XANDER: '10 Honda Civic Type-R GT LSD, Milano Red

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cu placere Xander
    Poate reusesti sa pui o poza.

    Comment


    • #77
      Faza cu ledurile in pozitie si la numere cred ca o sa o incerc si eu la CL7 meu.
      Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

      Comment


      • #78
        Daca ai probleme cu volanul uzat cunosc pe cineva care te poate ajuta Merluciu.Al meu are 60k de cand l-am reconditionat si e beton.
        Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

        Comment


        • #79
          Trebuie sa dau jos pozele de pe telefon ca am cateva.

          @Merluciu: Cu siguranta te pot ajuta cu orice la capitolul piele auto. Cat am stat la ei am vazut ca lucrau la un Avensis si un Passat (la Passat nu stiu dar la Avensis ii puneau piele in toata masina, cel putin asta discutau cu propritarul).

          @Danyel: La CL7 era fain ca pozitia era albastra ca asa era farul (cel putin la face-lift), deci se vedea super fain. La numar oricum nu e diferenta mare, dar se merita si acolo. In masina nu as pune totusi, mai ales la CL7... Hai sa zicem ca FN2 arata mai avangardist asa, dar mie personal tot nu imi place 100%.
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • #80
            In masina as pune doar la panourile usilor. Atat.
            Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

            Comment


            • #81
              Xander, vreau sa vad si eu poze cu ledurile ca ma batea si pe mine gandul :P
              '17 Civic TypeR FK8 Championship White
              '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
              ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
              ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

              Comment


              • #82
                Eu in masina am pus doar in usile fata, in plafon le-am lasat pe cele standard. In usi arata foarte ok, fac lumina ok noaptea, exact cat trebuie ca sa vezi ok, si nu arata aiurea. Mai am pe pozitii fata si numar spate.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #83
                  Uitasem de pozele promise. Iata:

                  Click image for larger version

Name:	Burduf2.jpg
Views:	1
Size:	29.7 KB
ID:	716727Click image for larger version

Name:	Burduf1.jpg
Views:	1
Size:	30.5 KB
ID:	716728

                  Se observa ca una dintre cusaturi nu e pana in capat, dar nu se observa fiindca e spre bord si pe fata dinspre sofer. Pentru a putea prinde clipsul care strange axul, nu se putea coase pana la capat. Ei mi-au zis ca si cel original era la fel, acum nu stiu daca e asa sau nu.

                  Per total sunnt foarte incantat de el!

                  Din seria furtunilor din Capitala, azi ma deplasam cu TypeR-ul spre munca si a cazut un ditamai copacul la 10m in fata mea pe B-dul Timisoara... Eram a doua masina in spatele celei care a fost avariata pe capota de copac... Doamne fereste de mai rau! Si bine ca nu a cazut direct pe masina din fata mea...
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • #84
                    Uite si poze cu ledurile. Intr-adevar, in interior, lumina este cam albastra. Cand ai timp, poti veni pana la mine. S-ar putea sa am o rezolvare pentru interior.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      Eu nu stiu de ce te obosesti cu ledurile astea la interior. Daca vrei sa vezi prin masina sau sa citesti, foloseste becuri incandescente. In cel mai bun caz, poti apela la leduri cu tenta galbena.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #86
                        Da, am scris ca nu sunt multumit de cum arata ledurile de interior, in special cele din fata, alea rotunde. Cel mare din spate e OK. La portbagaj, pozitii fata si lampi numar spate si-au facut treaba, respectiv in portbagaj e mai multa lumina, pozitiile s-au aliniat destul de bine cu Xenonul si lampile spate arata mai "curat".

                        Intre timp au venit gumele, desi nu o sa le folosesc pana la primavara, dupa cum spuneam.

                        Click image for larger version

Name:	Gume.jpg
Views:	1
Size:	117.9 KB
ID:	716733

                        Deja casa mea e depozit, in cutia aia alba fiind o janta noua. ))) Nu regret totusi, sper sa fie de succes schimbarile - o sa le duc la curte intr-o magazie.

