WYDARR: '18 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hello everybody, Hey Taz! Long time no see.

    So, pe rand:

    1) @BV26CAT: I-as fi pus folie pe ea, dar calculul a fost in felul urmator: din ce am vazut (s-ar putea sa ma insel, dar deh, atat am gasit la momentul respectiv), PPF pentru masina asta ar fi de ordinul 2000 EUR or thereabouts. La banii astia, peste 3-4 ani fie o revopsesc integral (am parcurs integral experienta lui Doc cu vopsitul lui Mitsu), fie o fac gri-mat-ul acela bestial: https://www.youtube.com/watch?v=cAaauAVfL1Q cu folie.
    In afara de asta, daca despre HighClassDetailing am auzit lucruri bune, inclusiv aici pe forum, despre ateliere de incredere care pun PPF, nu sunt foarte multe informatii (sau sunt ascunse bine).
    Iar dupa ce m-am uitat ce presupune o acoperire facuta bine ( https://www.youtube.com/watch?v=UiLohSDcWHY ), sincer m-a luat cu ameteala.

    2) @Taz: deocamdata, am conectat telefonul cu Android Auto (AA) la masina prin cablul USB si il folosesc asa.
    Puncte bune: merge Waze si spre bucuria lui nevasta-mea nu mai pot sa citesc mesaje, sa dau mailuri si sa scriu pe WhatsApp cand conduc...
    Puncte slabe: pentru muzica eu am Tidal HiFi care nu se intelege foarte bine cu Android Auto / Screen Mirroring-ul asa ca.. fac playlist-ul si pornesc AA in ordinea asta.
    Daca ai un alt set-up, ma intereseaza maxim (banuiesc eu cu AA-ul masinii)

    3) Am incercat sa imi montez nou-achizitionatul dashcam (NextBase 4063, 500 RON de la emag) si.. am doua probleme:
    Prima, ca sunt pamant la montat chestii. Deci sunt in cautare de ajutor pentru a trece cablul de alimentare ca sa il fac cat mai invizibil (ma gandeam la baietii de la Asko Chiajna, sa dau un telefon, poate gasesc pe cineva care se incumeta).
    A doua, acolo unde vreau sa montez camera, chiar in spatele oglinzii, retrovizoarea are.. o chestie care arata asa:



    Daca are cineva idee ce este si ce se intampla daca pun ceva in fata "chestiei", apreciez anticipat informatia. (O fi senzorul de detectie pentru explozii nucleare sau ceva de genul asta si daca il acopar, nu se activeaza sistemul automat de recirculare a aerului cu presiune pozitiva... )

    On the funny side of things, de voie de nevoie ieri a trebuit sa pornesc stergatoarele ca deh.. ploaie, deci sunt in grafic.
    Daca pun la socoteala faptul ca azi am reusit sa pun o (jumatate de) melodie, cred ca putem considera ca am cam inceput sa imi asum riscuri

    In rest, sunt in continuare siderat de cat de "compliant" este in modul Comfort si lucrez in continuare sa conving lumea ca Honda Civic Type R FK8 este o excelenta masina de familie.

    Va doresc o seara buna tuturor si sa ne auzim cu bine.

    P.S. Nu v-am spus, dar din cauza iernii polare din martie, masina am luat-o fara test drive, fara nimic... uitandu-ma in urma... definitely mai mult de 8 ani nu am la cap.
    I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

    https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

    Comment


    • #32
      Originally posted by Wydarr View Post
      In rest, sunt in continuare siderat de cat de "compliant" este in modul Comfort si lucrez in continuare sa conving lumea ca Honda Civic Type R FK8 este o excelenta masina de familie.

