Caderi de ambreiaj la Honda Accord ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pret, da cu rulmentul ai rezolvat? Ai incercat sa cauti la Ausburg?
    Accord '06 2.2 i-CTDI Exec

    Comment


    • @ologesa: si cat a costat cel de la Ausburg? Inca n-am vazut devizul, dar parca mi-au spus ca cel oem costa vreo 119 euro fara TVA. Cu tot cu butuc, cica nu se da separat...
      Accord 2.2 i-CTDi 140hp with steroids. EXEC/NAV 2007, IS-64-CZE
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Pret/

      Comment


      • na,unii dintre voi mai stiu unde suna,altii nu!mai dati PM cand vreti piese sau ceva!brate,rulmenti,fuzete,bielete antirului,consumabile,pivoti...
        pret:tu stiai!OEM:crapa la fel de repede!
        ex CL7 AT 2006
        CN1 Sport 2005
        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

        Comment


        • Legat de ambreaj, d'acord, crapa la fel de repede, dar nu vroiam sa fac pionierat in domeniul ambreajelor after market. Nu stiu pe nici unul care sa-si fi pus la ora actuala altceva decat OEM.

          Iar legat de povestea cu kevlar suna bine, dar:
          - e scumpisor (upgrade kevlar, upgrade placa presiune, transport)
          - mai economisesti teoretic daca il trimiti pe al tau uzat pt upgrade (aici intervine, dezmembrarea, stat cu ea vreo doua saptamani pe uscat, montare)
          - nu ai garantia ca o sa fie radical mai bun (pentru ca nimeni n-a incercat, din cate stiu eu),
          - nu stii ce alte probleme pot aparea (incompatibilitati, poate uza excesiv alte componente, etc).

          Dar nu-i problema. Poate pana la urmatorul kit, or sa fie vreo cativa care sa ne dea feedback

          Cat despre rulment, nu cred ca scoteam mare lucru, poate vreo 20$, care probabil mi-i lua la manopera. (Manopera cu piesele tale e mai scumpa decat cu cele ale lor. Momentan e 60lei vs 85lei).
          Accord 2.2 i-CTDi 140hp with steroids. EXEC/NAV 2007, IS-64-CZE
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Pret/

          Comment


          • Pret, rulmentul la Ausburg a costat 290 de lei. L-am dus la Ati sa-l schimbe. In 1 ora m-au sunat sa-mi zica de butuc, ca e deformat. Cum nu puteam sa stau fara masina 1 saptamana, sa caut ceva aftermarket, mi-am pus un butuc OEM, 800 de lei. Manopera ~200 de lei.

            Razvan, bine de stiut ca aduci din astea...
            "Hate something, change something"
            Accord 2.2 i-CTDi Sport

            Comment


            • Si mie a inceput sa imi dea "semne" de oboseala din nou la 92.000 km dupa ce la aprox 45.000 km a fost schimbat pe garantie. Acelasi simptome ca prima data, intre 2000 - 3000 rpm se tureaza rapid in gol, acceleratia venind mai tarziu. Cred ca la mine e aceeasi buba, si anume nu discul ci placa de presiune care nu compenseaza uzura. Sunt curios cand voi demonta cum arata deoarece prima data nu aveam uzura pe disc mai deloc, insa mecanismul de compensare era dus.
              Ce e jenant la Honda e faptul ca pe langa ca nu fac un recall pt masinile diesel, macar sa vina cu un subansamblu care sa mearga dupa cum e proiectat, si sa tina un numar decent de km.
              Am sunat la Asko azi si din pacate pe langa pretul destul de piperat 3000 lei (kit 1600+manopera 1400) ei nu au primit nici un buletin oficial care sa ii informeze ca ar fi o problema cu ansamblul disc+placa, si inlocuirea se face pe banii clientului. Ok platesc am zis, insa ce fac dupa 40.000 km iar cotizez?!?!? ca sincer nu am auzit la nici o alta marca trecut la consumabile disc/placa, precum placutele de frana. Ca sa nu mai zic ca e acelasi kit OEM ca data trecuta, si sincer nu mai am incredere, cu toate ca am inteles de la Asko, ca e facut de Luk
              Prospectez sa vad si ce alte alternative aftermarket gasesc (cine are idei pls fell free)
              Accord 2.2 i-CTDi EX

