If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Asadar, noutati.
1. greierele inca este. Astept revizia peste vreo 4000 km.
2. am trecut pe iphone de nevoie si surpriza, pe voice recognition reduce turatia ventilatoarelor.
3. sfat pentru spalat masina. Intrebati daca folosesc solutii eco care nu sunt pe baza de soda caustica. Altfel exista riscul mare de a fi afectata vopseaua si elementele cromate. Si exista polish de inox care poate fi folosit pe elementele cromate. Foarte misto. Mai ales la ala de pe haion care dupa un an arata ca nou.
4. Modul Eco a ramas nefolosit de multa vreme.
5. pe zapada de zilele trecute s-a comportat bine. Am fost nevoit sa scot esp-ul o data. Si asta pare ca merge doar daca masina sta pe loc la relanti.
SI s-a aprins a doua oara martorul de nivel ulei scazut.
Busonul ala e destul de greu de desfacut. Prima data am reusit cu mana dupa ceva chin, insa a doua oara nu. Am folosit o cheie de aia reglabila.
Am completat cu cca 800 ml de ulei, cam cat mi-a ramas de la ultima revizie.
In rest totul bine. S-a modificat traseul casa-birou in bine. Acum fac maxim 30 de minute chiar daca e aglomerat. E usor mai relaxant.
Insa zilele astea trebuie sa-l las si pe ala mic la scoala si drumul e ceva mai lung.
Am schimbat si telefonul mai de nevoie si acum trebuie sa caut un suport de telefon magnetic si puternic ca aparent asta nou e greu in draci. Si vreau din acela care se lipeste de bord. In ventilatie e cam aiurea si ma enerveaza ca blocheaza gura respectiva.
800 ml pare cam mult, de completat. Dar daca i-e sete, asta e....
Pentru telefon, daca suporta incarcare wireless, iti recomand un suport cu incarcare, tot de prins pe grila, Bazeus. Eu folosesc de ceva vreme și sunt foarte multumit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T
Naiba sa-l ia de ulei. Am verificat dupa si era pe mijloc de interval. Cred ca la revizie au pus spre minim.
oricum azi mi-a dat si nivel lichid de frana scazut. Cu toata miriada de martori in bord. Si placutele au maxim 20k km. Si stiu ca sunt ok ca in decembrie le-am verificat. Si aici cred ca au pus lichid spre minim. Acum stau in dubii daca sa completez si sa il schimb in doua saptamani pe la revizie sau naiba stie.
am un bidonas dot4 mai vechi, cam de un an, insa mi-e aiurea sa pun de ala din motive de vechime. Cred ca o sa cumpar unul nou dot4 si completez.
In rest totul bine.
Si am schimbat si doua becuri pe faza scurta, arse la circa o saptamana unul dupa altul.
Noroc ca atunci cand schimb unul ma duc sa cumpar inca o rezerva.
Deja devine enervant ca trebuie sa le schimb destul de des.
No news e good news!
Cumva. sa fim optimisti.
Am vazut pe emag becuri H11 ceva mai ieftine. E ok, am deja doua, poate o sa mai iau inca vreo doua.
Se apropie revizia de 80k km. Probabil in mai o sa merg daca e posibil. Daca nu, asta e, mergem cand se poate.
Nenorocirea aia de platic de la consola dintre scaune ma omoara cu scartaiala cand e rece afara.
Am spalat ieri masina doar cu apa la aparatul ala care face putina presiune. Nu a iesit cine stie ce, insa macar am dat jos gainatul de pasare si ceva praf.
Am parcat suportul de biciclete ca ocupa loc degeaba desupra.
Da, si eu ar trebui sa fac revizia la inceput de Mai insa nu prea cred ca iesim din situatia asta pana atunci. Oare cat putem sa trecem peste perioada limita (1an nu km, ca eu am momentan sub 11k de la ultima) la revizie pentru a nu pierde garantia?
Cu cauciucurile nimic deocamdata. Sunt pe alea de iarna inca. Nu ma grabesc ca oricum pt mine ele sunt la ultimul sezon. Daca le dau jos nu mai ajung inapoi la iarna. Desi inca par a fi ok.
eu am ajuns la ultima revizie depasind intervalul cu vreo 2000 km. nu a zis nimeni nimic. Ma gandesc ca la peste 5000 km peste ar spune.
Am luat un suport de telefon cu ventuza care a aterizat in fata displayului de sus spre pasager. Sta foarte bine acolo. Doar ca pasagerul nu mai vede ecranul ala mic. Momentan sunt foarte incantat de el. Are brate laterale care se apropie cand pui telefonul si se departeaza cand il ridici. Totul mecanic. A fost vreo 60 lei.
Zilele astea stau in casa mai mult, insa tot trebuie sa ies la una alta. Asadar, AC pornit pe maxim, pierderea de putere e cam aiurea.
Am condus perioada asta si masina socrului care se reface dupa un picior rupt. ±O Skoda Octavia. Am apeciat scaunele, volanul si claxonul. Si voiam sa aduc vorba de claxon. La Octavia, claxonul este super puternic. Cred ca m-am speriat si eu cand l-am folosit prima data. La CRV e mai degraba o pisica lesinata.
Problema e ca m-am obisnuit cu CRV-ul si parca ma simt mai bine in el per total.
Si mai am vreo 300 de km pana la 80k km. Deci urmeaza revizia. O fi deschis la oare pe la serviceuri?
Da, e deschis si prinzi si programare usor ca nu se inghesuie lumea sa mearga acum la service. Eu merg joi sa-mi fac revizia la Asko. Da un tel la ei si vezi cum mai stau acum, eu mi-am facut programarea sapt trecuta (insa au uitat sa-mi trimita mail’ul de confirmare pt a avea o dovada in caz ca ma opreste politia pe drum, ca deh, am auzit multe povesti pana acum).
Am facut si revizia de 80k km.
am facut si geometria si ghici ce? Era nevoie. Nu neaparat mult, dar sper sa nu se mai toceasca cauciucurile pe margine.
mi-au spus ca trebuie schimbate placutele si discurile de frana de pe fata. Cand am intrebat de pret, cam 2000 lei. Am zis pas si o sa le fac luna urmatoare cu piesele mele.
a durat mult din cauza geometriei. Per total a iesit bine pela 930 lei. Doar ca nu mi-au lasat uleiul in bidon. Banui ca au pus din butoi.
ar trebui sa schimb mai des filtrul de polen ca de fiecare data e o diferenta enorma la ventilatie.
Apropo, cat a fost claxonul de accord? Nu de alta, insa la noi in zona se pare ca e nevoie de claxoane mai puternice ca unii refuza sa vada semnele de circulatie gen STOP.
Comment