Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cei care aţi schimbat bateriile pe garanţie - sigur problema a fost de la baterie?

    De ce īntreb: am bateria aia mică, mașina are 2 ani şi un pic şi 25000 km. Merg de regulă zilnic cu ea. Nu am avut nici cea mai mică problemă cu bateria. Am uitat 2 zile plafoniera din spate aprinsă - nici un efect neplăcut, nici nu s-a simțit. Am lăsat-o cu avariile puse şi 15 minute īntr-o parcare - nu s-a īntāmplat nimic.

    Maşina porneşte din prima atāt iarna cāt şi vara. Anul trecut la -15 grade afară, la Bran, de revelion am ascultat şi noi o mică muzică, de petrecere, cāt s-a făcut grătarul - destul de tare ca să se audă. Dimineaţa, -18 grade maşina a pornit, ca de obicei, din prima - doar a īnvārtit mai mult de motor.

    Este adevărat că foarte rar se īntāmplă să nu pornească din prima - nu ştiu de ce, oricum nu e de la baterie.

    Am povestit toate astea pentru că am o bănuială... fie anumite baterii au fost dintr-un lot prost sau este vreun consumator secret care se manifestă dubios pe anumite maşini.
    Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

    Comment


    • Eu am 36,000km. Primii 30,000 n-a avut absolut nici o problema, chiar daca tipul de la service mi-a recomandat sa nu ma prinda iarna cu ea .

      Vara-iarna pornea, nu la sfert, ca masina mea nu a pornit niciodata la sfert, dar din cite am citit pe aici cam toate accordurile pornesc la fel, cel putin cele pe benzina, dar pornea. Mai lasam avariile pornite, mai lasam pozitiile 10 min, nici o problema. Dupa 30k km fara sa fac nimic in plus sau in minus decit faceam inainte au aparut problemele. Acelasi regim de mers, aceeasi km in oras, afara, etc.

      Posibil sa fie si vreun lot de baterii cu probleme, dar oricum, e foarte mica. Am citit pe aici ca ar fi de 36Ah si nu de 44, e corect?

      Comment


      • Eu am schimbat-o pe a mea acum 3-4 luni la vreo 30.000 km (masina avea 2 ani si un pic). Acum cateva zile am pornit-o dupa 3 zile si iar a cazut acul de la benzina cand am dat la automat... Chiar incep sa imi fac griji si sa ii dau dreptate lui AlexMohora ca s-ar putea sa am un consumator secret...

        Mai ales ca acum un an am vorbit cu un proprietar de Accord 2.4 caruia i-am dat curent sa porneasca si care imi zicea ca nu ii place deloc masina deoarece ii fura pe undeva curent - oricat ar schimba bateria, tot timpul ii moare... FOARTE NEPLACUT!
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Păi durata de viaţă (de exploatare) a bateriei are legătură cu amperajul ei?
          Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

          Comment


          • Ca si consumatori ascunsi pot sa fie functiile de auto de la faruri si stergator. Se recomanda sa fie laste pe OFF si nu pe auto cand se face o pauza mai mare intre drumuri (in cartea tehnica).
            Be the change you wish to see in the world - Ghandi.
            Accord 2.4MT 2009

            Comment


            • @dorindark: Eu nu am auto nici la faruri, nici la stergatoare. Plus ca 3 zile nu e pauza mare...

              @alexmohora: Asta cu cazutul acului de benzina am mai scris-o undeva si am vazut ca au observat si altii acest lucru inainte sa le pice bateria. Concret, dupa ce pun contactul, se aprind beculetele alea, acul de la benzina se ridica, apoi dau la cheie. Daca bateria e pe duca, acul de benzina cade la 0 si bordul tinde sa palpaie si revine la pozitia initiala dupa ce masina porneste. Dupa ce a inceput sa faca d-astea in 2 luni era gata (vorbesc de prima baterie)... Acum am vazut ca face iar, trist!
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • Inseamna ca ai intr-adevar un consumator care "fura" atunci cand motorul nu e pornit.
                In mod normal, consumul trebuie sa fie sub 50 mAh, cu motorul oprit si masina incuiata; a mea are 250 mAh, dar asta o pun si pe seama alarmei, + led-ul de semnalizare al acesteia + led-ul viper.

                Partea cu cazutul acului de benzina atunci cand se porneste motorul, e adevarata...verificat pe vechea baterie...
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • Originally posted by Xander View Post
                  @dorindark: Eu nu am auto nici la faruri, nici la stergatoare. Plus ca 3 zile nu e pauza mare...

