Am pus o perna de scaun pentru exterior si acum e mult mai ok. Doar ca ma inalta putin. Insa greutatea nu se mai distribuie doar pe capatul coloanei acum. Si parca e mai placuta senzatia.
Jules_K: '16 Honda CR-V 2.0, A/T AWD Elegance, Urban Titanum Metallic
Collapse
X
-
Am avut si eu probleme cu pozitia la volan, nu reuseam sa reglez scaunul si aveam dureri de spate pana si pe distante scurte (fac aprox 5km pana la birou). Pana la urma am ajuns la o reglare care mi se pare ok (insa m-am obisnuit foaarte greu, sunt mult mai aproape de volan comparat cu ce eram eu obisnuit) si pana la urma a disparut si durerea de spate (inlcusiv la drumuri lungi, ex. 7-8 ore de condus aproape continuu). La tine probabil e mai mult de la inaltime (a se citi post'ul meu cu suportul de bicicleta) deci posibil ca vorbim de 2 lucruri total diferite.
Comment
-
M-am intors din concediu. Grecia, Salonic si Nei Pori.
Cateva impresii si mai tarziu niste poze.
1. Masina a mers bine. Consumul ceva mai ridicat, media fiind pe la 10%. Insa am alimentat mai des putin. Daca continuam sigur scadeam pe la 8%. SI asta cu barele date jos.
2. Alimentat in Bulgaria ok, autostrada mai multa pana la granita cu Grecia la Kalamata cred. Frumos. Doar de-or face si autostrada aia pana la Ruse.
3. Alimentat in Grecia de vreo trei ori ca am umblat mult pe acolo. Jur ca nu mai alimentez vreodata acolo. Imi cumpar doua canistre de 20 de litri si le iau cu mine de la bulgari. Atata nesimtire si ipocrizie rar mi-a fost dat sa vad. O sa fac niste plangeri azi fix pe tema asta. Doar unul a fost decent. Revenim pe partea asta.
4. Plaja favorita din Grecia a decazut putin. Nu a mai fost ca anul trecut in privinta mancarii. Nu a fost rea deloc, insa meniul de anul trecut era fabulos.
5. Windsurfing baiatul, ca eu am incercat o data si nu mi-a iesit deloc. Insa copilul s-a distrat maxim si aparent are talent si a prins singur multe miscari.
6. Am trecut pe la Meteora ca eram cu parintii si mama voia sa vada locul. E ceva mereu surprinzator acolo de fiecare data cand ajung. Si nu ma refer la manastiri. Desi Roussanou e favorita mea. Probabil ca e de maicute.
7. Nei Pori ca de obicei cam aglomerata, insa superb pentru plaja si copii.
8. Am vizitat Palios Pantelimonas care e un fel de Vechiul Pantelimonas (noul e pe malul marii). Superb sat. Pe coasta de munte, arhitectura frumoasa, curata si placuta. Si o mancare foarte buna pe acolo.
9. Am trecut prin Lithochori care de asemenea e pe coasta de munte si e un sat mai mare tot cu arhitectura frumoasa si simpla.
10. Satele de mai sus si nu doar ( mai e si Dion) au niste drumuri de nota 10. Serpentine, pante mari. Masina pusa pe manual viteza 1 si da-i gaz. Lejer ca nu ma grabeam nicaieri, insa mi-a placut condusul pe acolo.
11. Cautati la Decathlon SUP. E pluta aia gonflabila. Am avut unul cu noi si a fost distractie maxima.
12. Mancare superba si am descoperit niste taverne mai izolate si foarte misto.
13. Drumul de intoarcere a fost ok, relativ lejer. Consum la intoarcere undeva sub 9%. Cu barele pe masina.
14. O sa pun niste poze acus ca trebuie sa le caut.
15. Am un plastic micut pe sub masina care trebuie prins la loc ca e desprins intr-o parte.
later edit:
Ca sa stiti si voi povestea. Niste prieteni au plecat tot in August in Grecia si au alimentat in Bulgaria la Shel. Unul a bagat motorina ca na, tdi. Aparent a prins o motorina proasta de i s-au aprins becuri in bord. Chestie confirmata de un alt coleg care avea la el sculele necesare de diagnosticare (el fiind mecanic auto). I s-a parut ciudat, dar s-a intamplat si asta. Deci nu e totul misto nici la astia.Last edited by jules_k; 05-09-19, 13:03.
Comment
-
Am uitat de poze. O sa le pun.
