If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
oare asta sa fie durata medie de viata a unui ambreiaj de accord ?...ma gandeam ca doar al meu care a fost mai abuzat necesita schimbarea la 60k ... .. Inteleg la diesel ca e cuplul mare si se duce ... dar la benzina ?...
Pt : "@HMiller" Pana la urma cum rezolvasi problema ?
Cred ca si la mine apare problema... In treapta 5, intr-o depasire, am ramas fara tractiune iar turometrul a ajuns la 4500-5000 de ture. Dupa ce a scazut turatia am avut din nou tractiune.
La service mi-a zis 2700 ron cu manopera, discul si placa. Ati gasit si in alta parte discuri de ambreiaj sau numai la reprezentantele Honda? Daca da, la ce preturi?
La service mi-a zis 2700 ron cu manopera, discul si placa. Ati gasit si in alta parte discuri de ambreiaj sau numai la reprezentantele Honda? Daca da, la ce preturi?
La Honda Pitesti am schimbat eu cu 1400 ron, discul si placa, la 50 000 km.
Totusi eu am 2.4 benzina, poate este diferenta intre diesel si benzina...
la mine a inceput sa scartaie ambreiajul, si nu binecunoscuta problema cu pedala, ci in compartimentul motor se aude, atunci cand il calci sau ii dai drumul...
Se aude de parca scartaie niste arcuri, a mai facut si pe la voi asa? Stiti care e cauza exacta?
Ma gandesc ca e placa de presiune, cu arcurile de pe ea de vina.
si la mine face asa, din ce am observat este de la cilindrul hidraulic de pe cutia de viteze (incercuit cu rosu) la mine este putin ruginit si de acolo si zgomotul.
EX. Accord '05 CL9 Satin Silver Del Sol '94 ESI CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT BMW Z4 '03 Titan Silver
Revenim pe topic cu noi date, ca s-a cam prafuit de atata liniste
A inceput sa-mi caraie rulmentul pe placa, la plecarile de pe loc la care patinez un pic ambreiajul, dar nu mereu.
La inceput, abia daca-l sesizam, insa a inceput sa se auda din ce in ce mai des si pe perioade mai lungi; am reusit "performanta" ca aseara sa-l fac sa caraie vreo 2 secunde.
No, asta-i semn clar ca trebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj, poate chair si rulmentul.
Cam devreme cred, n-am ajuns decat la 90k km si nu am abuzat de ambreiaj decat foarte rar (vorbesc aici de plecari foarte puternice de pe loc). La asta se mai adauga si accelerarile puternice, frecvente
Insa cred ca mersul in Bucuresti, bara la bara, zi de zi, timp de vreo 3 ani, si-a spus cuvantul
Intrebare: am vazut multa lume pe aici care si-a pus ambreiaj Exedy, imi poate da cineva un feedback? Cum e, cum se comporta, de unde l-a luat, cat a costat, si alte detalii de genul?
By the way, ce ambreiaj e cel original al masinii, stie cineva?
Ce credeti ca e mai recomandat, ambreiajul OEM sau un Exedy?
Multumesc tuturor anticipat pt eventualele raspunsuri.
Comment