                        Legat de gume, prima impresie e foarte buna, par incredibil de sticky cand dai cu mana pe ele (comentariul asta nefiind desigur decat ceva ff relativ).

                        Ca si greutate stau foarte bine: 9 kg!! Cred ca sunt printre cele mai usoare gume de performanta; fata de Potenza vor fi cu 3 kg mai usoare pe roata si toata greutatea salvata fiind nu numai neatarnata, dar si in exteriorul rotii, acolo unde e durerea mare. La primavara sper sa faca casa buna cu niste jante usoare (7-8 kg) si deja la 16-17 kg roata nu imi pot dori mai mult!

                        Ca si dezavantaj remarcat - peretele lateral este foarte moale si flexibil - il indoi usor cu mana, sper ca la presiune corecta (am inteles ca trebuie spre maximum ce recomanda producatorul masinii pentru gumele astea - deci cam 2.5+bar) sa se rezolve situatia.

                        Din ce am citit pe forumuri stau mult mai bine decat GY Assymetric 2 sau altele de genul asta, dar evident mult mai prost ca si duritate a peretelui fata de Potenza RE070 sau 050, Yoko AD08 etc. Daca nu vor fi chiar nasoale rau, eu zic ca e ok compromisul greutate redusa-confort crescut / senzatie directie diminuata.

                        Are cineva de pe forum FRSU (Fast Road Setup)? Daca da, ati pus si arcurile Eibach? Am inteles ca facut cu totul (arcuri, camber shims) + jante usoare => masina e maxima ca si stabilitate si are si un confort mult imbunatatit.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • #87
                          Doar cu arcuri fara amortizoare, fara barele de stabilizare (mai groasa pe fata + pus spate), fara barele de rigidizare nu cred ca atingi maximul ca stabilitate. Iar camber shims sunt cu dus si intors, pe circuit fac treaba buna, in schimb pe strada s-ar putea mai mult sa te incurce.
                          Den1GRator
                          Senior Member
                          Last edited by Den1GRator; 02-10-13, 13:31.
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                          Comment


                          • #88
                            Ce gume sunt? Si eu caut unele usoare, pana acum stiam de continental contisportcontact ca sunt printre cele mai usoare.
                            ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                            Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                            Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                            Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                            Comment


                            • #89
                              @Den1grator: Man, incearca sa imi mai explici o data, nu am inteles mare lucru, cred ca ai mancat niste litere... Dar ca idee, fata de alte masini observ ca la FN@ amortizoarele nu sunt pe lista de high priority la inlocuire, semn ca cele stock se descurca bine. Arcurile Eibach sunt bune si pentru confort, am inteles ca ajuta o gramada, fiind progresive.

                              @ rezare: Michelin Pilot Super Sport, am scris mai sus. Alte gume care se lauda cu greutate scazuta sunt Dunlop SportMaxx RT, sunt noi si au review-uri foarte bune, dar aceste PSS aparent sunt cele mai ok, atata timp cat nu rupi track-ul in 2.

                              Ca idee, sunt fabricate in Franta, in august 2013 (DOT 3013). Nu ca ar conta mult cand sunt fabricate, dar pe unii ii intereseaza. Eu zic ca atata timp cat sunt noi, nefolosite, nu conteaza ca sunt fabricate in 2012 sau in 2013, cel putin nu asa mult. Dar nah, e OK ca sunt "calde".

                              Da, cauciucul isi schimba propritatile, dar cred ca mult mai importante sunt ciclurile de incalzire-racire (eventual si foarte brutale) si utilizarea necorespunzatoare de genul gume de vara iarna la -20 C.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • #90
                                eu am schimbat la accord-ul meu toate becurile: numar spate, portbagaj, portiere, plafoniera fata+spate, pozitii...si am pus led-uri..nu regret nici un minut schimbarea. cel putin in interior ma enerva maxim culoarea aia galbena si chioara.
                                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                                Comment

                                Working...
                                X