Jules_K: '16 Honda CR-V 2.0, A/T AWD Elegance, Urban Titanum Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si eu am avut aceeasi dilema cu portbagajul de pe lexie - Wingbar Edge
    iese mult mai tare "in sus" decat ma asteptam eu

    dar pe de alta parte am vazut live niste placaje zburand de pe masina cuiva cu tot cu portbagaj

    depide cred mult care urmeaza sa fie intrebuintarea
    doua biciclete cred ca poate duc
    dar eu car printre altele un caiac de 5 m lungime si vreau sa fiu sigur

    barele alea din pozele tale arata mult mai fin, aproape atat de fin ca par fragile - si nu imi inspira prea multa incredere
    "Ethics. That's always so inconvenient."
    Cal Lightman

    Comment


    • Eu zic totusi ca cele OEM sunt solutia. Mai scumpe, dar ceea ce trebuie.
      Iar cu obiecte care depasesc gabaritul masinii, se poate lasă cu amenda...


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

      Comment


      • Barele OEM sunt mai ieftine și mai proaste decât thule, pentru ca nu au sistemul ăla de prindere in T, cu șanț pe mijloc, au doar sistemul aka de prindere cu chingile alea. La civic erau perfecte barele OEM, exact ca si thule, dar la crv nu știu de de naiba au doar varianta asta cheală de bare...

        Turkish, cei de la firma aia din Sibiu care le vând cică ar suporta tot 75kg, ca si thule... sincer, si mie mi-e cam frica sa le iau, îmi tot fac curaj, însă pana la urma costa doar 350 lei, nu e teapa prea mare in cazul in care chiar sunt teapa...
        2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
        Ex:
        2014 Honda Civic Executive
        2011 Honda Civic GT

        Comment


        • Originally posted by bacu View Post
          Barele OEM sunt mai ieftine și mai proaste decât thule, pentru ca nu au sistemul ăla de prindere in T, cu șanț pe mijloc, au doar sistemul aka de prindere cu chingile alea. La civic erau perfecte barele OEM, exact ca si thule, dar la crv nu știu de de naiba au doar varianta asta cheală de bare...

          Turkish, cei de la firma aia din Sibiu care le vând cică ar suporta tot 75kg, ca si thule... sincer, si mie mi-e cam frica sa le iau, îmi tot fac curaj, însă pana la urma costa doar 350 lei, nu e teapa prea mare in cazul in care chiar sunt teapa...
          Nu stiu despre ce bare OEM pentru CR-V vorbesti, ale mele sunt exact asa, cu sant pe mijloc.
          Luate de la Asko, impreuna cu suportul de schi.

          Iar de bune sau proaste, ar fi bine sa vorbești in cunostinta de cauza nu din auzite. Parerea mea...


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • Hehehe, ce te-ai oparit asa? Dar din ce sa vorbesc decat din auzite de la dealer? Scuze daca te-ai simtit jignit de ce am scris eu.

            Felicitari ca ai si santul ala, fara ala nu faceau sens, mie mi-au spus ca nu au, ca se prind doar prin chingi si atunci am zis pas. Am crezut ca de aia costa la jumatate fata de cele de la civic...
            bacu
            Senior Member
            Last edited by bacu; 13-04-19, 02:32.
            2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
            Ex:
            2014 Honda Civic Executive
            2011 Honda Civic GT

            Comment


            • Originally posted by ro861 View Post
              Eu zic totusi ca cele OEM sunt solutia. Mai scumpe, dar ceea ce trebuie.
              Iar cu obiecte care depasesc gabaritul masinii, se poate lasă cu amenda...


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              din cate stiu eu legea spune sa nu depasesti dimensiunile masinii
              la mine e la limita, 4 metri si jumatate caiacul, 4.60 masina

              la Volvo barele OEM erau facute de Thule, nu m-ar mira si la japoneze in spate sa fie de exemplu Yakima
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • [QUOTE=Turkish;n857455]

                din cate stiu eu legea spune sa nu depasesti dimensiunile masinii
                la mine e la limita, 4 metri si jumatate caiacul, 4.60 masina ... /QUOTE]

                In primul post spuneai ca are 5 m lungime, de aceea am zis ca ai putea fi amendat. In fine, tu stii mai bine.
                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                Comment


                • Am vorbit cu tipul de la dealerul thule si i-am spus ca mi-as fi dorit din alea oem care sunt mult mai elegante.
                  mi-a spus ca pe alea doar cutie pot sa pun. In rest nu merge cam nimic . Adevarul e ca sunt foarte joase .

                  Astea arata relativ decent .Putin butucanoase, dar asta e.
                  Inca nu m-am prins daca fac zgomot sau nu. A fost vant mereu zilele astea. Crer ca zgomot doar la viteze mai mari, dar atunci e si rulajul care e vioara intai.

                  Comment


                  • Duminica am pus bicicleta pe masina si am fost pe la Izvorani cu ala micu. S-a distrat, s-a julit si toate alea.
                    La intoarcere am oprit la Carefour Vulcan unde au un limitator de inaltime din aia cu bara agatata pe lant. Aparent l-am luat cu soneria de la bicicleta. Si chiar ma gandeam ca intr-o zi o sa-l pocnesc. Doar soneria intoarsa. Ar trebui sa masor inaltimea. Acolo era 2,80 m.

                    Comment


                    • Riscurile inaltimii...!
                      O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                      Comment


                      • Poti sa postezi te rog cateva poze cu barele si suportul de biciclete montat pe masina (eventual daca ai una si cu bicicleta pe suport ar fi perfect).

                        Si inca o intrebare, cat de greu ti se pare sa urci bicicleta si sa o securizezi pe masina? Ma tot uit la varianta asta si mi’e ca nu o sa prea reusesc sa fac toate manevrele respective

                        Comment


                        • Eu zica ca trebuie sa ai de la 1.80 m in sus, sa poti face operatiunea asta cat de cat...
                          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                          Comment


                          • Originally posted by ro861 View Post
                            Eu zica ca trebuie sa ai de la 1.80 m in sus, sa poti face operatiunea asta cat de cat...
                            Un taburete e bun... cine are tzinta o pune si fara inaltator... ai mai scunzi, o scara de zugrav trebuie.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • Originally posted by ro861 View Post
                              Eu zica ca trebuie sa ai de la 1.80 m in sus, sa poti face operatiunea asta cat de cat...
                              Descurajant, sunt putin sub inaltimea aceasta

                              cerevelu
                              Senior Member
                              cerevelu - parca totusi nu as umbla cu scara in portbagaj pt asta

                              Comment


                              • O sa fac o poza zilele astea cu bicicleta pusa. Suportul se afla cam la 1.85 cm inaltime. Aproximativ. Eu am 1.92 m si imi vine sub nas chiar bine. Pentru mine nu e tocmai cel mai comod lucru sa urc bicicleta sus, insa nici foarte dificil nu e. Totul depinde de cum o prind cand vreau sa o ridic.
                                As avea ceva probleme mai serioase daca ar exista un al treilea suport montat. Atunci ar fi o mica problema.

                                Comment

                                Working...
                                X