              Comment


              • alta problema ambreiaj

                salutare hondafani,sunt proaspat posesor de honda accord 2.2(cu care o sa ma laud doar dupa ce ii repar belelele)si am o problema mai ciudata.
                pedala de ambreiaj prinde foarte jos si nu prinde in totalitate,dupa cateva pedale prinde mai bine dar doar pt cateva minute.am schimbat pomba de la pedala,am schimbat cilindrul si tot asa,de fapt dupa ce am schimbat cilindrul si am aerisit-o a tinut vreo 6 zile destul de bine dar acum iar tre sa fac pedale...s-a mai intalnit cineva cu problema asta?

                Comment


                • Originally posted by Cornel View Post
                  Si mie a inceput sa imi dea "semne" de oboseala din nou la 92.000 km dupa ce la aprox 45.000 km a fost schimbat pe garantie. Acelasi simptome ca prima data, intre 2000 - 3000 rpm se tureaza rapid in gol, acceleratia venind mai tarziu. Cred ca la mine e aceeasi buba, si anume nu discul ci placa de presiune care nu compenseaza uzura. Sunt curios cand voi demonta cum arata deoarece prima data nu aveam uzura pe disc mai deloc, insa mecanismul de compensare era dus.
                  Ce e jenant la Honda e faptul ca pe langa ca nu fac un recall pt masinile diesel, macar sa vina cu un subansamblu care sa mearga dupa cum e proiectat, si sa tina un numar decent de km.
                  Am sunat la Asko azi si din pacate pe langa pretul destul de piperat 3000 lei (kit 1600+manopera 1400) ei nu au primit nici un buletin oficial care sa ii informeze ca ar fi o problema cu ansamblul disc+placa, si inlocuirea se face pe banii clientului. Ok platesc am zis, insa ce fac dupa 40.000 km iar cotizez?!?!? ca sincer nu am auzit la nici o alta marca trecut la consumabile disc/placa, precum placutele de frana. Ca sa nu mai zic ca e acelasi kit OEM ca data trecuta, si sincer nu mai am incredere, cu toate ca am inteles de la Asko, ca e facut de Luk
                  Prospectez sa vad si ce alte alternative aftermarket gasesc (cine are idei pls fell free)
                  am inteles ca cei de sachs ar mai face ambreiaje dar unde am intrebat eu nu au reusit sa gaseasca unul care sa corespunda pe part number ....
                  2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                  -= PH 33 GZS =-

                  Comment


                  • Ambreiajul din fabrica pe 2.2 ce marca este? E facut de LUK? Nu ati gasit sa-l comandati din alta parte, aftermarket..mult mai ieftin? D
                    ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                    Comment


                    • LE:mai mentionez ca am mai aerisit o data ambreiajul si nici o schimbare,a tinut aprox 5minute...sa fie volanta?sa fie discul?nimeni nu are macar o banuiala?orice sugestie/sfat mi-ar fi de mare ajutor.multumesc anticipat

                      Comment


                      • Raspunsul standard trimis catre toti posesorii de hondițe diesel... spun standard ptr ca am intalnit acelasi raspuns si la baietii de pe civinfo...

                        Hello Andrei,



                        thanks for your inquiry for a Sachs Race Engineering (SRE) performance clutch.



                        Unfortunately, Sachs Performance donīt offer any reinforced clutches for your

                        Honda Civic 2.2 / 103kW / 2008.

                        Itīs also not possible to make a custom made clutch, based on a original clutch kit,

                        for that car. After all, I canīt offer you anything. Iīm very sorry.



                        If youīve any questions, donīt hesitate to contact us.



