Viteza maxima atinsa cu Civic 1.8 VTEC (M/T, A/T sau i-SHIFT)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am prins numai 203 km/h pe A2 in Romania. Nu stiu daca ar mai fi putut mai mult pentru ca se aglomera drumul si a trebuit sa incetinesc. Eram 2 persoane in masina. Data viitoare sper la mai mult noroc.

    Comment


    • A mea nu sare de 204 pe bord nici bătută. Indiferent că sunt într-a 5-a sau a 6-a...
      '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

      Comment


      • Ca tot ati reinviat topicul...Ieri am pus Aral Ultimate 102 in Civicanie...(prin Germania). Si sunt suparat...
        Am dat in limitare, la 210, urcand panta!

        Deci zboara sigur peste 230...i-as face ceva la ECU (gen chiptuning sau piggyback) numai sa scot limitarea

        P.S.: si dupa 150 de km de 200, consumul este 8.3...pare cam mult...vroiam mai putin

        Comment


        • Interesant. Am citit tot topicul. Eu cu 1.4. 83 hp In vale am luat 203. Nu mi-a venit da cred. Coboram viaductul de pe autostrada de la Sibiu spre Alba Iulia. Cu 1.8 cand am luat-o am avut ocazia sa traversez autobhan-urile dinspre Stutgart spre Austria dar mi s-au parut cam inguste si coborau in curba cand am realizat ca sunt fara limitare. Nu am mers mai mult de 140 in afara.

          In Romania din plictiseala si pt ca abia alimentasem am imcercat top speed dinspre Deva spre Alba pe autoatrada. Am dat rev maxim in toate treptele si a urcat foarte frumos si repede pana la 205 unde s-a intepenit si a urmat panta de urcat. Dar am simtit clar ca e limitata. Mie nu mi-a fost frica, desi nu ma pasioneaza viteza. M-am simtit in siguranta. Masina sta foarte bine la viteze mari. Daniel Barbu sustine ca jantele Oz sunt mai usoare si el a luat peste 210. Nu mai retin exact cat a zis. Posibil sa fie limitare la facelift-uri si gt-uri la 205 si la cele pana in 2008 sa nu existe limitare. Este un filmulet pe youtube ce nu pare a fi trucat la 238 dar poate fi in panta mare cum am fost eu cu 1.4. m-am dus mult peste limita data de producator 170. Oricum a foat suficient odata sa vad cat poate. Nu are rost sa depasesc 180 daca ma grabesc este arhisuficient.
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

          Comment


          • Originally posted by Aramia2008 View Post
            Daniel Barbu sustine ca jantele Oz sunt mai usoare si el a luat peste 210.
            Daniel Barbu politicianul? A luat 210 jante?
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • Pe bune boss ca nu-l stii pe Daniel Barbu. Este un inginer electrician pasionat de honda pana in maduva oaselor si si-a facut un renume pentru profesionalismul de care a dat dovada in repararea, reconditionarea si rezolvarea mai multor probleme ale civicaniilor care au trecut pe la micul lui atelier. Acum l-am pierdut ca s-a mutat din tara. Credeam ca nu exista hondar sa nu-l stie.
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

              Comment


              • Boss, spre rusinea mea, nu-l stiu. Da,daca nu-i intr-o tara prea indepartata, poate dau o fuga.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • Despre ce limitare e vorba la 1.8? Nu e nicio limitare, atat poate motorul. Cat ar fi trebuit sa prinda la 140 cai? Si asa e destul... In talon nu e data tot pe acolo? CL7 care are 155 cai, e cel mai aerodinamic sedan la vremea lui (0.26 parca CD-ul) si ia cam 230 pe bord si in talon are 220 parca, ceea ce ar fi corect pentru ca bordul afiseaza peste.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • S-a discutat acum vreo cativa ani, cand modelele acestea de Civic (4D/5D) erau tinerele. Sunt limitate pe la aprox 210 Km/h.

