TAZ: '09 Honda Civic TypeR+ Nighthawk Black

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DS2500 nu fac chiar asa de mult praf, dar au scartait...si inca scartaie inainte de oprire...au inceput sa scartaie cam la 6 luni dupa ce le-am pus...au fost si curatate si nu au mai scartait 2-3 zile
    '17 Civic TypeR FK8 Championship White
    '08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
    ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
    ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black

    Comment


    • @xander, Taz - prin ventilate m-am referit la faptul ca EBC Blades sunt slotted, nu drilled. Drilled n-aș pune, fiind mai sensibile și predispuse fisurării.

      Fiind slotted, ajută la eliminarea rapidă a gazelor dintre ele și plăcuțe.

      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Ventilate inseamna un singur lucru si cele OEM sunt deja. Slotted e mai corect decat drilled, ai dreptate, si eu am gresit, in cazul de fata niciun disc nu este drilled si nici nu este recomandat asa ceva. TG si Blade sunt ambele slotted.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • sunt discuri "adevarate" drilled, acum, ca sunt si pocnitori care se fisureaza...nu e tehnica gresita ci aliajul. acum nu m-as apuca sa le spun alora de la porsche ca au un concept gresit. mai repede strici discurile prin utilizare improprie decat din alte cauze. eu nu as alege pe aceasta logica. mai degraba pe istoria brandului/modelului.
          sigpic

          Comment


          • Liviu, ce spui tu ai dreptate ca principiu, însă raportându-ne la situația de față, pentru o mașină de stradă cu 200 CP nu cred că e nimeni dispus să cheltuie câteva mii de € pentru un sistem de frânare profi.

            În cazul de față, eu sunt de părere că ce se găsește pe piața la ora actuală ca fiind drilled, în gamă de preț mediu, nu sunt fiabile pe termen lung.

            Iar eu unul pun preț pe fiabilitate foarte mult, căci ăsta e un alt motiv pentru care am mașină japoneză și nu o petardă de VW.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • Plus, daca vei cauta putin pe net gen "grooved vs drilled" vei gasi foarte mule link-uri in care se spune in mare acelasi lucru,
              cum ca discurile "drilled" sunt predispuse la crapaturi, mai ales cu placute racing.
              Cele "drilled" nu mai sunt la moda , discurile "grooved" fac acelasi lucru ca si cele "drilled" fara riscul de a crapa.

              Uite un ex aici: https://www.apracing.com/products/ra...ake_discs.aspx

              Comment


              • e drept ca am vb in principiu. nu stiu ce ofera piata, cat esti tu dispus sa dai pe ele.
                pe net, in general gasesti cantitae enorma de aberatii, de adevaruri trunchiate din necunoastere sau chiar cu intentie. nu exista subiect pe care sa ma fi documentat sa nu fi gasit opinii radical opuse. cand incepi sa analizezi argumentele si ai logica/cunostinte de baza, poti cerne informatiile de povesti.
                cum am spus, poti nenorocii orice fel de disc daca nu stii ce sa faci cu ele, indiferent cu msunt facut. imi amintesc de un amic cu un g5mtm stagexyz 3xx nushcat de cai, frane mtm...lia toti prietenii sa le arate ce frane are. evident dupa mai multe rectificari a ajuns la concluzia ca discurile alea sunt de kko, ca se deformeaza...ce sa-i spun? ca daca pui masina-n cap in 50m de rulare pana la oprire nu e bine?
                fiecare constructor are o filozofie pe care o aplica, evident ca fiecare are avantajele lui si va scoate in evidenta "neajunsurile" celuilalt. dar, cum o face? elegant, cu retinere "poate cauza" .
                sigpic

                Comment


                • Vrei frâne mai bune cu investiții mici? Ia anvelope cu treadwear cât mai mic.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • incepi o discutie apmrenta redusa vs. apasare mai mare?
                    sigpic

                    Comment


                    • Eu? Nu, îi dau un sfat practic.
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • Zice bine kmru, dar cred totusi ca nu vrei sa te pomeneasca oamenii cand or fi prin vreun sant de la pedala lipsa?
                        R 42659 - Milano Red Ep3

                        Comment


                        • Teoria mea legată de frâne e așa: discuri răcite cu aer tras din față, pe conducte și anvelope cu treadwear mic. Asta pe un combo decent (cu discuri Blade sau DBA, cu plăcuțe Yellostuff sau DS2500) ar trebui să fie foarte bune în regim de „alergat“
                          Zic teorie pentru că tot zic de câțiva ani să iau răcire pentru discuri și tot nu fac asta Poate anul ăsta ))
                          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                          My cars:

                          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                          Comment


                          • kmr-ule singura situatie in care o latime mai mica a anvelopei te avantajaza e pe zapada. atat.
                            sigpic

                            Comment


                            • Păi ce legătură e între lățimea anvelopei și treadwear?
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • OT: Daca as avea aceeasi aderenta (prin cumpararea unei anvelope superioare ca performanta), as prefera oricand o anvelopa mai ingusta, datorita feedback-ului mai bun al directiei si dinamicii mai bune (nu ai cum sa zici ca nu conteaza la dinamica greutatea si frecarea in plus adusa de o anvelopa mai lata).

                                @KMR: Acum au aparut si anvelope cu treadwear bun si aderenta ff buna (deh, materialele avanseaza), un exemplu e Michelin PSS, care are Treadwear 300 cred (ei chiar se lauda ca anvelopa rezista foarte bine) si sunt foarte bune peste tot. In general gumele UHP aveau treadwear undeva la 240 mai demult. Altfel si eu zic ca anvelopa schimba radical forta de franare.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X