Honda revine in F1!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheva_C
    replied
    Mda! Si Verstappen ia o penalizare de 3 pozitii pe grila la Sochi, iar Hamilton a luat 10 sec la Silverstone, in conditiile in care nu prea mai conta. Eu nu stiu cum judeca astia. S-au ciondanit si la inceputul cursei. Oricum, ceva nu e in regula, prea multe incindente intre cei doi. Wolff zice ca a fost "tactical foul", dar in Ungaria s-a cam dus Bottas sanie in Verstappen... corect, ploua, dar totusi si acolo poti comenta. Sunt cam extraterestri pilotii de F1, dar totusi, parca prea multe greseli fac si uneori copilaresti.

    Leave a comment:


  • IB
    replied

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    https://www.gpblog.com/en/news/92657...new-trick.html

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    http://www.gptoday.com/full_story/vi...022_F1_engine/

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Nu sunt prea multe noutati, nici nu avea cum, totul fiind tinut secret. Raman la parerea ca niponilor le mai trebuia un an ca se dea cu Mercedes de pamant. Au facut un pas urias in fata, comparativ cu anul trecut, dar daca mai aveau timp sa puna cap la cap toate chichitele, sigur acest motor ar fi fost si mai sus in performante.

    Partea proasta e ca ceva s-a schimbat incepand cu Silverstone, iar Mercedes a capatat un avantaj net pe reprize si top-speed. Iar in Ungaria au reconfirmat cresterea in performanta, cand in calificari erau peste RedBull cu 0.5 sec/tur. Este enorm. Ramane de vazut ce se va intampla la Spa, dar daca si acolo se pastreaza trendul, pentru Mercedes va fi suficient sa castige ambele titluri fara nici un upgrade la monopost pana la final de sezon. Plus ca Max va fi nevoit sa monteze al 4-lea PU pana la final de an.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Comparatie intre motoarele Honda si Mercedes din 2021: https://www.formula1.com/en/latest/a...VN24N3xwc.html

    Leave a comment:


  • marvin42
    replied
    Well, a fost ceva similar si in 2019 cu FER si motorul lor. N-ar fi prima data cand o echipa face o treaba necurata, dar intr-o zona gri, pentru a scoate mai multi cai din motor.

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Pana una-alta, sa fie asta, sau asta?

    https://www.gpblog.com/en/news/90731...directive.html

    Da, nu intram in detalii. E clar ca Mercedes nu a mai fost in postura de a pierde un titlu, de la revenirea in F1. Joaca murdar pe toate fronturile. Ba se deformeaza aripa prea nu stiu cum, ba pit-ul e prea rapid, etc. Nu mai vorbim de schimbarile pe care Pirelli le face la anvelopele spate in mijlocul sezonului. Va fi greu pana la capat. Iar acum, Max va fi penalizat si pentru schimbarea motorului nr 4, cel care a fost avariat in urma coliziunii cu Ham nu cred ca mai poate parcurge vreo cursa in conditii de fiabilitate.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    )) Corect!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Eu cred ca cel mai mare progres facut de Mercedes este la capitolul "cum sa-ti trimiti adversarii in decor cat mai eficient".

    Leave a comment:


  • bogdi12001
    replied
    Eu in ultimele 2 curse am vazut un mercedes ***** pe el de frica pierderii. Daca nu poti sa iti intreci adversarul macar sa il elimini din joc.

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Cred dupa aceasta ultima cursa de dinaintea vacantei din Mare Circ, putem concluziona ca Red Bull - Honda nu prea mai au vreo sansa la titluri. Si nu doar pentru ca Max a pierdut si in Ungaria multe puncte, iar Ham este noul lider al clasamentului general, cat mai degraba progresul facut de Mercedes cu monopostul lor in ultimele doua etape, Silverstone si Hungaroring. Ce am vazut la Silverstone m-a pus pe ganduri, ma refer la ce reprize avea monopostul Mercedes fata de Red Bull. Clar au gasit ceva cai putere, cumva, nedescoperiti. Si acum l-au pus la punct si dpdv aero, pur si simplu are mult mai multa tractiune fata de Red Bull. Cu acest plus de performanta adus de Mercedes la Silverstone si reconfirmat si pe Hungaroring, pot defila pana la finalul de sezon. Cred ca dupa pauza competitionala, incepand cu MP al Belgiei, vom revedea imaginea ultimelor 7 sezoane, cand Ham si Mercedes nu aveau adversari. Iar acum, cand am trecut deja de jumatatea anului si toate echipele au oprit dezvoltarea monoposturilor, directionand restul de buget catre sezonul 2022, practic va fi imposibil pentru Red Bull - Honda sa mai spere la vreun titlu. Cel putin am visat frumos, iar Honda se poate retrage din Marele Circ cu fruntea sus. Au dezvoltat un PU aproape de cel al Mercedes, in conditiile in care nici un alt constructor nu a reusit sa se apropie de acest nivel al nemtilor in era Turbo-Hybrid. Jos palaria in fata inginerilor de la Honda!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Daca ii schimbau lui Perez rotile fara sa mai piarda doua secunde si ceva in plus, stateau si mai bine, pentru ca il prindea din urma si il depasea pe Bottas, sau iesea in fata lui. Oricum, se vede ca pentru moment RedBull e peste Mercedes. Inainte sa intre Hamilton la ultimul schimb, Verstappen era cu mai mult de 16 secunde in fata. Se pare ca asta e diferenta intre echipe. Sper sa mearga bine si la cursa/cursele urmatoare.
    Last edited by Delphi; 27-06-21, 22:05.

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Inca o victorie muncita pentru RedBull-Honda. Sunt pe val. Sper sa castige si saptamana viitoare si sa ii fereasca de probleme de fiabilitate.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Eu spun ca au sanse, nu ca vor castiga neaparat. Oricum, RedBull a fost clar peste Mercedes in ultimele trei curse, iar daca nu ar fi fost pana lui Verstappen de la Baku, diferenta la puncte ar fi fost si mai mare. Iar situatii din astea nu s-au prea vazut in ultimii ani.

    Leave a comment:

Working...
X