Multumesc, Dragos
R888 (si probabil si alte semislick-uri) sunt bune pe ploaie cat timp apa nu balteste. Daca e doar umed asfaltul, tin mai bine decat cauciucurile de strada.
Observatiile mele se aplica la viteze de pana in 100 km/h in linie dreapta (+franari), respectiv viraje la viteze mai mici. Pe un circuit mare (gen Hungaroring etc), situatia s-ar putea sa fie alta, nu am incercat inca.
Pentru strada, Pilot SuperSport cred ca sunt o alegere *mult* mai buna, fiind foarte performante in orice conditii (testat pe propria piele).
Relativ la discutia legata de "ce-ar fi fost daca":
- in ziua 1 a pluat serios si am scos cel mai bun timp, la toate clasele.
- in ziua 2 a fost soare si am castigat la clasa mea; singura masina care a batut timpul meu a fost WRX-ul lui Mihai Surubariu (un pilot extrem de bun cu o masina pe masura, pe care o cunoaste bine, caruia ii datorez multe sfaturi utile). In rest, au fost aceleasi masini, pe aceleasi cauciucuri ca si in prima zi. Nu vad de ce nu le-as fi batut din nou.
R888 (si probabil si alte semislick-uri) sunt bune pe ploaie cat timp apa nu balteste. Daca e doar umed asfaltul, tin mai bine decat cauciucurile de strada.
Observatiile mele se aplica la viteze de pana in 100 km/h in linie dreapta (+franari), respectiv viraje la viteze mai mici. Pe un circuit mare (gen Hungaroring etc), situatia s-ar putea sa fie alta, nu am incercat inca.
Pentru strada, Pilot SuperSport cred ca sunt o alegere *mult* mai buna, fiind foarte performante in orice conditii (testat pe propria piele).
Relativ la discutia legata de "ce-ar fi fost daca":
- in ziua 1 a pluat serios si am scos cel mai bun timp, la toate clasele.
- in ziua 2 a fost soare si am castigat la clasa mea; singura masina care a batut timpul meu a fost WRX-ul lui Mihai Surubariu (un pilot extrem de bun cu o masina pe masura, pe care o cunoaste bine, caruia ii datorez multe sfaturi utile). In rest, au fost aceleasi masini, pe aceleasi cauciucuri ca si in prima zi. Nu vad de ce nu le-as fi batut din nou.
Comment