Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ dopu- iti impartasesc frustrarea, aceeasi experienta am trait-o si eu! m-am dus la service, am lasat masina acolo peste noapte, ca sa nu vin cu ea incarcata de pe drum si sa le apara binenteles ca baterie e super buna. dimineata cand am deschis masina, bateria moarta, nu pornea nimic pe masina. apoi s-a facut testul si surpriza: bateria nu poate fi schimbata pe garantie pt a "doar descarcata"...! mi s-a recomandat sa vin cu ea la incarcat si sa o las la un ciclu de 12 ore de incarcare. lucru pe care l-am facut, dar la mine acasa pt ca am eu redresor. dupa aceasta operatiune porneste parca mai vioi cateva zile, dupa care iar incepe sa o ia mai greu.
    vine frigul si nu stiu dc e normal sa stau (stam) cu paiul in f... vorba aia, ca poate ramanem fara curent in varful muntelui sau pe ceva drum departe de un service honda!!! este o problema pe care honda ar trebui sa o reglementeze si service-urile aferente la fel, pt ca este inadmisibil ca la o masina de 20.000 de euro in garantie sa imi pun bateria la incarcat in fiecare sapt ca sa am curent la masina!!!
    Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

    Comment


    • glumind un pic: gandeste-te ca raman fara baterie la mama-dracu' undeva si trebuie sa cer curent de la o dacie veche...

      revenind, o sa monitorizez comportamentul bateriei
      mi-e sila sa merg la service sa incep tiganeala "bateria nu e buna, bateria e buna uite ce zice testerul"
      Accord 2.2 i-CTDI Argintiu

      Comment


      • pai, sintetizand cam asta ziceam si eu...,o usoara senzatie de frustare dublata de una la fel de usoara de "sila"...
        Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

        Comment


        • la dopu senzatia trebuie sa fie nitel mai potentata ca el are diesel.
          _________________________
          2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

          Comment


          • da...,corect...buna asta, hehe..!
            Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

            Comment


            • dopu', tu ce baterie ai pe accord? la civicul meu e o varta de 74Ah, nu prea îmi fac probleme cu ea. mă mir ca la diesel a căzut bateria, e o problemă singulară bănuiesc.
              la ce service ai fost? încearcă și la un service specializat de baterii, așa vei ști sigur că nu e de la baterie. poate ai un consumator pe undeva, un scurt, mă rog altă problemă, nu bateria.
              civic 2.2 5D FK3
              CR-V 2.2 AT RE6

              Comment


              • @chipson78
                am inteles de la service ca e bateria standard de 74Ah
                am fost la carpati dar o sa ma duc din nou...

                mi-e greu sa cred ca cei de service nu au verificat daca am vreo scurgere de curent
                de fapt am sa masor eu care e consumul de curent in stand-by fara niciun consumator pornit

                stie cineva care e valoarea curentului de "stand-by"?
                Accord 2.2 i-CTDI Argintiu

                Comment


                • In teorie, trebuie sa fie maxim 50mAh (asta spun cel putin service-urile de baterii, cand verifici garantia).
                  La mine de ex., e de 200-250 mAh, poate si din cauza alarmei, habar n-am. Oricum nu mi-am batut capul cu asta. Merge? E ok
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • @ BlackMagic
                    merci de informatii, am sa verific...

                    P.S. cred ca sunt mA
                    Accord 2.2 i-CTDI Argintiu

                    Comment


                    • Originally posted by dopu View Post
                      glumind un pic: gandeste-te ca raman fara baterie la mama-dracu' undeva si trebuie sa cer curent de la o dacie veche...

                      revenind, o sa monitorizez comportamentul bateriei
                      mi-e sila sa merg la service sa incep tiganeala "bateria nu e buna, bateria e buna uite ce zice testerul"
                      e gata!asa a facut si prima si a 2-a!nu isi mai revine nici cu acatiste prescuri sau post!le dat "sushi" cu orez la baietii responsabili si se schimba!

