Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
229 results in 0.0162 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
apropo de discutile referitoare la design si ca tot ce e pe masina e cu cap si gandita bine aerodinamic. uitati-va la modelul de wtcc de anul viitor si...
-
nu-ti fa griji de offsetul la etrieri. eu merg cu 4-5 mm fara nici un stres. sunt multe povesti ingineresti legte de diferite solutii, s-au prins si japoneJii...
Leave a comment:
-
cx3 cx5, sa le ia draku ca pe astea nu le poate chema cumva normal...
))
Leave a comment:
-
mazda aia.....vis estetic
.
am stat in masina unui apropiat, mx5 nou...mi-a lasat o impresie f buna. daca mx3 ar fi avut o motorizare mai capabila...
Leave a comment:
-
pt mine, fostul accord updatat, cu interiorul astuia ar fi fost vis. eteriorul asta il gasesc mai discutabil decat al civicului. or vedea ei ce-o iesi....
Leave a comment:
-
stiu ce zici. am satat si eu intr-un 1.5 sport. sunt aproape, consola centrala/suportul cot sunt sus (cred ca au gandit masina aia pt integrala da ceva...
Leave a comment:
-
ca un contraexemplu, am contactat diversi dealeri in .de. nimeni nu vinde masina din showroom/test. vezi masina, o testezi, faci comanda=3 luni. or fi...
Leave a comment:
-
e ok sa ai pareri diferite. nu e ok sa crezi ca e si big-bang. apartamentul era in panta? ce vroia sa vada cand doarme, daca i se face rau de a orizontala?...Last edited by liviu_cts; 24-10-17, 17:04.
Leave a comment:
-
kmr-ule habar n-am de ce faci comparatiile pe care le faci. ce sa testezi la casa? cum se deschid usile? daca se aud vecinii prin pereti sau cand tragi...
Leave a comment:
-
tote...4 parca. smecherie nu alta. da' ce-s mistourile astea kmr-ule, o fi honda brand de lux si nu stiu eu. kia pana una-alta a luat designerul de la...
Leave a comment:
-
ori am ramas eu in urma si 40.000 in ziua de azi sunt fix pix, ori ceva nu e in regula. si eu am primit tot un raspuns rezervat in legatura cu tesul....
Leave a comment:
-