Salut! De ieri am intrat in club
Prima japoneza pe numele meu. Am mai cochetat in familie cu ceva mitsubishi.
Comanda facuta la Honda Nord.
Insa cum ramasesem pieton de ceva vreme si nevoile mele sunt ceva mai speciale dat fiind unde locuiesc, am decis. Initial as fi vrut sa fie acea oferta de LS pe la 23k euro dar am pierdut-o la mustata. Si mi s-a facut propunerea de 27k cu fix ce voiam eu. Ma rog, nu sunt mare fan navigatie sau camera de mers inapoi, insa bine ca sunt.
Am 71 de km facuti. Si am vazut consumuri de 19%. Ma rog, trafic, accelerat mai tare, distante scurte.
Prima impresie e placuta. Aproape mi-am gasit pozitia la volan, comenzile sunt acolo unde trebuie cu exceptia volumului, scaunele sunt decente pentru moment, vizibilitate buna la volan. Motorul e silentios rau.
Ce nu mi-a placut din prima sunt niste lucruri.
Cutia nu e foarte rapida si simt lipsa unui cuplu mai mare la motor. Trebuie ceva timp sa ma obisnuiesc. Mai ales ca cutia AT e model clasic de care am condus prin US, insa acolo cele mai mici puteri pleaca dela 200 cp. Si motoarele de la 2.5l.
Am dat pe sport o data si a mers ceva mai bine. SI culmea, eu nu sunt genul pretentios, dar na, mergea ceva mai mult cuplu.
Pedala de frana mi se pare cam moale desi nu mi-a dat emotii inca.
Ma dispera atentionarile de depasire a vitezei legale si nu stiu de unde naiba le scot.
Am conectat telefonul prin BT si a mers sa sun si sa pun muzica. Sistemul audio e decent. Mult mai decent decat pe mistu colt sau suzuki, dar nu e perfect nici pe departe. La fost masina cred ca era mai decent, dar asta e. Nu ma plang. E ok si trebuie sa ma obisnuiesc cu el.
Pare a fi stabila, comenzile relativ intuitive. Cele comune. Am testat hill descend si a mers foarte bine.
Urmeaza sa iau niste cauciucuri de iarna cu tot cu roti si sa o inmatriculez definitiv.
Aaaa, credeam ca o sa urasc culoarea. Sincer! Dar asta era singura care venea mai devreme. Dar tot a intarziat vreo doua saptamani. De fapt culoarea e foarte misto si desi imi place mai mult acel mocacino, asta e pe urmatorul loc.
Trebuie sa invat niste lucruri de acum. De exemplu cum sa scot avertismentul ala la radio la fiecare pornire de motor si altele.
Si inca o chestie: la pornire, chiar daca astept citeva minute, ventilatoarele de la motor pornesc penru citeva secunde si se opresc si iar pornesc si tot asa. Si imi da o senzatie ciudata treaba asta.
Scuzati pozele intoarse aiurea, dar se pare ca telefonul meu nu e cel mai destept LG G2 mini.
Prima japoneza pe numele meu. Am mai cochetat in familie cu ceva mitsubishi.
Comanda facuta la Honda Nord.
Insa cum ramasesem pieton de ceva vreme si nevoile mele sunt ceva mai speciale dat fiind unde locuiesc, am decis. Initial as fi vrut sa fie acea oferta de LS pe la 23k euro dar am pierdut-o la mustata. Si mi s-a facut propunerea de 27k cu fix ce voiam eu. Ma rog, nu sunt mare fan navigatie sau camera de mers inapoi, insa bine ca sunt.
Am 71 de km facuti. Si am vazut consumuri de 19%. Ma rog, trafic, accelerat mai tare, distante scurte.
Prima impresie e placuta. Aproape mi-am gasit pozitia la volan, comenzile sunt acolo unde trebuie cu exceptia volumului, scaunele sunt decente pentru moment, vizibilitate buna la volan. Motorul e silentios rau.
Ce nu mi-a placut din prima sunt niste lucruri.
Cutia nu e foarte rapida si simt lipsa unui cuplu mai mare la motor. Trebuie ceva timp sa ma obisnuiesc. Mai ales ca cutia AT e model clasic de care am condus prin US, insa acolo cele mai mici puteri pleaca dela 200 cp. Si motoarele de la 2.5l.
Am dat pe sport o data si a mers ceva mai bine. SI culmea, eu nu sunt genul pretentios, dar na, mergea ceva mai mult cuplu.
Pedala de frana mi se pare cam moale desi nu mi-a dat emotii inca.
Ma dispera atentionarile de depasire a vitezei legale si nu stiu de unde naiba le scot.
Am conectat telefonul prin BT si a mers sa sun si sa pun muzica. Sistemul audio e decent. Mult mai decent decat pe mistu colt sau suzuki, dar nu e perfect nici pe departe. La fost masina cred ca era mai decent, dar asta e. Nu ma plang. E ok si trebuie sa ma obisnuiesc cu el.
Pare a fi stabila, comenzile relativ intuitive. Cele comune. Am testat hill descend si a mers foarte bine.
Urmeaza sa iau niste cauciucuri de iarna cu tot cu roti si sa o inmatriculez definitiv.
Aaaa, credeam ca o sa urasc culoarea. Sincer! Dar asta era singura care venea mai devreme. Dar tot a intarziat vreo doua saptamani. De fapt culoarea e foarte misto si desi imi place mai mult acel mocacino, asta e pe urmatorul loc.
Trebuie sa invat niste lucruri de acum. De exemplu cum sa scot avertismentul ala la radio la fiecare pornire de motor si altele.
Si inca o chestie: la pornire, chiar daca astept citeva minute, ventilatoarele de la motor pornesc penru citeva secunde si se opresc si iar pornesc si tot asa. Si imi da o senzatie ciudata treaba asta.
Scuzati pozele intoarse aiurea, dar se pare ca telefonul meu nu e cel mai destept LG G2 mini.
Comment