Fiabilitate Honda - mit sau realitate?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am tot laudat-o si i-am tot tinut partea si acum cand am ajuns acasa....mi-au picat senzorii de parcare , cand selectez mars-arriere nu mai intra senzorii de loc, nu imi mai apare in bord simbolul acela al masinii si nu mai intra in lucru senzorii.
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

    Comment


    • E normal ca senzorii sa-ti pice la un moment dat. Ma mir cum n-au picat ai mei avand in vedere ca au fost montati gratis si fiind cei mai ieftini. Au fost o cerinta a mea in plus la pretul cerut pe cedarea de leasing. M-a avertizat D. Danciu ca o sa-mi pice dupa vreo 2 ani dar vad ca inca merg. Nu cred ca tin de fiabilitatea Honda.
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

      Comment


      • Eu am o cunostinta care a lucrat la o fabrica Fuji in Olanda si mi-a spus ca odata li s-a refuzat un lot intreg de filme din cauza unei aschii la palet. Mie treaba asta imi spune multe.
        Aceiasi treaba mi-a spus-o prietena mea care este contabila la o fabrica de medicamente. De cativa ani incoace se pregatesc sa abordeze piata japoneza care este foarte dura.

        Comment


        • Originally posted by oprescutoma View Post
          E normal ca senzorii sa-ti pice la un moment dat. Ma mir cum n-au picat ai mei avand in vedere ca au fost montati gratis si fiind cei mai ieftini. Au fost o cerinta a mea in plus la pretul cerut pe cedarea de leasing. M-a avertizat D. Danciu ca o sa-mi pice dupa vreo 2 ani dar vad ca inca merg. Nu cred ca tin de fiabilitatea Honda.
          Ai mei nu sunt aftermarket, sunt din fabrica pe masina.
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

          Comment


          • pai la cxata blana ii dai...vibratii...clar ca pica :P
            hai ac glumeam, sorry man, las'. numa' d'astea sa ai parte
            HONDA ciVic Type S (FN1) - Injen - Weapon-R - Invidia - COOL IT - Eibach - Drag Wheels - REPSOL - Magnat - Skunk2
            HONDA CRX DEL SOL VTI (EG2)......in progress
            vw scirocco mk 1 G60 kompressor stage 2
            KAWASAKI ZX-6 RR Ninja

            Comment


            • Da, nu-i nici un bai, numa ma amuzam de coincidenta .
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

              Comment


              • Si de drumul de la Sibiu la Buc la Asko! ))
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • Si eu am numai probleme grave , aseara mi-am dat seama ca nu mai merge bine mecanismul care actioneaza plafonul panoramic.
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • Man, fiabilitate nu inseamna probleme grave, cum zicea cineva cu cateva pagini mai inainte daca stam sa ne luam dupa nr de drumuri la service, poate asa o sa recunoastem cu totii ca hondele (ma refer la modelele noi) nu sunt chiar asa de fiabile...
                    Intr-adevar, probleme grave nu au ca si celelalte marci daca ne referim la motoare, cutii de viteze, etc, dar maruntisuri au cel putin la fel de multe, sau poate chiar prea multe in unele cazuri.

                    Acum o sa vina mad_wob sa ne spuna ca si de data asta e vina utilizarii defectuoase )
                    Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                    Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                    1000 Locuri de vizitat in Romania

                    Comment


                    • Jaluzeaza sta mai mult stransa, n-am mai inchis-o de ceva luni. M-am jucat aseara la buton si mi-am dat seama ca cea din fata se opreste undeva la jumatatea cursei si apoi sare brusc pana la capt.
                      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                      Comment


                      • Nasol, din cate stiu e o problema frecvent intalnita la civicurile cu plafon panoramic.
                        Eu unul il folosesc foarte rar, nu-mi dau seama cum ai putut trece vara cu el deschis... Ai tinut masina numai in garaj sau la umbra???
                        Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                        Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                        1000 Locuri de vizitat in Romania

                        Comment


                        • Originally posted by dragostan View Post
                          Jaluzeaza sta mai mult stransa, n-am mai inchis-o de ceva luni. M-am jucat aseara la buton si mi-am dat seama ca cea din fata se opreste undeva la jumatatea cursei si apoi sare brusc pana la capt.
                          Si a mea facea exact la fel (sarea de la jumate) inca de noua la typeS, e o buba stiuta de honda dar nici aici nu fac nimic pentru a o remedia.
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                          Comment


                          • Un mic review, honda accord type s, septembrie 2007. Din start spun, are mai multe modificari.

                            - dupa un an, schimbat bateria pe garantie. Dupa alti doi, adica acum cateva zile, am schimbat-o din nou dar acum pe banii mei. Am pus o varta, se cunoaste, invarte mult mai bine la pornire.