                        Best regards from Hamburg/Germany,



                        Bodo Schuermann


                        TTNET - Sachs Performance Parts
                        Elbring 45 -- 21217 Seevetal
                        Tel: +49-(0)40 3999 2118
                        Fax: +49-(0)40 3999 2119


                        http://www.sachsperformance.com


                        Una din solutii insuficient testata la noi in tara se afla aici http://www.clutchnet.co.uk/clutches.htm
                        Am deschis un thread separat ptr un group buy aici :
                        http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=11598 - pagine 3 este cea mai interesanta
                        In afara de kestrel clutch kevlar kits alta solutie aftermarket nu exista iar noi schimbam ambreiajul mai des decat discurile si placutele de frana
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                        Comment


                        • Se pare ca cea mai intalnita problema a dieselulurilor m-a lovit si pe mine. Imi patineaza ambreiajul. acum am 40.000 km si prima data a facut figuri pe la 37k km. Schema clascia: intr-a treia, a patra, etc, 2.500 rpm, nu neaparat "talpa jos", turatia creste pt o secunda doua apoi revine.
                          Ceea ce mi se pare pervers e ca face asa numa dupa ce am mers pret de 2-3 ceasuri, niciodata cu motorul rece (ma rog imediat dupa ce a atins temperatura optima de functionare). Daca merg la drum lung dupa 2-3 ceasuri incep sa am emotii in depasiri .
                          Poate sa zica cineva de ce face asa numa dupa ce am mers 2-3 ceasuri? O sa merg sa
                          la service sa vedem
                          P.S. Masina nu a fost abuzata in niciun fel (liniutze, picior sprijinit pe ambreiaj, etc)
                          Accord 2.2 i-CTDI Argintiu

                          Comment


                          • Pai e firesc. Cand se incalzeste motorul e mai puternic (smunceste mai tare), iar ambreajul patineaza cand este supus la cuplu ridicat (de aia 2000-2500rot). Apoi ferodoul are aderenta scazuta odata cu cresterea temperaturii. Precum placutele de frana.
                            Accord 2.2 i-CTDi 140hp with steroids. EXEC/NAV 2007, IS-64-CZE
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Pret/

