DAN101: '04 Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive A/T, Carbon Bronze Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DAN101: '04 Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive A/T, Carbon Bronze Pearl

    Salutare tuturor, a venit timpul sa-mi prezint si eu '' bijuteria ''. Fiind primul post al thread-ului, tin sa multumesc tuturor membrilor (prietenilor) care m-au ajutat pe parcursul build-ului cu toate informatiile necesare, mai ales domnului dinoc cu ajutorul soft-ului si sfaturilor primite pe parcurs in transformarea masinii intr-o mica bomba. Masina la baza este un Accord 2.4 Executive A/T.
    Mods:
    Interior: Full Type S interior, Volan Civic type R ep3. ( de viitor 2 ceasuri Shadow oil temp+ pressure )
    Exterior: Full OEM Euro R body kit, Type S grill , FLP wing.
    Handling: OEM Sport Suspension type C ( pt A/T ) , O.Z. Alleggerita 17'' wheels + 225 45 r17 Yoko Advan ad08R semi-slicks. ( de viitor : H&R sway bars F+R, Wiechers front carbon strut bar).
    Engine: Reflash by dinoc ( BEST MOD ), Toda Header cu testpipe, HKS Silent hi-power cat-back, Gruppe M intake. ( de viitor : 300hp N/A lista cuprinde axe cu came, k20 oil pump... stock bottom end ).
    Pe parcursul vietii, masina a primit anul trecut un nou motor cu 18K km, cel vechi la 193K km si-a dat duhul ( masina fiind stock doar catback schimbat ), cuzinet invartit pe biela a fost principala problema. Cu motorul aproape nou, toate bune si frumoase, driven daily like it's stolen, nu consuma gram de ulei, schimbul il fac la 8.000Km, Fuchs Titan pro S 5w40 sau Millers CFS NT 5w40.
    Acum ''fetita'' cum imi place sa-i zic este la vopsitorie totala, vopseaua de 10 ani si-a cam spus cuvantul cu doar 2-3 elemente vopsite pe parcursul anilor. Per total sunt ff multumit de rezultatul obtinut pana acum, a devenit un Type R killer, este o schimbare radicala vs stock.
    Si o poza cu masina in lucru, already miss her.
    Attached Files
    Last edited by Dan101; 22-09-14, 22:45.
    Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
    '04 Accord 2.4 A/T CL9

  • #2
    Foarte frumos Dan si bafta in continuare .
    Ex:CRX VT '91 / Ex:PRELUDE H22A '93 / Ex:CIVIC TYPE R FN2 '08 / EX: ACCORD CL7 '07
    Ex:S2000 AP1 '01 / Accord CN1'07 / CIVIC TYPE R FK2 '16

    Comment


    • #3
      Felicitări și sa o conduci cu multa placere. Foarte faina lista de upgrade-uri
      K24Reflash

      Comment


      • #4
        Bravo Dan, s-o conduci sanatos! Cand schimbi si cutia cu una de euro r?
        _________________________
        2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

        Comment


        • #5
          Multumesc baieti! @ merluciu - niciodata, cutia merge brici si poate face fata la mai mult fara probleme ( + ca mai am inca una de rezerva ) Just in case... !
          Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
          '04 Accord 2.4 A/T CL9

          Comment


          • #6
            Sergey trece la cutie de Euro-R, renunță la AT
            K24Reflash

            Comment


            • #7
              Este ceva bataie de cap...multe difera, eu nu am in plan turbo sau compresor...doar NA power, deci nu cred ca am sa fiu fortat de un swap de genul. Stiu ca mergea bine cutia AT la 280-300hp.... cu modurile lui Sergey.
              Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
              '04 Accord 2.4 A/T CL9

              Comment


              • #8
                Eu tot am incercat in diferite moduri sa-mi formulez ideea ca sa nu deranjez pe nimeni dar nu cred ca e posibil, trec la subiect:
                …cam ce ar trebui sa-i faci unui vtec de 2,4l !!! virgula, cu cutie automata!!!, astfel incat motorul sa-si dea duhul la 193.000km???
                esti primul proprietar? de cand ai masina asta, adica de la cate mii de km???
                Last edited by InjectoR; 23-09-14, 03:06.
                Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                … Jazz do it ...

                Comment


                • #9
                  Fiindcă nu avea reflash pe motorul vechi
                  K24Reflash

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InjectoR View Post
                    Eu tot am incercat in diferite moduri sa-mi formulez ideea ca sa nu deranjez pe nimeni dar nu cred ca e posibil, trec la subiect:
                    …cam ce ar trebui sa-i faci unui vtec de 2,4l !!! virgula, cu cutie automata!!!, astfel incat motorul sa-si dea duhul la 193.000km???
                    esti primul proprietar? de cand ai masina asta, adica de la cate mii de km???
                    De la zero KM, nici eu nu-mi pot explica..... doar ca masina a vazut si vede zilnic revlimit in primele 3 trepte... problema a venit si dupa un schimb cu un motul 300v 5w30 cred eu contrafacut, la care adaugam dupa 1.500 km 1L ... in alta ordine de idei, sa va mai incant cu niste poze ...
                    Attached Files
                    Last edited by Dan101; 23-09-14, 12:25.
                    Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
                    '04 Accord 2.4 A/T CL9

                    Comment


                    • #11
                      Eu i-as mai schimba bara fata + grila cu una de facelift.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Faina treaba. Ar fi interesant de vazut cum plonjeaza acul vitezometrului.😊
                        Curajul este virtutea care face posibile celelalte virtuti. Winston Churchill

                        Comment


                        • #13
                          Frumos proiect, felicitari ! S-o stapanesti cu placere in continuare.

                          LE
                          As fi curios sa ascult cum se aude evacuarea, la mers normal, in forja, sau la relanti. Ai filmat cumva ?
                          Last edited by BlackMagic; 23-09-14, 15:11.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • #14
                            Chiar frumos proiectul, ce nu pre inteleg eu e AT de la Honda care e un CVT si prin definitie ceva mai lent ne avand nici macar convertizor de cuplu.
                            2017 DACIA Sandero stepway 0.9Tce + easy r
                            EX-2007 CIVIC 1,8 I-VTEC 140CP

                            Comment


                            • #15
                              AT e ceva, CVT e altceva iar pe Accord nu e CVT.
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment

                              Working...
                              X