                      Originally posted by tibi savoiu View Post
                      @ dopu- iti impartasesc frustrarea, aceeasi experienta am trait-o si eu! m-am dus la service, am lasat masina acolo peste noapte, ca sa nu vin cu ea incarcata de pe drum si sa le apara binenteles ca baterie e super buna. dimineata cand am deschis masina, bateria moarta, nu pornea nimic pe masina. apoi s-a facut testul si surpriza: bateria nu poate fi schimbata pe garantie pt a "doar descarcata"...! mi s-a recomandat sa vin cu ea la incarcat si sa o las la un ciclu de 12 ore de incarcare. lucru pe care l-am facut, dar la mine acasa pt ca am eu redresor. dupa aceasta operatiune porneste parca mai vioi cateva zile, dupa care iar incepe sa o ia mai greu.
                      vine frigul si nu stiu dc e normal sa stau (stam) cu paiul in f... vorba aia, ca poate ramanem fara curent in varful muntelui sau pe ceva drum departe de un service honda!!! este o problema pe care honda ar trebui sa o reglementeze si service-urile aferente la fel, pt ca este inadmisibil ca la o masina de 20.000 de euro in garantie sa imi pun bateria la incarcat in fiecare sapt ca sa am curent la masina!!!
                      daca iti spun ca am masina AT si am ramas agatat cu bateria intr-o parcare nopatea la povesti...

                      Originally posted by BlackMagic View Post
                      In teorie, trebuie sa fie maxim 50mAh (asta spun cel putin service-urile de baterii, cand verifici garantia).
                      La mine de ex., e de 200-250 mAh, poate si din cauza alarmei, habar n-am. Oricum nu mi-am batut capul cu asta. Merge? E ok
                      cele vechi aveau 45ah acum ultima pusa are 48ah!o sa vedem!
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • "daca iti spun ca am masina AT si am ramas agatat cu bateria intr-o parcare nopatea la povesti..."




                        nu stiu de ce, dar te cred....!!!
                        Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

                        Comment


                        • Originally posted by razvan p. View Post
                          cele vechi aveau 45ah acum ultima pusa are 48ah!o sa vedem!
                          Razvan, o mica rectificare, era vorba de consumul pe ora cu toate cele oprite si masina incuiata, nu de puterea bateriei, cred ca ai confundat...
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Dupa ce m-a lasat pentru a treia oara in 19 luni, am decis sa schimb acumulatorul de motocicleta de pe Accord-ul meu.
                            Am mers la atelierul celor de la Bumbas Electric (str. Masina de Paine nr. 51) si dupa ce am scos inclusiv tava pe care statea vechiul acumulator am reusit, impreuna cu mesterii de acolo, sa inghesui in locasul acela un acumulator Varta de 60Ah blue dynamic (325 ron). A fost singurul acumulator de amperaj cat de cat mai mare ce a incaput acolo. De fapt singura problema este latimea acumulatorului. Am incercat initial un silver dynamic, care da ceva mai mult curent la pornire, dar acesta are o talpa iesita in lateral ce impiedica pozitionarea lui cat de cat stabila. Acum astept linistit gerul, cu motorul oprit si radioul pornit

                            Mesterii de acolo sunt relativ ok, dar trebuie sa tragi putin de ei ca sa se puna in miscare.
                            '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
                            '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
                            "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
                            Gregory House

                            Comment


                            • Originally posted by BlackMagic View Post
                              Razvan, o mica rectificare, era vorba de consumul pe ora cu toate cele oprite si masina incuiata, nu de puterea bateriei, cred ca ai confundat...
                              nu prea ma pricep la detaliile tehnice legate de acumulatori!deh,mai greu cu fizica.dar,ca tot romanul iti spun si eu de ce stiu:"cea veche era de 45 asta noua e de 48!si a mai spus ceva ing din service de tensiunea la pornire..ce a veche de 120...si cea noua 145..."parca!dar ce,in ce unitati de masura le-a exprimat nu ma pune sa le reproduc!pur si simplu nu am stiut niciodata!
                              razvan p.
                              Senior Member
                              Last edited by razvan p.; 11-12-09, 10:12.
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • Nu e tensiunea, e curentul maxim. Ajuta daca motorul este greu de invartit (ceea ce nu e cazul).
                                ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                                Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                                Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                                Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                                Comment

                                Working...
                                X