                  @alexmohora: Asta cu cazutul acului de benzina am mai scris-o undeva si am vazut ca au observat si altii acest lucru inainte sa le pice bateria. Concret, dupa ce pun contactul, se aprind beculetele alea, acul de la benzina se ridica, apoi dau la cheie. Daca bateria e pe duca, acul de benzina cade la 0 si bordul tinde sa palpaie si revine la pozitia initiala dupa ce masina porneste. Dupa ce a inceput sa faca d-astea in 2 luni era gata (vorbesc de prima baterie)... Acum am vazut ca face iar, trist!

                  Subscriu, si la mine a facut la fel acul de la benzina. Intrebarea mea este, noua baterie ce capacitate are si ce firma este?

                  Comment


                  • Am schimbat-o pe garantie la Honda. Are trecut Honda pe ea si din cate stiu e Panasonic. Era un pic diferita la design de cea veche. Pe moment m-am gandit ca e bine, inseamna ca si-au dat seama ca e subdimensionata cea veche si au schimbat-o... Se pare ca nu!
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • A mea are 3 ierni la activ, sa vedem daca o trece si pe a 4-a :P Deocamdata nu da semne de oboseala . Ma gandesc cu groaza ce baterie de amperaj mai mare va incapea in locusorul acela .... Asi vrea sa pastrez si protectia respectiva si sa se si potriveasca pe locasul respectiv. Vreau cam multe nu ?
                      '08 Honda Legend Graphite Pearl 3.5 A/T
                      Ex. Accord '06 2.0 M/T ES Silver
                      The power of dreams

                      Comment


                      • Tocmai mi-am montat noua baterie. Am scos capacul de plastic, am indoit putin partea de jos a suportului (cea dinspre filtrul de aer) si am pus pe laterala stinga, pe latime, o bucata de lemn groasa de 2cm si lunga de 10cm, ca sa se aseze bine.

                        Bateria incape perfect, nu am taiat sau inlaturat nimic in afara suportului de plastic al bateriei de motocicleta cu care vine echipata masina

                        Este Varta Silver Dynamic de 63Ah, 610 curent la rece. Dimeniunea este 242/175/190. Codul Varta este: 563 400 061 3162.

                        348 lei la importatorul de la Cluj (Principal Auto) care o trimite pe celtuiala lui oriunde in tara, ajunge in 24h. Foarte seriosi baietii.

                        Din Bucuresti se poate lua de la Bumbas la acelasi pret minus un discount de 10% daca aduceti bateria veche.
                        Last edited by atomic.rabbit; 10-10-09, 20:36.

                        Comment


                        • Tocmai m-am procopsit cu bateria moarta total, a lasat taicamiu masina descuiata cu o usa intredeschisa si luminile au omorat-o.
                          Am scos-o aseara, am lasat-o la incarcat toata noaptea, azi e aproape ca noua, sa vedem in continuare.

                          Fun fact: Honda in 10 ani n-a schimbat mecanismu de prindere al bateriilor.
                          '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
                          '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

                          Comment


                          • Originally posted by ciprian75 View Post
                            Asi vrea sa pastrez si protectia respectiva si sa se si potriveasca pe locasul respectiv. Vreau cam multe nu ?
                            Cam da
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • Originally posted by atomic.rabbit View Post
                              Tocmai mi-am montat noua baterie. Am scos capacul de plastic, am indoit putin partea de jos a suportului (cea dinspre filtrul de aer) si am pus pe laterala stinga, pe latime, o bucata de lemn groasa de 2cm si lunga de 10cm, ca sa se aseze bine.

                              Bateria incape perfect, nu am taiat sau inlaturat nimic in afara suportului de plastic al bateriei de motocicleta cu care vine echipata masina

                              Este Varta Silver Dynamic de 63Ah, 610 curent la rece. Dimeniunea este 242/175/190. Codul Varta este: 563 400 061 3162.

                              348 lei la importatorul de la Cluj (Principal Auto) care o trimite pe celtuiala lui oriunde in tara, ajunge in 24h. Foarte seriosi baietii.

                              Din Bucuresti se poate lua de la Bumbas la acelasi pret minus un discount de 10% daca aduceti bateria veche.

                              ai pus lemn la motor...?!?
                              nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                              Comment


                              • Un mic detaliu in plus. Bateria care vine pe Accord ES CL7 este http://autopowerstore.com/TF-46B24L.html

                                Sau cel putin asta e pe al meu.

                                Asta cu acu de benzina e un indicator dar nu e neaparat motiv de panica. De exemplu iarna trecuta cand a facut fratiorul accident masina a stat 2 zile cu avariile puse si a inceput plece greu si sa-i pice acul aproape de fiecare data cand porneam demarorul.

                                Azi la aproape 1 an diferenta bateria mai invarte daca ignoram incidentele cauzate de terti
                                '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
                                '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

                                Comment

                                Working...
                                X