel anul trecul l-am auzit pe Andrei ca le-a schimbat). Eu am avut noroc si am cumparat ATR-ul cu discuri noi pe fata si placuta fata-spate noi. La mine Discurile spate au uzura, dar nu in halul acesta.

                    Maruta trebuie sa organizam o mini intalnire de ATR-uri. Vine acum caldura, le putem scoate pe Cheia sau Siriu, ocazie cu care facem si o sesiune foto.

                    Sunt putini cei care stiu ce ADN are Accordul TypeR, dar si mai putini sunt cei care au condus o astfel de masina. Nu degeaba renunta cei din Anglia la Integra si Ep3 in favoarea unui Accord Type-R.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #40
                      Daca iesiti pe cheia dati un telefon, vreau sa vin si io sa va alerg putin pe acolo .
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                      Comment


                      • #41
                        Cred ca ii alergi impins fiind! )
                        sigpic

                        HONDA - THE POWER OF DREAMS
                        Honda Civic Type-R FN2

                        Comment


                        • #42
                          Asta a sunat mai mult a provocare

                          Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Adevarul este ca dupa ce le conduci pe amandoua iti dai seama ca Accordul este mai TypeR decat FN2. Am avut ocazia zilele astea, sa ma sui iar in Civic si sa imi dau seama ce diferenta este intre Accord model 2002 si un model mai nou de Honda. In primul rand, ATR-ul se conduce mult mai greu. Directia este precisa dar nu asistata precum la FN2, asta inseamna ca trebuie sa depui ceva efort ca sa rotesti de covrig. VTEC-ul este diferit fata de FN2, intra violent dupa 5800RPM si trebuie depus un pic de efort sa stapanesti masina. Franele sunt progresive si mai bune (4 pistonase pe etrier) decat la FN2. Per total, ATR se conduce mai greu decat un FN2 dar daca reusesti sa il stapanesti atunci poti intrece un Civic Type-R.

                            Mi se pare totusi ca setarile sasiului la ATR sunt mai bune decat la EP3 sau FN2. Masina se simte foarte sigura pe viraje, iar LSD-ul si directia ferma isi fac bine treaba. Cel putin asta simt la o masina veche de 10 ani cu suspensia originala si uzata.
                            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                            Comment


                            • #44
                              Eu nu pot sa emit o parere...am condus doar FN2 si sunt foarte multumit de el...daca vrei senzatii dezactivezi vsa ul si treci prin scaun la 3800 rpm cu hondata sau 5400 rpm stock....mie imi place ATR ul ca aspect din ce sluneti voi cred ca e super la condus dar FN2 ul pe langa performante ofera si multa siguranta...intr-adevar ar fi mers 4 pistonase dar isi face foarte bine treaba si cu taroxurile +ferodo ds 2500
                              Sa va bucurati de ele!

                              Doc tu o mai vinzi?

                              Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

                              Comment


                              • #45
                                Nu e chiar asa, cu hondata de la 3800RPM vtec-ul e fleasca, adica face zgomot dar nu trage pe cat spui tu. Cu el setat la 4500RPM si ceva modificari de evacuare se mai schimba un pic senzatia, dar nu se compara cu cel de pe ATR. Ia in calcul ca este vorba de un motor mai mare, fara DBW si limitari la noxe. La Accord cu VTEC la 5800RPM trebuie sa te tii bine de volan ca risti sa intri pe contrasens daca nu e drept. Eu mi-as fi dorit sa fie setat un pic mai jos, pe la 5200-5400RPM ar fi ideal, dar in lipsa de electronica programabila voi apela la mici trucuri (volanta si roti usoare, evacuare si admisie mai putin restrictiva etc). Cu aceste modificari motorul sper sa urce mai repede in vtec, ca sa profit de avantajul camelor agresive.
                                Poate ne vedem intr-o seara, sa vezi ce inseamna VTEC la 5800rpm fata de 3800rpm.

                                Da, am in plan vanzarea ei sau a DelSol-ului. Mi s-a cerut un ragaz de 2 saptamani pentru ATR, lipsa de fonduri. Daca intarzie, ma apuc sa montez piesele comandate pe masina si nu cred ca o mai vand. Iti dai seama ca daca schimb volanta, kit ambreiaj, gume de vara, distributie, semeringuri si garnituri motor, nu mai merita sa o vand in aceeasi bani.
                                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                                Comment

                                Working...
                                X