      P.S. Nu v-am spus, dar din cauza iernii polare din martie, masina am luat-o fara test drive, fara nimic... uitandu-ma in urma... definitely mai mult de 8 ani nu am la cap.
      Pentru waze de ce nu mergeti la un service honda? E ceva de studiat daca vrei sa il instalezi singur si au fost foarte ok baietii la asko.
      Am aceeasi parere, desi soriceii intarzie inca, nu ca e excelenta, e perfecta ca si masina de familie.
      Eu am rezervat masina doar din poze, nu am facut test drive, nimic. Am vazut una live cu volan pe dreapta, inainte sa ajunga a mea in showroom. La inceput de martie am ridicat-o si eu, asa ca join the club! Stii ce bine e cand iti dai seama ca mai sunt ca tine si ca, de fapt, esti ok, nu e nimic in neregula cu tine . Exista alt cuvant in afara de "ravasitoare", care sa descrie mai bine ce simt(i)?
      '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
      '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
      Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

      "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

      Comment


      • #33
        @Wydarr s-o stapanesti sanatos si s-o conduci cu placere, fara evenimente nefericite
        Si eu la fel citesc totul despre ea de dinainte sa apara( m-a interesat si generatia anterioara FK2R). Am vazut toate culorile in realitate dar m-am oprit la PMM ca si tine.
        Cum spuneati masina e superba, designul e ravasitor pt ce-i ce-l apreciaza. E intocmai ca masinile de poster cu personalitate a anilor 90 (adolescenta mea) la care visam. Honda a avut sange sa faca o masina cu tupeu diferita cum spuneai de jermanele pe care le vezi peste tot. Am un seria 4 GC care nu-i rau deloc dar FK8R mi se pare mai frumoasa/capabila. Totusi am pus achizitia on hold sa vad ce se intampla cu problemele la cutia de viteze. Urmaresc indeaproape subiectul (civicx.com) si ma cam sperii cand vad incidenta si cum sunt tratati de dealeri(motiv - user error). Multi incearca diferite solutii empirice pt a scapa de probleme. Sincer n-as avea timpul necesar si nici chef de mesterit la o masina noua pt care am platit 38k.

        Cateva puncte la care ma gandeam:
        - daily driver - as trece la 18-19" la ce gropane sunt pe la noi. Sarea de pe strazi corodeaza puternic partile de suspensie/frane care sunt din aliaj de aluminiu.
        - acoperit masina cu folie de protectie. Ma gandesc s-o fac da costa macar 2000 euro. Cum spuneai poti vopsi toata masina la cativa ani dar n-as suporta intre timp sa stau cu zgarieturi pe masina, la cate neamuri de traista sunt pe la noi e doar o chestiune de timp pana vin primele harjaieli de parcare/chei. Cand o faci tb o vopsitorie de calitate, altfel pacat de masina. Plus demontatul de rigoare de pe ea.
        La acoperitul cu folie n-am incredere s-o las la vreun atelier sa inceapa bajetzii sa se dea in ea. Sau sa-mi demonteze de pe ea noua sa-mi instaleze folia. O sa incerc eu sa vad ce pot face macar pe bari si usi.

        Spor la condus!
        mike2005
        Senior Member
        Last edited by mike2005; 02-04-18, 23:03.

        Comment


        • #34
          So... la look este ravasitoare (si mai mult decat atat). Ireala, I don't know. Merg in parcare la masina si inca nu imi vine sa cred ca e a noastra si nu trebuie sa o dam inapoi.
          La comportament, mi-am promis solemn ca sunt cuminte primii 1000 - 1500 km asa ca... mai am un pic de asteptat.

          In alta ordine de idei, re la ce spunea mike, am citit si eu de problemele de transmisie si cei doi centi ai mei sunt cam asa: spre deosebire de problema Focus RS cu garnitura si "coolant in engine" care rezulta invariabil in "unde o fi numarul de la ala cu platforma?" , problema de la FK8 se manifesta sporadic (FlyingGato avea una la cateva zile / cateva saptamani), si cu precadere la seriile mai vechi (a mea are 13277). So... e o problema cunoscuta, pe care o pot documenta (hence the dashcam) si care in 99.99% din cazuri nu ma impiedica sa ma bucur de cutia asta de viteze care este... pur si simplu "electrica".
          Cam asta a fost rationamentul meu personal...

