Masina a fost ieri din nou in service-ul UTA Expert - caseta de directia abia refacuta incepuse sa picure, mai agresiv decat inainte de a umbla la ea...
Motivul a fost a bucsa principala (nu stiu care e aia), care aparent din cauza tempraturii ridicate la care a ajuns lichidul de directie (Honda PSF) a devenit casanta si a crapat. Sisteml de directie merge perfect, nu exista probleme la pompa etc, deci temperatura de functionare este cea corecta, pur si simplu bucsa respectiva nu a fost aleasa corect...
In fine, ca si feedback pozitiv, s-a remediat totul pe garantie, cu tot cu demontat-montat in service-ul UTA (desi initial eu am demontat si montat caseta la ASKO), bucsa a fost inlocuita cu una din material dur, rezistent, sper sa nu mai am probleme. Omul a fost cooperant si per total l-as recomanda, trist ca a fost nevoie sa fac operatiunea din 2 bucati...
In plus, mai am costuri de acoperit - geometrie ca s-a dat jos cadrul motor, schimb lichid PSF (s-a reutilizat cel "vechi" - avea maxim 2000 km, dar nu sunt impacat cu asta) etc.
Motivul a fost a bucsa principala (nu stiu care e aia), care aparent din cauza tempraturii ridicate la care a ajuns lichidul de directie (Honda PSF) a devenit casanta si a crapat. Sisteml de directie merge perfect, nu exista probleme la pompa etc, deci temperatura de functionare este cea corecta, pur si simplu bucsa respectiva nu a fost aleasa corect...
In fine, ca si feedback pozitiv, s-a remediat totul pe garantie, cu tot cu demontat-montat in service-ul UTA (desi initial eu am demontat si montat caseta la ASKO), bucsa a fost inlocuita cu una din material dur, rezistent, sper sa nu mai am probleme. Omul a fost cooperant si per total l-as recomanda, trist ca a fost nevoie sa fac operatiunea din 2 bucati...
In plus, mai am costuri de acoperit - geometrie ca s-a dat jos cadrul motor, schimb lichid PSF (s-a reutilizat cel "vechi" - avea maxim 2000 km, dar nu sunt impacat cu asta) etc.
Comment