Honda revine in F1!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru Honda nu e usor deloc. Pot sa treaca si 10 ani si sa constate ca nu au ajuns nicaieri. De fapt sa constate ca nici nu stiu unde vor sa ajunga. Lucruri grele astea...
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • Mult timp de acum incolo Honda va trai din amintiri. La cum ''merg'' lucrurile acum in F1, nu prea e loc de Honda. Ar face bine sa se concentreze pe ce stiu mai bine, MotoGP si WSBK. Dupa cum au oscilat in ultimii ani in F1 cu retrageri strategice si reveniri pline de sperante, sa nu ne surprinda o noua pauza motivata de soarta porumbeilor calatori care sunt deranjati de zgomotul motoarelor sau rechinii de pe coastele Australiei care nu-si mai gasesc de papa pt. ca surferii isi petrec un intreg weekend incercand sa inteleaga noul-vechiul-noul sistem de calificari al batranului Bernie... Multumim Honda, Toyota, BMW,... ati incercat dar n-a iesit mare lucru. Nu sunt un nostalgic dar nu-mi place deloc noua era in care a intrat F1. Sa mergi la consum de combustibil, sa tragi de gumele alea cat mai mult, si in calificari si in curse, sa ti se arda diodele de la KERS, sa depasesti numai cu ajutor DRS, sa dai reset la electronica responsabila de tot ce e in masina, sa ''beneficiezi'' de steag rosu la primele picaturi de ploaie, sa te plangi in comunicarea radio ca baiatul de langa tine ti-a julit masina si sa ai un motor care suna ca un ceainic, asta nu-i F1 pe care a asteptam ca pe Mos Craciun din doua in doua saptamani... Asta era cu muuuult timp in urma

      De la 2:20 devine interesant:https://www.youtube.com/watch?v=-s-9eM4jrz0
      Last edited by 356746; 18-04-16, 21:04.

      Comment


      • N-are rost sa mai discutam! Comentariul, dar mai ales filmuletul au spus totul. Eram in liceu si stiam toate echipele pilotii, culori etc. Mi-am pierdut interesul de prin 2008-2009 din cauza celor enumerate mai sus si pierdut ar fi ramas daca n-as fi fost fan Civic si Honda n-ar fi reintrat in F1. Poate nu se lasa batuti si vor redeveni competitivi.

        Sa nu ramanem doar cu formula electrica, unde nici macar motoarele nu le vom mai auzi.
        '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
        '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
        Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

        "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

        Comment


        • +10 88tsx si Sheva_C, am fost in aceeasi situatie. Deh, timpul s-a dus, vremurile-s cele care sint, masinile sint urite cu spume si suna ca dracu. Pilotii sint agenti de vinzari, fete mari cu perfecta pregatire fizica si imagine indelung periata de marketing. Asta-i situatia. Ca si voi ma uit uneori fara a-mi mai face vreo prioritate de urmarit vineri/simbata/duminica din F1. A reintrat Honda si daca chiar n-am ce face si-mi aduc aminte ma uit. Unde sint vremurile in care Honda facuse un "motor suspect de performant", cel pe pe McLarenurile lui Prost si Senna? Unde sint bataliile roata la roata, intrarile la standuri care te faceau sa rupi bratele fotoliului? S-au dus la locul cuvenit in istorie. Un soi de galeata locul asta la cum arata F1 azi. Si gata.
          Ramin totusi MotoGP, anduranta, fata de F1 au ajuns concursurile de fierarie americana mai interesante, ai de capu' nostru.
          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

          Comment


          • O fi fost bulan sau sunt pe drumul cel bun? Alonso pe 6 si Button pe 10 in Rusia.
            '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
            '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
            Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

            "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

            Comment


            • Trebuie tinut cont si de abandonurile ce au avut loc.

              Comment


              • Fac ei ce fac, si duc trendul de inverzire a planetei pana in F1 Cine stie, poate toate astea vor conta, si atunci ne va trece supararea. Olandezii au dat lege pt vanzari auto, fara masini cu motor exclusiv combustibili fosilici. Adica mimin un hibrid, daca nu electric 100%.

                Comment


                • https://www.carthrottle.com/post/no-...till-terrible/

                  Comment


                  • Honda Expands F1 Operations To Prep For Future Customer Teams :

                    http://www.carscoops.com/2016/09/hon...-prep-for.html
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • Honda changing F1 engine concept for 2017 a risk, Hasegawa admits

                      Honda chief Yusuke Hasegawa admits choosing a completely different concept for its 2017 Formula 1 engine is a risk.

