Viteza maxima atinsa cu Civic 1.8 VTEC (M/T, A/T sau i-SHIFT)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • https://www.volvocars.com/au/about/a...-h-speed-limit

    Comment


    • Da, stiam de initiativa celor de la Volvo, dar este ceva nou si nu are legatura cu discutia noastra. De altfel am precizat ca si toate masinile din Japonia, inclusiv Nissan GTR, Lexus LFA, NSX sunt limitate la 180 km/h. Dar asta este un gentleman agreement, cum este si acea limita de 250 km/h impusa de nemti. Totusi ideea topicul era ca Civicul de 140 de cai ar fi limitat la 210, ceea ce e cu totul altceva, tinand cont ca el oricum nu ar prinde mai mult de 220-225, prin comparatie cu alte masini de puteri mai mari pe care le-am condus. De unde trag concluzia ca de fapt aprox. 210 poate el.

      Sa se uite cineva de curiozitate cat scrie in talon.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • Mi-am amintit discutia asta:
        Originally posted by IB View Post

        Am si eu 2 intrebari, referitoare la resoftare:
        1. S-a eliminat limitarea de viteza maxima de la 210 km/h dupa resoftare?
        2. Se simte pe reprize ca mai accelereaza si dupa 6500 rot/min? Motorul asta are niste limitari constructive din pricina admisiei.
        Si raspunsul lui Doc:
        Originally posted by Doc View Post
        O sa mai studiez limitarea asta de viteza si sigur ii dau de cap, dar e problema cu testul de viteza. E greu sa facem teste pentru viteza max.

        O veste buna tot am pentru posesorii de Honda Civic 2016+. Nu stiu daca maine am timp sa verific, dar am primit update la software si pentru modele Honda Civic 1.5Turbo. Trebuie sa fac rost de o masina pentru test.

        Comment


        • Originally posted by Io si Ea View Post
          E de la putere nu de la taiat gazul, operatiune complet nenecesara (si absurda cu citiva km/h fata de ce poate masina. Xander are dreptate). De-atitia cai putere atitia km/h, asta la acelasi CX. Da' baza e trecerea masinii prin aer (curgerea aerului peste si pe sub masina). La viteze de peste 250 km/h aerul e mai degraba un soi de smintina mai subtirica, asa, si se cistiga putina viteza maxima la fiecare suta de cai in plus, restul se pierde prin frecare (caldura adica).
          Parca exista si o viteza maxima de cadere libera in atmosfera (densa) pe la 200 km/h?

          LE - am bagat intr-un calculator de pe net rezistenta (drag) aerului la diferite viteze si am obtinut asa:
          la 150 km/h rezistenta aerului 416.7 N
          la 160 km/h " " 474.1 N
          la 200 km/h " " 740.7 N
          la 250 km/h " " 1157.4 N
          la 300 km/h rezistanta aerului 1666.7 N (0.16 tone de "drag" trag masina, asa zicind, inapoi si-o-mping in sosea si-i ridica coada. Concomitent, biata civicanie . Daca n-am gresit la conversie ...

          LLE - cred ca motociclistii pot oferi informatii la obiect asupra a ce se intimpla cu ei la viteze atit de mari. Eu am scos o data mina afara pe geam la o viteza mai zdravana si noroc ca nu conduceam eu. Oricum nu mai fac
          Cred ca cifrele sunt chiar un pic mai mari, aria frontala a Civicului o calculasem pe la 1.8 mp, Cx este 0.27 parca.
          "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

          '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

          Comment


          • Eu cred ca faceliftul a fost limitat iar cele din 2008 nu. Probabil cand au facut faceliftul s-au gandit sa nu mai dea posibilitatea fortarii atat de mari a motorului.
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

            Comment


            • Originally posted by Xander View Post
              ...Dar asta este un gentleman agreement, cum este si acea limita de 250 km/h impusa de nemti. Totusi ideea topicul era ca Civicul de 140 de cai ar fi limitat la 210, ceea ce e cu totul altceva, tinand cont ca el oricum nu ar prinde mai mult de 220-225, prin comparatie cu alte masini de puteri mai mari pe care le-am condus. De unde trag concluzia ca de fapt aprox. 210 poate el.

              Sa se uite cineva de curiozitate cat scrie in talon.
              In talonul Civic-ului HB 2007 FK2 viteza maxima constructiva este de 205 Km/h. Cel mai mult a afisat aprox 217Km/h pe bord si 211-212 Km/h pe GPS (sau pe-acolo ca valoare). Indiferent de benzina cu care am alimentat, de la 200 Km/h in sus urca incet (foarte incet, parerea mea).
              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

              Comment

              Working...
              X