Salutare tuturor, a venit timpul sa-mi prezint si eu '' bijuteria ''. Fiind primul post al thread-ului, tin sa multumesc tuturor membrilor (prietenilor) care m-au ajutat pe parcursul build-ului cu toate informatiile necesare, mai ales domnului dinoc cu ajutorul soft-ului si sfaturilor primite pe parcurs in transformarea masinii intr-o mica bomba. Masina la baza este un Accord 2.4 Executive A/T.
Mods:
Interior: Full Type S interior, Volan Civic type R ep3. ( de viitor 2 ceasuri Shadow oil temp+ pressure )
Exterior: Full OEM Euro R body kit, Type S grill , FLP wing.
Handling: OEM Sport Suspension type C ( pt A/T ) , O.Z. Alleggerita 17'' wheels + 225 45 r17 Yoko Advan ad08R semi-slicks. ( de viitor : H&R sway bars F+R, Wiechers front carbon strut bar).
Engine: Reflash by dinoc ( BEST MOD ), Toda Header cu testpipe, HKS Silent hi-power cat-back, Gruppe M intake. ( de viitor : 300hp N/A lista cuprinde axe cu came, k20 oil pump... stock bottom end ).
Pe parcursul vietii, masina a primit anul trecut un nou motor cu 18K km, cel vechi la 193K km si-a dat duhul ( masina fiind stock doar catback schimbat ), cuzinet invartit pe biela a fost principala problema. Cu motorul aproape nou, toate bune si frumoase, driven daily like it's stolen, nu consuma gram de ulei, schimbul il fac la 8.000Km, Fuchs Titan pro S 5w40 sau Millers CFS NT 5w40.
Acum ''fetita'' cum imi place sa-i zic este la vopsitorie totala, vopseaua de 10 ani si-a cam spus cuvantul cu doar 2-3 elemente vopsite pe parcursul anilor. Per total sunt ff multumit de rezultatul obtinut pana acum, a devenit un Type R killer, este o schimbare radicala vs stock.
Si o poza cu masina in lucru, already miss her.
Mods:
Interior: Full Type S interior, Volan Civic type R ep3. ( de viitor 2 ceasuri Shadow oil temp+ pressure )
Exterior: Full OEM Euro R body kit, Type S grill , FLP wing.
Handling: OEM Sport Suspension type C ( pt A/T ) , O.Z. Alleggerita 17'' wheels + 225 45 r17 Yoko Advan ad08R semi-slicks. ( de viitor : H&R sway bars F+R, Wiechers front carbon strut bar).
Engine: Reflash by dinoc ( BEST MOD ), Toda Header cu testpipe, HKS Silent hi-power cat-back, Gruppe M intake. ( de viitor : 300hp N/A lista cuprinde axe cu came, k20 oil pump... stock bottom end ).
Pe parcursul vietii, masina a primit anul trecut un nou motor cu 18K km, cel vechi la 193K km si-a dat duhul ( masina fiind stock doar catback schimbat ), cuzinet invartit pe biela a fost principala problema. Cu motorul aproape nou, toate bune si frumoase, driven daily like it's stolen, nu consuma gram de ulei, schimbul il fac la 8.000Km, Fuchs Titan pro S 5w40 sau Millers CFS NT 5w40.
Acum ''fetita'' cum imi place sa-i zic este la vopsitorie totala, vopseaua de 10 ani si-a cam spus cuvantul cu doar 2-3 elemente vopsite pe parcursul anilor. Per total sunt ff multumit de rezultatul obtinut pana acum, a devenit un Type R killer, este o schimbare radicala vs stock.
Si o poza cu masina in lucru, already miss her.
Comment