Caderi de ambreiaj la Honda Accord ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Doc View Post
    Atunci toti fabricantii auto trebuie sa ii dam in judecata, ca nu tin discurile de ambreiaj 100.000km. Asa trebuia sa fac si eu la TypeR, sa cer schimbarea discului de ambreiaj pe garantie la 40.000km?
    common,la toate FN2 urile au cazut la ~40.000km?nu am citit nicaieri de prob asta!la echiparile diesel pe civic si accord exista o incidenta de cred peste 80% la aceasta problema.la ATI se inlocuiau fara mari discutii ambreiajele pe motorizariea diesel!coincidenta?nu cred...
    nici macar eu la caseta de directie inlocuita de 2 ori nu pot spune ca exista o problema comuna modelului CL7/CL9.am fost eu mai ghinionist,cine stie..
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • Am in garaj un kit de ambreiaj pe care poate sa-l vada oricine, poate pun chiar si poze maine:
      Dupa 45.000 km discul de ambreiaj prezinta uzura 10 % si patina de mama focului.

      @ Doc : nu e o problema de utilizare/forja ci e o problema de la placa de presiune si sunt sigur ca nu esti strain de acest lucru la cat ai stat in service in ultima perioada.

      Asta e, cei de la Honda au dat gres cu ambreiajul la diesel, nu ma deranjeaza foarte tare. Sunt la inceput de drum si se-ntampla si la case mai mari. Ce ma deranjeaza foarte tare este ca merg pe burta si nu-si recunosc greseala desi toate diesel-urile au probleme fie Civic, Accord sau CR-V.

      Sunt pasionat de masini si printre altele am 4x Honda. Merg si cu multe alte masini si pot face comparatii desi nu are sens aici.
      Ideea este ca in cazul ambreiajului la diesel nu sunteti voi de vina si SE SCHIMBA PE GARANTIE fara comentarii daca discul de ambreiaj nu este uzat. FITI ATENTI CAND SE DEMONTEAZA!
      '05 S2000
      '05 Accord LS i-CTDI
      '08 Lexus RX 400h

      Comment


      • touch down sorin!
        ex CL7 AT 2006
        CN1 Sport 2005
        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

        Comment


        • Originally posted by Sorin View Post

          Sunt pasionat de masini si printre altele am 4x Honda. Merg si cu multe alte masini si pot face comparatii desi nu are sens aici.
          Ideea este ca in cazul ambreiajului la diesel nu sunteti voi de vina si SE SCHIMBA PE GARANTIE fara comentarii daca discul de ambreiaj nu este uzat. FITI ATENTI CAND SE DEMONTEAZA!
          O sa merg in service sa il demonteze.
          Deci daca discul de ambreiaj se va dovedi a nu fi uzat incat sa produca patinarea, ce piesa produce patinarea si nu tine de utilizator, deci poate fi schimbata pe garantie?
          Un pic de ajutor va rog, nu prea ma pricep la mecanica si nu vreau sa fiu pacalit in service.

          Sorin, parca am citit prin acest post ca ai avut o problema similara? Ti l-au schimbat pe garantie, la ce service?

          Multumesc
          Honda Accord 2.2 I-DTEC

          Comment


          • La Carpati am schimbat pe garantie dar la orice dealer poti face asta.
            Nu te supara dar mi-e greu sa-ti explic acum cum functioneaza exact placa presiune, disc ambreiaj, rulment de presiune, volanta, arbore cotit etc.
            Pe scurt: placa de presiune are un sistem care trebuie sa compenseze uzura discului de ambreiaj si nu o face cum trebuie.
            Poate gasim pe cineva care poate explica mai bine.
            Oricum du-te in service explica-le problema si sigur rezolvi.
            '05 S2000
            '05 Accord LS i-CTDI
            '08 Lexus RX 400h

            Comment


            • Originally posted by Sorin View Post
              Am in garaj un kit de ambreiaj pe care poate sa-l vada oricine, poate pun chiar si poze maine:
              Dupa 45.000 km discul de ambreiaj prezinta uzura 10 % si patina de mama focului.