                    Comment


                    • Permite-mi sa ma indoiesc profund. Nu am auzit de masini limitate la mai putin de 250 km/h (in afara de cele care circula in Japonia unde toate masinile sunt limitate la 180 km/h). De asemenea ar fi super ilogic sa limitezi o masina la 10 km/h sub ce poate maxim (asta presupunand ca ar prinde 220 km/h "nelimitata"). Imi scapa mie motivul sau inteleg eu ceva gresit?
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • Originally posted by Xander View Post
                        Permite-mi sa ma indoiesc profund. Nu am auzit de masini limitate la mai putin de 250 km/h (in afara de cele care circula in Japonia unde toate masinile sunt limitate la 180 km/h). De asemenea ar fi super ilogic sa limitezi o masina la 10 km/h sub ce poate maxim (asta presupunand ca ar prinde 220 km/h "nelimitata"). Imi scapa mie motivul sau inteleg eu ceva gresit?
                        Sunt multe masini de lucru microbuse, dube, chiar de persoane, limitate la 160 km la ora sau mai putin. Am eu un peugeot tepee care e asa. Merge sageata nici nu simti pana la 160 dupa care e mort, cu mare greutate ajungi la 170 si in anumite conditii, gol, in panta, Pe bord avea 180km/ora si mai 2 liniute dupa. Efectiv se simte unde taia gazul. Cand zic sageta erau vreo 20/30 secunde, nu mai stiu
                        ps. m-am uitat la specificatii si taie la 154km/ora
                        dacliber
                        Senior Member
                        Last edited by dacliber; 18-09-20, 15:28.
                        ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                        Comment


                        • Pai aia o fi puterea lor. Tocmai, daca dupa 160 abia mai accelereaza nu inseamna ca ii "taie gazul" ci ca nu mai are suficienta putere. Nici eu nu cred ca masinile sunt limitate, in afara de cele care pot merge cu mai mult de 250km/h si au acea limita.
                          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                          Comment


                          • E de la putere nu de la taiat gazul, operatiune complet nenecesara (si absurda cu citiva km/h fata de ce poate masina. Xander are dreptate). De-atitia cai putere atitia km/h, asta la acelasi CX. Da' baza e trecerea masinii prin aer (curgerea aerului peste si pe sub masina). La viteze de peste 250 km/h aerul e mai degraba un soi de smintina mai subtirica, asa, si se cistiga putina viteza maxima la fiecare suta de cai in plus, restul se pierde prin frecare (caldura adica).
                            Parca exista si o viteza maxima de cadere libera in atmosfera (densa) pe la 200 km/h?

                            LE - am bagat intr-un calculator de pe net rezistenta (drag) aerului la diferite viteze si am obtinut asa:
                            la 150 km/h rezistenta aerului 416.7 N
                            la 160 km/h " " 474.1 N
                            la 200 km/h " " 740.7 N
                            la 250 km/h " " 1157.4 N
                            la 300 km/h rezistanta aerului 1666.7 N (0.16 tone de "drag" trag masina, asa zicind, inapoi si-o-mping in sosea si-i ridica coada. Concomitent, biata civicanie . Daca n-am gresit la conversie ...

                            LLE - cred ca motociclistii pot oferi informatii la obiect asupra a ce se intimpla cu ei la viteze atit de mari. Eu am scos o data mina afara pe geam la o viteza mai zdravana si noroc ca nu conduceam eu. Oricum nu mai fac
                            Io si Ea
                            Senior Member
                            Last edited by Io si Ea; 01-09-20, 12:04.
                            "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                            Comment


                            • Originally posted by IB View Post
                              S-a discutat acum vreo cativa ani, cand modelele acestea de Civic (4D/5D) erau tinerele. Sunt limitate pe la aprox 210 Km/h.
                              nu stiam ca aptibildul lasat pe/sub bord de mecanicii din germania, care te atentioneaza de viteza maxima admisa a cauciucurilor montate ar limita fizic masina
                              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                              … Jazz do it ...

                              Comment


                              • Va inselati, si camioanele au limitare iar masina de care vorbeam chiar poate trage mai mult, dar e limitata electronic. Trage liniar pana acolo, dupa care se simte brusc ca apesi pedala degeaba, Partial aveti dreptate, si probabil asa au gandit si inginerii cand au facut asta, e o cutie neaerodinamica facuta sa care marfa si persoane, are si garda la sol destul de mare, dar ea poate mai mult.
                                Masinile de lucru sunt limitate deoarece unui patron nu ii convine sa plateasca la un parc auto mare, benzina/motorina in plus daca se merge tare, asigurari mai mari, daune, riscuri, taxe legate de putere, noxe, etc.
                                Nu am intrat sa despicam firul in patru ci sa spun doar ca exista masini limitate sub pragul celor 200km la ora.
                                dacliber
                                Senior Member
                                Last edited by dacliber; 18-09-20, 15:34.
                                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                                Comment

                                Working...
                                X