S-o pilotezi sanatos. Felicitari !
MARUTA: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Pirates Black
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Multumesc.
Am reusit sa o inmatriculez cu numerele pe care mi le doream:
Am avut ocazia sa merg cativa km pe toate tipurile de drum - oras-autostrada-exterior - si am ramas cu gura cascata . Imi place-place-place tare mult ce putere are si cum sta pe curbe.
E destul destul de zgomotoasa la peste 4000 rpm, iar dupa 5700 ai toata distractia.
Urmeaza sa-i schimb toate consumabilele, inclusiv distributia (asta poate pe la vara). Dupa un schimb de ulei 5w50 Mobil1 PeakLife (pe care deja l-am cumparat) am sa incerc un alt tip: AMSOIL Dominator Synthetic 10W-30 Racing Oil (RD30).
Schimbari majore nu vreu sa-i fac. Vreau doar sa fie intro stare buna de functionare si sa ma bucur de ea. Imi place sa fie totul cat mai aproape de cum a iesit din fabrica decat sa vin eu acum cu nu stiu ce idei (pe care recunosca ca nici nu le am ).CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Are nevoie de cateva modificari pentru a fi mai placuta pe strada, insa sunt foarte scumpe. Cea mai ieftina modificare este volanta. Scapi de senzatia aia de gat rupt si urca mai repede in ture.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Prima modificare ce trebuie facuta ( nu e scumpa ): suporturi de numere hondafanI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Incet, incet incep sa o pun la punct.
Inspiratia si sfatul unor cunoscatori m-au facut sa renunt pentru moment la 5w50 si am pus 5w30 de la Valvoline si se pare ca se impaca mai bine cu acesta din urma.
Am renuntat pentru moment la filtrul K&N si am trecut la unul "normal". Schimbat ceva garnituri pe la corpul de admisie, IACV si capacul delcou, precum si la finalele de la esapament.
Am pus anvelopele de vara si e mare diferenta. Am avut ceva dificultati de acomodare cu Yokohama Parada, dar dupa ce le incalzesti sunt foarte faine. Dar si foarte zgomotoase. Zici ca mergi cu niste senile de cauciuc...
Cateva poze:
CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Originally posted by KMR View PostPrima modificare ce trebuie facuta ( nu e scumpa ): suporturi de numere hondafanHonda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
"Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
"Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Comment
-
Originally posted by Toyboy View Postmi se pare mie sau ai nevoie de un lip, am unul mai la indemana ca sa zic asa numai ca e albCR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
N-ai somn ?
On topic: ar arata bine cu un lipI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Schimbat distributia, pompa de apa, bujiile, simeringurile de la supape, garnitura de la coolerul de la filtrul de ulei (toate OEM), lichidul de frana si ambreiaj Millers Racing 300, flush engine Amsoil, uleiul Amsoil 10w30 Dominator Racing, filtrul de ulei Honda de S2000.
Vopsit capacul de la motor si spalat compartimentul motor.
Cumparat jante de Civic 5D pe 17".
Schimbat rulmentul dreapta spate si bucsile de la bara stabilizatoare spate.
Schimbat filtrul de polen care nu cred ca fusese schimbat vreodata. Destul de complicata operatiunea fata de alte Honde.
Sunt multumit de cum merge acum masina si vreau sa o mentin cat mai stock. Poate va ajunge si pe circuit sa vad cum sta.
CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Nu am avut Amsoil ci Valvoline si da, papa ceva ulei, in functie de cat de des intra VTEC-ul . Dar vorba lui Yula, "Honda nu arde uleiul, il foloseste".CR-V e:HEV
JAZZ GD1 CVT
Ex: CR-V RE6
Ex: RDX TB1
Ex: Civic FD1
Ex - JAZZ GD1
Ex - ACCORD Type-R
Ex - DEL SOL EH6
Comment
-
Frumos!Daca stiam ma dadeai o tura azi ca abia am venit din Buc!'08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.
Comment
Comment