              ................. FITI ATENTI CAND SE DEMONTEAZA!

              Poti fi putin mai explicit te rog, la ce anume sa fim atenti? sau cel putin cam in ce consta diferenta intre un disc putin uzat si unul terminat?. Cred ca primul lucru in cervice e sa incerce sa-l faca pe proprietar vinovat de uzura in cazul in care masina mai este in garantie. Eu am ajuns la 67000, mai am 3 luni din garantie si tare mii frica sa nu-mi puna in carca uzura discului cu toate ca masina o folosesc doar pentru iesirile din oras si prin ue.
              ACCORD 2.2 I-DTEC 2010 M/T Executive

              Comment


              • Discul de ambreiaj are ferodou pe el. Ceri sa-ti aduca unul nou si comprari grosimea cu cel uzat.

                Daca pe disc este ferodou (sa zicem minim 2mm), nu este negru atunci nu trebuie sa patineze. Ar trebui sa existe o cota minimia acceptata de productor a grosimii discului (ca la plcutele de frana sau ca la discurile de frana)- cei de la service sa-ti spuna aceasta cota.

                Mai trebuie sa fii atent ca discul pe care ti-l arata sa fie chiar cel demontat de pe masin ta.
                Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

                Comment


                • pe suprafata placutelor de frictiune sunt niste canale (ca si la placute, caciucuri) care se folosesc ca reper de uzura
                  HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
                  HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
                  vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
                  KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

                  Comment


                  • Inseamna ca trebuie sa stau cu ochii pe ei cand il demonteaza, nu te prea lasa sa stai pe langa masina cand o desfac asa ca o sa insist.
                    Folosesc rar masina in oras si sigur discul e putin uzat.
                    ACCORD 2.2 I-DTEC 2010 M/T Executive

                    Comment


                    • Am fost azi pe la Ausburg si la Ati sa intreb de kit-uri de ambreiaj si de volante. Cand mi-au schimbat pe garantie a fost schimbat volanta + kit ambreiaj. Scuzati daca nu mai stiu precis cat era vorba, dar cum am auzit de ce sume e vorba m-a luat o ametiala de nici acum nu m-a lasat. Deci; Kit ambreiaj vreo 700 si ceva de lei. Plus vreo 8 ore manopera inca ~600 de lei. Volanta, ei, e alta discutie aici; e un numar de 4 cifre din care prima e 7.

                      Sper din toata inima ca amicul Sorin sa aiba dreptate si sa fie doar placa de presiune cu probleme si nu volanta, ca nu-mi vine sa dau 2000E la 40000 de kilometri.
                      "Hate something, change something"
                      Accord 2.2 i-CTDi Sport

                      Comment


                      • incearca sa cauti si in U.S. cu tot cu transport este posibil sa fie mai ieftin.
                        Honda Accord 2006 2.0 ES

                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

                        Comment


                        • exista in japan!sa vedem cu transportul ce iese!
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • Originally posted by ologesa View Post
                            Deci; Kit ambreiaj vreo 700 si ceva de lei. Plus vreo 8 ore manopera inca ~600 de lei.
                            Cam ieftin kitul de ambreiaj. Si eu sunt in cautare de asa ceva, o sa trec si eu pe la augsburg atunci.
                            ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                            Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                            Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                            Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                            Comment


                            • off topic :
                              Si eu care credeam ca cei de la VW au ratat complet ambreiajul la 2.0 Tdi care se ducea la 90.000 de km ..... .. vad ca cei de la Honda i-au depasit in viteza . Naspa faza la 2.2 diesel , macar la benzina era mai fiabil .

                              - FUN IS NOT A STRAIGHT LINE -

                              Comment


                              • La 45 de mii l-am schimbat, asta pentru k l-am incins de vro 3-4 ori din cate tin eu minte ,scrum l-am facut,in rest masina merge foarte bine
                                HONDA 4ever

                                Comment

                                Working...
                                X