          Referitor la problema jantelor / rotilor, again, my 2 cents: am asigurare care include si protectia pentru jante / cauciucuri (cu fransiza de 100 EUR, e drept). Daca (si numai daca) devine un pattern (la modul, la 2-3 luni, hop la asigurator), reconfigurez bestiuta si luam pneuri mai dolofane. Intre timp, am limitat numarul de trasee spre / dinspre munca (Waze e suparat pe mine) si am cam invatat gropile. Pe drumurile nationale... Dumnezeu cu mila si colegii de trafic cu raportatul.

          Acuma, eu nu spun sa fac fiecare ca mine, dar daca pot ajuta un om sa isi implineasca un vis, sa faca "business case"-ul sau sa lase grijile si sa se bucure de masina, eu sunt multumit de contributia mea pe acest forum minunat.

          O seara buna tuturor
          hondatu
          Administrator
          Last edited by hondatu; 04-04-18, 20:13.
          I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

          https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

          Comment


          • #35
            @dantt : Nanolex Base Coat (BC) :
            "Aceasta acoperire semi-hidrofoba incorporeaza toate avantajele care vin impreuna cu protectiile ceramice de astazi, dar adaugand performante si durabilitate cu caracteristica cheie: flexibilitatea. Suprafata Si3D BC este foarte potrivita pentru stratificare, oferind astfel un finisaj extraordinar. Straturile rigide, amorfe, dar flexibile, combinate cu structuri reticulate, echilibrate, asigura atat flexibilitatea dorita, cat si puterea imbunatatita de lipire. Spre deosebire de straturile conventionale pe baza de silan, unde volatilitatea scade formarea cristalului in timpul conversiei, formularea sofisticata a Nanolex Si3D BC ofera straturi de sticla solide, puternice si extrem de dense care chiar devin mai puternice in timpul intaririi. Solventii folositi in Nanolex BC sunt solventi siguri, neagresivi, cu evaporare lenta, care garanteaza compatibilitatea cu autoturismele proaspat vopsite si vopselele sensibile, alaturi de aplicarea simpla si fara probleme a produsului.

            Caracteristicile produsului:

            - rezistenta exceptionala si rezistenta la zgarieturi, flexibilitate
            - durabilitate remarcabila de 3-5 ani
            - legare imbunatatita a substratului
            - aplicare fara probleme

            Foarte compatibil cu Nanolex Si3D si Si3D HD ca strat de protectie ulterior."

            Pe scurt ar fi mai dur si ar proteja mai bine.

            @Sehva_C @Wydarr : eu am instalat sambata Honda Hackul pe a mea (daca tot a fost frumos afara ) si merge uns. Am pus Spotify, Waze si YT si acum incerc sa-i dau de cap sa-l fac sa mearga cu un stick de internet, momentan folosesc hot spot cu telefonul.

            @Wydarr : instalate direct pe androidul unitatii, cu rootare si nu folosing AA sau Apple car play

            Si eu cand am intrebat de folie am primit 2k drep pret si am avut aceasi reactie ca o vopsesc integral Si ca sa explic putin unora, folia transparenta de protectie e cu totul altceva fata de cea ptr culoare (colantare). Colantarea era 3000RON si cred ca se aplica mai usor, plus materialul care costa muuult mai putin.
            Iar la ce colturi are CTR-ul pe la bara...nu stiu cat de bine iese si in cat timp apar bulele.

            Vedem cum e si cu protectia ceramica.
            '17 Civic TypeR FK8 Championship White
            '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
            ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
            ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

            Comment


            • #36
              Multumesc TAZ pentru raspunsul detaliat.

              Comment


              • #37
                Din ce-am mai citit ceramic coating(CQuartz, etc...) e mai rezistent decat coatingul sus amintit, hidrofob, antiaderent. Problema e ca-i greu de indepartat(tb polish) atunci cand se degradeaza. E rezistent la zgarieturi superficiale, la pietricele/raschetari putin probabil.
                Ma uitam pe civicx si unii au mers la extrem: folie de protectie + ceramic coating desupra.