                            Comment


                            • Hello everybody,

                              Imi cer scuze daca post-ul meu e putin offtopic, dar va rog sa aveti ingaduintza dat fiind ca este primul meu post pe forumul hondafan. Sa zicem ca sunt un proprietar semi-nou si semi-multumit de Accord, masina avand in momentul asta cca. 2 ani jumatate.
                              Zilele trecute voiam sa postez un mesaj revoltator si plin de rautati impotriva marcii prin care probabil speram sa ma descarc cumva, nu ca asta m-ar fi ajutat cu ceva dar aveam nevoie de un mediu de exprimare. Intre timp m-am mai linistit si m-am gandit ca faptul ca esti sau nu multumit de masina ta tine in totalitate de perceptia subiectiva a fiecaruia, asta insemnand ca fanii marcii vor zice intotdeauna ca masinile sunt complet reliable iar ceilalti vor face comparatii cu alte marci si vor fi nemultumiti la cele mai mici probleme.
                              Pt fani, ca sa fim realisti trebuie sa fim de acord ca nu exista zeul Honda si ca masinile sunt comparabile cu oricare altele din aceeasi gama de pret, iar pt carcotasi am acelasi argument, platind o anumita suma de bani nu te poti astepta la mult mai mult decat ai dat.
                              Dar sa lasam discutiile filosofice la o parte si sa ajung la motivul acestui mesaj. Masina mea are acum 40300 km , si DA asa cum restul oamenilor au numere norocoase sau fatidice gen 7, 24, noi, proud Honda owners, avem numarul 40000. Din scurta mea incursiune pe acest forum am observat o multime de posturi legate de probleme aparute in jurul acestei valori magice. Daca nu ati ghicit inca, am inceput sa am si eu probleme. Daca in continuare vi se pare ca astea sunt simptome de paranoia va rog sa ignorati mesajul .
                              Sa descriu asadar simptomele masinii, nu ale mele! De cateva zile cand pornesc de pe loc in treapta intai, cu ambreiajul patinat, si aici stiu ca o sa primesc cateva reply-uri rautacioase, dar deh... asa stiu eu sa plec de pe loc calcand ambreiajul si apoi dand usor drumul la pedala, deci de cateva zile la plecarea de pe loc se aude din cand in cand un zgomot mai ascutit pt 1-2 sec dupa care se opreste. Zgomotul se aude doar cateodata si nu stiu daca sa il leg de faptul ca o turez mai mult in momentul ala sau dau drumul mai incet la ambreiaj, si iarasi ca sa contracarez cateva idei, zgomotul nu este de la scartaitul cauciucurilor. Ca sa il descriu cat de cat se aseamana cu chiraitul curelei de accesorii atunci cand patineaza din cauza frigului (asta mi s-a intamplat la fosta masina).
                              Acum intrebarea mea este, vazand atatea posturi cu probleme ale ambreiajului, daca stiti cumva daca problemele ambreiajului se manifesta si la motoarele pe benzina, al meu e 2.0 i-vTec, modelul 2009, sau credeti ca intradevar este ceva de la curele/role de intindere/alternator/compresor AC etc.?
                              Doar cateva scurte idei:
                              - nu mi se pare nici mie normal sa schimbi placutele de frana, toate, la 27000km si ambreiajul la 40000km oricum ati spune-o, pt ca vorba cuiva de pe forum, sunt consumabile, dar nu sunt de unica folosinta! De boxe nici nu mai zic ca am schimbat 3 deja, iar de scartaieli in interior, tine de gust poate ca incep sa iti placa la un moment dat .
                              - comparatii de genul, pe Logan ambreiajul tine pana la 200000km pt ca are 80HP, iarasi nu au rost. Sa fim seriosi 156 HP si un cuplu chiar si de 350Nm la diesel nu sunt colosale si nemaivazute. De ce nu folosec cei de la Honda materiale care sa reziste la aceste solicitari?
                              - daca problema cu ambreiajul e de la placa de presiune, respectiv compensarea pt uzura, de ce nu se rectifica aceasta problema eventual cu un recall?
                              - iarasi stilul de condus nu are o relevanta deosebita, sunt un sofer obisnuit adica mai patinez, mai stau cu piciorul pe ambreiaj, franez si mai brusc, merg mult in oras etc. Nu cred ca producatorii de masini si piese ofera si testeaza pt o marja de utilizare atat de ingusta de genul: trebuie sa stai cu piciorul pe ambreiaj fix 2.35 s.
                              Ca sa inchei cu o rautate probabil ca e vina noastra ca utilizam masina cu motorul pornit . Sa zic totusi ca am primit o invitatie de la dealer-ul local la o verificare gratuita in luna aprilie de care intentionez sa profit la maxim.

                              Va multumesc mult pt rabdare. Ma astept ca experienta comuna a proprietarilor sa ma ajute in identificarea unei solutii si pt asta va multumesc anticipat.
                              iulian.velea
                              Junior Member
                              Last edited by iulian.velea; 23-03-11, 10:44.

                              Comment


                              • Salut si bun venit pe forum in primul rand, desi ai inceput mai cu stangul, si anume cu probleme !
                                Te asteptam si cu un topic la My Accord, sa ne prezinti mai detaliat masinuta.

                                Acum, revenind la problema ta cu scartaitul: nu cumva e rulmentul de presiune care se aude ca scartaie pe placa? Si la mine a inceput sa scartaie, insa ambreiajul e inca ok, tine bine si nu patineaza. Am aproape 99k km acum.
                                ce-am observat la mine pana acum: cat a fost vremea ploilor si aerul mai umed, nu s-a mai auzit si nici pedala de ambreiaj nu mai clickaia (la interior). Cum a dat caldura, cum au inceput din nou "serenadele"
                                Nu zic ca e neaparat ok, dar nici nu e mare beleaua, daca ambreiajul tine; taica-meu la dacie a mers asa cu scartaitul ala, ani
                                Insa daca masina mai e in garantie, du-te sa ti-l schimbe; ok, ambreiajul poti sa-l afectezi daca-l patinezi, fortezi, etc, da' pentru rulment, n-au ce-ti spune
                                -------------------
                                There is no point of having if you can't share.

                                Comment

                                Working...
                                X