Probleme ambreiaj Honda Civic 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Delphi View Post
    Mi se pare foarte logica presupunerea lui Wagner. Deci, mai bine faceti o lista cu cei care aveti acum probleme cu tremuratul ambreiajului, dar nu ati avut de-a lungul timpului nici un fel de probleme cu pistonasul, sau master-cylinder, sau ceva pe la pedala de ambreiaj.
    Sau putem face un update la lista de mai sus: au fost/nu au fost probleme inainte. Eu am avut probeleme cu master-cylinder -ul si a fost schimbat pe garantie pe la 10000km.
    Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

    Comment


    • La mine scartaia.
      Nu stiu daca l-au gresat sau au schimbat ceva pe la pedala.

      Ideea e ca problema cu scartaitul s-a facut la revizia de 20K, problema a inceput sa o faca pe la 28K-29K
      My baby blue
      '08 Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Neutron Blue

      Comment


      • Originally posted by w33bb0 View Post
        Nici eu n-am schimbat master cylinder-ul. A fost doar gresata pedala de vreo doua ori in timp, pentru un scartait.
        Scartaitul de care presupun ca vorbesti a fost combinat in cazul masinii mele si cu un mic soc pe la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj, se simtea un mic "pic" in picior(nu am diacriticele instalate)
        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

        Comment


        • Totusi, mai bine probleme la ambreiaj decat la frana: Noi probleme pentru Toyota - A pornit o investigatie dupa ce mai multi clienti s-au plans ca au avut probleme cu frana la hibridul Prius
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • Eu deocamdata m-am linistit. Mi-a explicat seful meu, care e pasionat de mecanica auto, a fost mecanic si are pretentia ca stie cam tot despre un ambreiaj; mi-a spus pe scurt despre modul de functionare a unui ambreiaj, mi-a spus sa ma linistesc pentru ca nu e nici o problema cu ambreiajul.E doar materialul prost din care e facuta una din componentele kitului. La anumite temperaturi, poate provoca acel comportament al masinii, din cauza ca nu prinde piesa respectiva cum trebuie. Solutia:Apasati mai tare acceleratia la ridicarea mai inceata a ambreiajului pana isi revine.E doar o parere in care eu personal am incredere.Asa ca nu sariti iar! Mi-a mai spus ca a intalnit si el la multe masini problema asta, dar nu trebuie bagata in seama prea mult pentru ca isi revine.Azi am fost la Tg-jiu, dus intors si prin oras nu am intalnit problema. Inscrieti-ma si pe mine va rog pe lista deoarece si mie mi s-a intamplat. Mai mult decat atat am citit pe thread o parere asemanatoare tot a unui mecanic.Material prost si atat.
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

            Comment


            • Pe mine nu ma linisteste deloc aceasta povestioara.

              O fi materialul prost, dar daca plec cu 4000 RPM de pe loc nu poate fi bine.
              Si apoi cand ma duc cu ambreiajul sa il schimb nu zice ca e materialul prost ci ca am condus eu ca un tampit... si ca atare trebuie sa platesc.

              Daca e materialul prost, atunci cu atat mai mult trebuie schimbat pe garantie.
              My baby blue
              '08 Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Neutron Blue

              Comment


              • poate descrie cineva mai concret pașii pentru reproducerea tremuratului?

                am parcurs tot threadul dar nu am înțeles decât că tremură la cei care pleacă (sau obișnuiau să plece) de pe loc subturat (în opinia mea) cu sub 2000rpm.

                a dat cineva un link
                http://www.civicforums.com/forums/36...tch-first.html

                și oamenii descriu clar cum obțin tremuratul

                mi-ar fi util să încerc și eu să văd dacă-mi tremură
                Atenţie la motociclişti!
                '08 Civic 5D, 1.8 M/T Exec - NHB

                Comment


                • nimic mai simplu: plecarea normala de la semafor. de obicei dupa ce se incalzeste, nu imediat ce ai plecat de casa.
                  nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                  Comment