                Am facut un drive test cu FK8R si chiar si in mod R pe piatra cubica/denivelari usoare mi s-a parut uimitor de comfortabila.
                Am testat in aceeasi zi un Bmw M2 LCI dar am fost clar mai impresionat de FK8R. Peste Bmw ca: grip lateral in viraje, mai putin ruliu, senzatie mai pregnanta la accelerare, inspira mai multa incredere, sunet mai dramatic cand accelerezi peste 3-4k, interior mai frumos.
                M2 neimpresionant: acceleratie prea liniara(schimbai in zona rosie si nimic), ruliu cam mult pt tipul asta de masina, sunet inexistent se auzea aproape ca un Bmw obisnuit. Singurele lucruri care mi-au placut: directia se simtea mai precisa(la fel ca F36 meu), pleca ceva mai bine de pe loc(RWD), pare ca musca mai bine cand apesi frana, fuge spatele usor ii place sa se joace(periculos pe drumuri publice). Ca design imi plac ambele nu pot alege. Pretul pt M2 in urma discoutului: 55k. Am ramas la FK8R.

                Comment


                • #38
                  Sa o stapaniti sanatosi si sa o conduci cu placere!

                  Referitor la problemele de la cutie, am vazut ca cei de pe civicx au scapat de probleme schimband uleiul de la cutie cu Amsoil.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Delphi View Post
                    Referitor la problemele de la cutie, am vazut ca cei de pe civicx au scapat de probleme schimband uleiul de la cutie cu Amsoil.
                    Intra mai usor in viteza dupa schimbul cu Amsoil. Dar din pacate incidentele au continuat.
                    Unii au avut succes montand un scut termic intre evacuare si cilindrul ambreijului pt a impiedica supraincalzirea lichidului.
                    Ultima chestie incercata: sa elimine valva de intarziere a ambreiajului. N-au reportat inca vreo problema pana acum.

                    Unora le-au schimbat cutia pe garantie si problemele au incetat, la altii nu. Unora le-au inlocuit inelele de sincronizare la treapta 2-a, 5-a si cutia mergea mai prost ca inainte: agata si in alte trepte.

                    Urmaresc aproape zilnic cu interes evolutia problemelor/alte topicuri pe forumurile de profil. Sper sa se rezolve situatia si sa trec la fapte

                    E o masina speciala. Daca o cumpar vreau s-o tin mai mult timp: 10-20 de ani. Sa ma bucur de ea in timpul liber, sa-mi aduc aminte cum erau masinile odata. Astfel de masini vor disparea la cum evolueaza lucrurile: downsizing(motor 0.5 litri cu 4 turbo), electrificare, masini care se banalizeaza devenind niste aparate de uz domestic. Vedeti noile norme de poluare din 2020 vor fi niste motoare beton
                    mike2005
                    Senior Member
                    Last edited by mike2005; 03-04-18, 21:41.

                    Comment


                    • #40
                      Deci, fiind sotia "inculpatului" Wydarr de aici, am cateva aspecte de subliniat:
                      - din toate masinile sport in care m-am urcat (au fost cateva ), ma asteptam la sinele de tramvai sau pe piatra cubica sa imi sara nisipul/pietrele de la rinichi (n-am, dar zic...). Pe modul confort Honda este impecabila. Le-a trecut atat de bland incat mi-a venit sa intreb daca sigur a luat o masina sport... Il mai tachinez cu acest aspect, merge cu ea de parca transportam oua in cofraje de cristal. Anyway...

                      - capacitatea portbagajului m-a naucit (fiind invatata cu cel de la Corsa), insa aici tine si de mentalitatea utilizatorului. Noi ne restrangem la cat spatiu este. Acum ni se pare un gigant.

                      - cand am vazut prima oara masina m-am asezat pe scaunul din fata, l-am pus pe o pozitie in care sa ma simt comod (sunt destul de lunga si ma chinuisem in ultimii ani, de cand crescusera fetele, cu genunchii lipiti de bord), apoi m-am dus pe bancheta din spate. Unde incapeam nu doar decent, ci lejer.