                      After a miserable return to F1 with McLaren in 2015, Honda made gains last year but remained at the back of the pack, behind rival manufacturers Mercedes, Ferrari and Renault.

                      As Honda bids to close that gap further this year, Hasegawa says the Japanese manufacturer is taking a risk with its next generation unit.

                      "The concept is completely different," he told Autosport.

                      "It's very high risk, we don't know a lot of things about that new concept.

                      "We know it will give us a performance advantage but the biggest risk is whether we can realise that potential this year."

                      McLaren technical director Tim Goss said last month that Honda had completed a redesign of its power unit, aided by the abolishment of the token system.

                      The unit is set to feature a revised architecture and a new layout in a bid to improve performance and packaging based on lessons learned from the past two seasons.


                      Hasegawa said the internal combustion engine remains a key focus for Honda but development of other elements are required in tandem to make progress.

                      "We need to concentrate on the ICE for this year," he said.

                      "If we improve the engine itself, which means boosting exhaust gas energy, we need to boost the turbine otherwise we cannot perform at the same level in terms of deployment.

                      "We still have to do some tests and there will be some trial and error.

                      "I hope we have understood the direction and the elements to focus on.

                      "But it's not easy to combine the elements to realise the improvements on the ICE completely."


                      http://www.autosport.com/news/report...very-high-risk

                      Comment


                      • Astazi a fost lansat noul monopost McLaren-Honda pentru sezonul 2017, MCL32:



                        Din pacate Honda inca mai are nevoie de timp pentru a duce acest power-unit la nivelul mult asteptat de McLaren, dar si de fanii Honda. Din ce s-a mai discutat astazi, nu s-au dat cifre oficiale, insa printre randuri am inteles ca acest nou motor redesenat si reconstruit aproape de la zero ar fi la nivelul propulsorului Mercedes de anul trecut. Se asteapta ca pasi importanti in cresterea puterii motorului sa fie facuti spre finalul sezonului, cu un prim pas important ce se asteapta a fi livrat pana la prima cursa din Australia, in Martie. Ramane de vazut daca nu vor aparea probleme de fiabilitate majore in teste si, evident trebuie cuantificat si progresul celorlalti in cursul acestei ierni (se zvoneste ca Mercedes ar fi foarte aproape de bariera celor 1000 CP).

                        Comment


                        • Formula 1: Fernando Alonso criticises engine after testing disappointment: http://www.bbc.com/sport/formula1/39212377
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • Se anunta un an...
                            Reusite pe toata linia: NSX-ul ciomagit inca de la aparitie, un nou Type R cu un plus de 10 cai fata de FK2R cu care nici nu ne-am obisnuit. Daca aveau aceeasi reteta si acum 20-30 de ani, nu aveam niciun interes pentru marca asta.
                            Rust in peace, Honda.

                            Comment


                            • Se pare ca la honda au concediat inginerii si au mai angajat contabili.

                              Comment


                              • Mi-e greu sa apreciez cat de impovarat este tot acest proiect de faptul ca HONDA face aproape totul din Japonia (la baza din Milton Keynes avand in jur de 30 de angajati) si nu la fata locului.
                                Idem si cu faptul ca cei mai multi ingineri sunt angajati prin rotatie (motorsport - productia de serie), numai cei mai putini ramand acolo peste acei 2-3 ani ai ritmului.
                                Si uite asa ajungem la chestia aia numita continuitate, al naibii de importanta in orice proiect de durata.
                                Nu ma indoiesc de capabilitatea inginerilor lor, dar se pare ca momentan risca prea mult si daca n-ar fi asa incapatanati cu faptul de a nu aduce si un strain in tot acest "proiect japonez", cine stie, poate chiar le-ar merge mai bine.
                                Din pacate se razbuna si faptul ca McLaren a fost impotriva faptului ca HONDA sa livreze motoare unei a doua echipe. Acum lipsesc multi km de teste.
                                In rest nu-mi fac griji, McLaren nu le va da papucii, pentru asta HONDA plateste inca prea multe facturi acolo (cele 50mil. pentru lipsa unui sponzor principal, s.a.m.d.).
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X