Intre timp alte chestiuni:
1. Pe ecranul navigatiei au devenit vizibile la un moment dat ceva circuite din ecran. (zig-zaguri).
2. Butonul de pe volan de schimbat posturile face ceva sau poate e de la unitate ceva ca uneori imi sare de la postul 7 la postul 1. Si am toate cele 12 posturi memorate. Sa sarit si de la 3 la 1 si tot asa.
3. Panza aia de pe plafon nu e prinsa bine pe marginea parbrizului si a haionului. Adica se vede ca are un burete sub si arata cam aiurea.
4. Aaaaa, sa nu uit, becurile de numarul spate s-au dus. Din nou! A patra oara deja. Serios, ori e vorba de contacte proaste, ori becuri proaste ori naiba stie ce. Si la cat ma iubesc politistii prin sat, numa de asta nu am nevoie acum.
5. Si sa nu uit nici de variatiile de curent in diverse ocazii. Gen rotit volanul, pornit AC, plecat de pe loc si altele. Stiu, e normal, dar parca nu e atunci cand am impresia ca variaza cu peste 10% luminozitatea farurilor.
Cred ca urmatoarea vizita la service va fi interesanta.
Comment
-
Am schimbat becurile de la numarul de inmatriculare. Ambele arse. Se pare ca e amenda bunicica plus ceva bonusuri interesante. Plus ca noapte la drum lung e aiurea sa ai lipsa luminile de la numar. Am observat ca masinile sunt mai vizibile si se poate aprecia mai bine distanta daca luminile alea sunt in regula. Dar tot trec pe la service sa le spun sa verifice ca nu e chiar ok. Am schimbat prea des becurile alea.
Si au reaparut greierii de sezon rece. Partea lateral dreapta a suportului de pahare face zgomot cand e rece afara.
In rest cred ca e cazul sa prind si eu loc la coada de schimbat cauciucurile.
Pe langa, azi aveam undeva pe la 71500 km efectuati. Deci in ianuarie vine revizia. Cum nu se putea mai bine) (in ianuarie incasam doar 50% din salariu, ca ni se da in avans de Craciun).
Comment
-
Gata si vizita prin Bulgaria.
Trafic neasteptat de civilizat.
Am avut schiurile montate pe masina pe suporti. Chestia asta s-a simtit la consum care a fost cam cu 1-1.5% mai mare. Desi am mers chiar linistit. Oricum, cei cca 544 km au fost realizati cu fix un plin. Aveam autonomie 0 la vreo 10 km de Bansko. Pe serpentine
La intoarcere am avut un consum de vreo 9.5% banui ca din cauza ca am coborat mai mult in frana de motor pe anumite portiuni.
Excursia a fost un relativ success. Am avut zapada okish, apoi mai decenta.
Am descoperit un restaurant de familie super misto. O mancare excelenta acompaniata de niste vinuri de nota 10.
Chestiuni tehnice:
1. Senzorul de presiune in roti s-a aprins de vreo doua ori.
2. Am reusit sa ratez o iesire de pe autostrada si am mers pe niste drumuri judetene peticite si denivelate bine, presarate cu bolovani picati din camioanele care lucreaza la autostrada. Per total a fost ok doar pentru ca masina e maricica si s-a comportat bine. Si drumul a fost liber. In cca 50 de kn am dat de maxim 10 masini.
3. Dupa ce am trecut granita, s-a aprins martorul de verificare nivel ulei. Prima data de cand am masina. Atat de ametit am fost ca am uitat ca completez cu ulei (am ramas de la reviziile anterioare). Nu se aprinde mereu, ci doar in mers la 2-3 drumuri, dar azi ma ocup de el.
4. Cauciucurile de iarna trebuie schimbate la anul. Cel mai probabil si cele de vara.
5. Cand e masina rece imi scartie platicul din jurul brichetei si consola aia cu suportul de pahare de sub schimbator. Cam enervant.
6. Nu am reusit sa salvez un clip de pe camera, insa pe drumul de dus dupa o curba vad o tir care s-a bagat in depasirea altui tir. Nu stiu daca avea loc sau nu, posibil ca nu, insa tirul intrat in depasire a franat puternic de a derapat grav de a iesit pe marginea drumului si s-a indiot destul de aiurea. A avut noroc mare ca a reusit sa se redreseze cumva. Mare noroc ca si eu mergeam cu cca 100 km/h si am redus cu pus avariile in momentul cand am vazut ca a intrat in depasire, fiind pregatit sa opresc de tot si sa trag pe dreapta. Putine emotii, insa totul a fost bine pana la urma.