                            - in al 2 lea an schimbat amortizoare fata- spate, aveau un mic sunet la trecere prin gropi.Garantie.

                            - farul dreapta se aburea, schimbat garantie.

                            - ambreiajul schimbat la 50 000 de km ( in al 2 lea an) , vina mea, mers sportiv, l am platit.

                            - discurile pe fata schimbate pe garantie ( tot anul 2), aveau niste mici crapaturi.

                            Cam atat. Ca o comparatie, inainte de accord am avut toyota avensis, benzina 1.8. Acolo deasemeni am avut probleme cu bateria, discurile pe fata si spre final cand am vandut-o ambreiajul dadea semene de oboseala, avea cca 65 000 km. Totusi sunt convins ca vina este a mea 99% la ambele masini visavi de ambreiaj. In rest nu.

                            Oricum ar fi, toyota nu o sa mai cumpar, poate doar land cruiser sau ceva sport daca o sa scoata, in rest nu mi place nimic din ce-i acum pe piata. Honda as cumpara acum type r, s2000 si poate cr-z pt consoarta. In rest feelingul pe care l-am gasit in accord nu se mai regaseste in noul accord, din pacate.

                            Concluzia mea este ca honda este o marca corecta, nici ieftina nici prea scumpa, esti oarecum sarit din tipare cu o asemenea masina si chiar ma simt bine in pozitia asta. Multi sau cei mai multi se uita cu admiratie la masina si chiar lauda curajul unui om de a avea altceva inafara de " audi, bmw sau mercedes ", nu ca s-ar compara...
                            Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                            epitesti.ro
                            anunturi.epitesti.ro

                            Comment


                            • Originally posted by Rares View Post
                              Eu unul il folosesc foarte rar, nu-mi dau seama cum ai putut trece vara cu el deschis... Ai tinut masina numai in garaj sau la umbra???
                              Ziua sta in marea majoritate a timpului in curte, la umbra. In plus chiar nu ma deranjeaza, dupa ce isi face AC-ul treaba e chiar ok.


                              Originally posted by S O R I N View Post
                              Concluzia mea este ca honda este o marca corecta, nici ieftina nici prea scumpa, esti oarecum sarit din tipare cu o asemenea masina si chiar ma simt bine in pozitia asta. Multi sau cei mai multi se uita cu admiratie la masina si chiar lauda curajul unui om de a avea altceva inafara de " audi, bmw sau mercedes ", nu ca s-ar compara...
                              dixit!
                              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                              Comment


                              • Originally posted by Den1GRator View Post
                                Asa e Andrei, dar e foarte usor si sa arunci cu noroi nejustificat si fiind un forum "fan Honda" e normal sa te astepti la replici cand scrii lucruri din astea.
                                Eu cel putin nu scriu cu rautate deloc, chiar te admiram foarte mult si iti urmaream mereu thread-ul sa vad ce ai mai facut la masina si pot spune ca m-a socat destul de mult cand te-ai sucit asa dintr-o data, dar iti respect in continuare parerile si ideile atata timp cat sunt fondate - iar chestiile astea cu "cineva care a patit ceva la masina" nu le pot lua 100% de bune din multe motive.
                                Neata. Nu am vrut sa sune a FLAME, chiar nu asta a fost intentia. Ce am zis e adevarat, acuma fiecare conduce cum poate / cum stie. Poate va aparea topicul respectiv, dar tare ma tem ca se va merge inchis .... ca si in alte ocazii.

                                Cu tuningul la Accord m-am sucit nu anti-honda, ci anti-tuning, din 2 motive: potential de crestere nu prea mai era, si devenise obositor de acum.

                                Eu de la inceput mare Honda nu am fost, fan auto DA. Imi plac masinile , sa le frec, sa le modific, sa scot ce e mai bun din ele, sa le intretin, cum a fost si cu Accordul. Ar fi greu sa ma declar fan, atata timp cat am avut doar 1 Honda pana acum.

                                Pot spune ca e destul de fiabila, n-am ramas in drum cu Accordul decat doar de 2 sau 3 ori, fata de fosta Octavia cu care am ramas de 20 de ori sau Cielo de macar 10 ori. Doar cu Opel Corsa n-am ramas niciodata. Aici am mentionat doar ce a fost doar al meu, nu punem in calcul alte masini ale familiei.

                                Raman la parerea ca e o masina de nota 8-9, dar pe care o trage in sus in opinia mea subiectiva o comunitate de nota 10. Iar daca urmatoarea masina va fi tot o Honda, asta se va datora in proportie de 90% Hondafanului.

                                Peace si weekend placut !

                                Comment

                                Working...
                                X