                  • Originally posted by oprescutoma View Post
                    Solutia:Apasati mai tare acceleratia la ridicarea mai inceata a ambreiajului pana isi revine.
                    Eu am incercat solutia asta, dar din pacate ori n-am apasat bine pe pedala, ori nu functioneaza.
                    Mai exista un aspect al acestei solutii: cand esti in coloana la semafor, nu prea poti sa apesi prea tare pe pedala cand te misti doar cu cate 5-10 metri in fata (dupa care te opresti), pentru ca risti diferite chestii
                    '08 Civic Sedan 1.8 M/T New Red Pearl

                    Comment


                    • Nu risti nimic, ca te opresti in ala din fata.
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • Deci ca sa clarificam master cylidner=pompa de ambreaj. Am inteles ca pompele schimbate erau doar miscate, nu erau defecte. Din cauza asta se auzea acel troscanit in pedala de ambreaj.
                        Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                        Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                        Comment


                        • Am eu impresia sau exista la vremea respectiva o informare ceva de la Honda despre aceasta faimoasa piesa. Nu a comentat nimeni nimic cand m-am dus cu masina in service. S-a apasat de cateva ori pedala si mi s-a spus ca in maxim saptamana se schimba.Asa a fost. Deci, nu ar fi exclus sa se stie si despre posibilele efecte secundare cat si despre loturile cu probleme. Un recall macar pentru verificarea intregului ansamblu pentru masinile din acele loturi ar fi foarte indicat.
                          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                          Comment


                          • Originally posted by Wagner View Post
                            Deci, nu ar fi exclus sa se stie si despre posibilele efecte secundare cat si despre loturile cu probleme. Un recall macar pentru verificarea intregului ansamblu pentru masinile din acele loturi ar fi foarte indicat.
                            La cum ne dau cu flit cand le spunem de problemele astea cu greu cred ca vor face vre-un recall la ceva.

                            Daca ar chema tzshpe mii de masini in service cine ar plati manopera?

                            Asa ne zice unu altu' ca sa mai vedem, ca e de la ploaie, ca e de la frig, ba chiar de la faptul ca nu stim noi sa conducem si asa se iese din garantie sau il faci pe banu tau chiar daca nu e vina ta.

                            Faptul ca stiind de problema ei ne duc cu zaharelul mi se pare destul de nasol.
                            Si hai sa fim seriosi. Cati dintre noi NU au spus ca face ca toate alea ambreiajul?
                            Cati dintre noi s-au dus la revizie sau la alte reparatii si au uitat sa mentioneze ca scapa ambreiajul si te scutura de zici ca esti pe RABA...

                            Pur si simplu incearca sa lungeasca boala sa fie moarte sigura. Si atunci iti spune mai usor ca e vina ta.
                            Cand se mai strica si altele pe langa.
                            My baby blue
                            '08 Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Neutron Blue

                            Comment


                            • Nu dealerul e de vina. El oricum isi ia banu', de la noi sau de la Honda. In cazul asta parerea mea e ca trebuie sa ii ia de la Honda. Deci, scrisoare - politicos, civilizat si macar sa vedem in ce ape se scalda. Oricum, cand ajung la service voi semnala problema oficial.
                              Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                              Comment


                              • Originally posted by Wagner View Post
                                Am eu impresia sau exista la vremea respectiva o informare ceva de la Honda despre aceasta faimoasa piesa. Nu a comentat nimeni nimic cand m-am dus cu masina in service. S-a apasat de cateva ori pedala si mi s-a spus ca in maxim saptamana se schimba.Asa a fost. Deci, nu ar fi exclus sa se stie si despre posibilele efecte secundare cat si despre loturile cu probleme. Un recall macar pentru verificarea intregului ansamblu pentru masinile din acele loturi ar fi foarte indicat.
                                Pai smecheria era ca axul pompei de ambreaj se misca si nu mai pica unde trebuie pe pedala. Dar pt ca ei lucrau 20 min pt asta si incasau doar vreo 10-20 lei au zis ca e mai rentabil sa schimbe pompa chiar daca nu era cazul de asa ceva. Ce parere ai?
                                Honda Type R 2.0 - Black Pearl GT Pack
                                Ex: Honda Civic 5D 1.8 Sport - Orange Tangerine 2008

                                Comment

                                Working...
                                X