Acolo am vazut multe CRV-uriInclusiv unele pe care le vad des in oras. Erau cel putin patru doar la hotelul meu. Din toate generatiile.
Comment
-
da, cand a dat frigul si mie mi s-a aprins senzorul de presiune roti...dar am bagat 2.3 in toate si s-a rezolvat...partea cu pierdere de putere cand pleaca AC-ul si se diminueaza intensitatea farurilor e din cauza de "earth dreams', am fost si eu la honda nord pe chestia asta si se pare ca si cele noi au bug`ul asta, nu se rezolva, mi`a reglat si avansul la acceleratie si tot degeaba
Comment
-
Hahahaaa!bine ca nu sunt singurul cu pitici pe cap. Bine, de multe ori si fara AC mai fluctueaza intensitatea farurilor. Dar cu AC-ul pornit piticul meu e legat de o ezitare la acceleratii usor mai puternice. Bine, la kiloemtrii mei ( cca 71k) ar trebui si o curatare a clapetei de acceleratie.
Intre timp am completat cu putin ulei ramas de la reviziile precedente. Chestie draguta pe care au facut-o e ca au inlocuit capacul de la bidonul de ulei cu unul nou, sigilat. Ocazie cu care am incercat sa pun fara sa verific si nu a curs, insa a ramas ulei pe sigiliu. SI cand l-am rupt m-am stropit cu ulei pe haina. Si nu stiam de ce miroase a ulei in masina. (era doar ceva usor).
Si am observat ca am cauciucuri de iarna destul de proaste. Zilele astea intra parca prea usor abs-ul. In Otopeni mi-a intrat la o franare usoara zilele astea, la 80km/h. Nu e o senzatie placuta sa ai in spate un autocar si cei din fata sa se opreasca mai repede decat mine. Asadar conduceti cu grija. Ceata asta lasa pe strada un start foarte alunecos de apa aproape de polei.
In alta ordine de idei ma gandesc sa dau jos si barele iarna asta ca nu cred ca le mai folosesc pana la primavara.
Si mai am o intrebare: era un topic pe la vanzari unde cineva tot posta jante de vanzare si nu-l mai gasesc. Parca era din Timisoara omul. Mai e de actualitate, ca nu-l mai gasesc.
Si inca o idee tipica pentru mine. Anul trecut am trecut prin Bulgaria printr-un sat unde erau imens de multe parcuri auto. Si cand spun imens, chiar asta e, imens. Dealuri intregi pline de parcuri. Ma gandeam sa fac o vizita pe acolo pentru chestii gen un set de jante, poate niste amortizoare, aparatori de noroi si alte chestii care ar putea fi folositoare. Stiu, unele se iau de noi, dar cine stie ce masina cu 1200 km ar fi pe acolo.
Comment
-
nu cred sa gasesti masini mai noi de 2000 prin parcurile alea de dezmembrari din bulgaria...
ia-ti cross climate si nu mai ai absolut nicio bataie de cap, pentru mine sunt absolut perfecte in orice conditii.2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
Ex:
2014 Honda Civic Executive
2011 Honda Civic GT
Comment
-
Originally posted by bacu View Postia-ti cross climate si nu mai ai absolut nicio bataie de cap, pentru mine sunt absolut perfecte in orice conditii.Pentru mine cred ca ar fi foarte bune in 99% din cazuri si oricum la cata zapada vedem in ultimii ani... Ma gandesc sa-mi iau si eu dupa ce se uzeaza seturile pe care le am acum.
Apropos de senzorii de presiune, f enervanti. Am ajuns sa ii ignor, pentru ca altfel ma fac cu nervii uneori.Last edited by SKR; 21-01-20, 14:03.
Comment
-
Eu am fost de cateva ori la munte la ski pe drumuri acoperite cu zapada pana la baza partiei (poiana, sinaia, etc), si a urcat/coborat fara nicio emotie, ca pe sine. In primul an am avut si eu continental ts860 pe jante dedicate pentru iarna, dar dupa primul an le-am vandut si schimbat cu CC si nu am simtit absolut nicio diferenta.2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
Ex:
2014 Honda Civic Executive
2011 Honda Civic GT
Comment
-
asta e linkul, de fapt, e o anvelopa speciala pentru suv:
https://www.michelin.ro/auto/tyres/m...ossclimate-suv2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
Ex:
2014 Honda Civic Executive
2011 Honda Civic GT
Comment
Comment