                      Deci da, poate fi si o masina de familie. Daca vrei sa o conduci ca atare. Poate deveni si o bestie cu care sa ne rasfatam cand suntem singuri. Abia astept sa ii vad comportamentul pe serpentine, Meganul isi infigea "ghearele" in sosea si nu se clintea. Acesta a fost unul din motivele care a atarnat greu la decizia de a o cumpara. Senzatia de siguranta pe care mi-a dat-o o masina sport bate de departe nevoia unei masini aparent mai confortabile dar care se balanseaza in curbe de suferi de "rau de mare" cand cobori. My 2 cents. Din fericire, suspensiile CTR-ului sunt din alt film, cum ziceam.

                      Si ca un ultim aspect... traim o singura viata. Si parca n-as vrea sa ma bucur de Yume la 80 de ani. Atat timp cat nu ne ingroapa in datorii si cel putin 2 ore pe zi in trafic ne face sa zambim, merita fara sa clipim sa faca parte din viata noastra.

                      Comment


                      • #41
                        @Cati
                        Welcome, interesanta descrierea din perspectiva unei utilizatoare. O sa-i dau sa citeasca si sotiei Poate ca devine mai interesata. Pana acum am exasperat-o vb despre masina asta.

                        Comment


                        • #42
                          A se nota faptul ca jumatatea mea mai buna nu este (deocamdata) posesoare de permis de conducere.
                          Cred ca da si mai multa greutate feedback-ului.
                          @mike2005: Daca doamna doreste un feedback mai amanuntit, putem aranja o conversatie live intre... doamne


                          Chestii bune constatate azi:
                          - soarecii sunt eroine la after-school, mai ales ca aveau certuri cu niste baieti de acolo; care s-au nimerit sa fie afara cand am venit sa le luam cu masina. S-a lasat cu "mamaaaaaaaa, asta e masina gemenelor????"
                          - overall reactia oamenilor la masina.

                          Chestii mai putin bune / deranjante:
                          - scartie franele de zici ca e o babutza pe care o lasa genunchii. Mai ales cand franezi doar usor, usor la semafor. E funny intr-un mod enervant. Sau invers. Stiu ca este o non-problema cunoscuta si ma gandeam la o procedura de "bed-in" cum este descrisa aici:
                          http://www.stoptech.com/technical-su...-system-bed-in

                          Alte chestii:
                          Consum in Bucuresti, condus cuminte cu aberatia de Start/Stop dezactivata: 16.0 l/100km.
                          Traseu destul de lung (Balta Alba -> Bd. Timisoara) la orele de varf. Nimic de neasteptat. Megane-ul la 225 de cai lua 16-18 pe acelasi traseu in functie de.. degetul mare de la piciorul drept
                          I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                          https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc pentru bun-venit! Ma gandeam ca n-am precizat ca singuranta mi-o da mai ales din perspectiva copiilor. Ma simt mai protejata intr-o masina de acest gen, mai robusta si mai "lipita" de sosea, daca mi-e permisa exprimarea, decat intr-o masina de teren.

                            Comment


                            • #44
                              S-o stăpāniți sănătoși!
                              Uitați-vă și aici, poate vă tentează evenimentul
                              http://www.hondafan.ro/forum/showthr...fan-(INH)-2018
                              Veți vedea detaliile evenimentului pe facebook dacp sunteți membri ai grupului https://www.facebook.com/groups/Honda.Fan.Ro/
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Wydarr View Post

                                A doua, acolo unde vreau sa montez camera, chiar in spatele oglinzii, retrovizoarea are.. o chestie care arata asa:



                                Daca are cineva idee ce este si ce se intampla daca pun ceva in fata "chestiei", apreciez anticipat informatia. (O fi senzorul de detectie pentru explozii nucleare sau ceva de genul asta si daca il acopar, nu se activeaza sistemul automat de recirculare a aerului cu presiune pozitiva... )
                                E senzorul de lumina, nu se acopera.
                                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                                Comment

                                Working...
                                X