ALEXROSU: '00 Honda S2000, Silverstone Silver (AP1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Multumesc, Dragos

    R888 (si probabil si alte semislick-uri) sunt bune pe ploaie cat timp apa nu balteste. Daca e doar umed asfaltul, tin mai bine decat cauciucurile de strada.
    Observatiile mele se aplica la viteze de pana in 100 km/h in linie dreapta (+franari), respectiv viraje la viteze mai mici. Pe un circuit mare (gen Hungaroring etc), situatia s-ar putea sa fie alta, nu am incercat inca.

    Pentru strada, Pilot SuperSport cred ca sunt o alegere *mult* mai buna, fiind foarte performante in orice conditii (testat pe propria piele).

    Relativ la discutia legata de "ce-ar fi fost daca":
    - in ziua 1 a pluat serios si am scos cel mai bun timp, la toate clasele.
    - in ziua 2 a fost soare si am castigat la clasa mea; singura masina care a batut timpul meu a fost WRX-ul lui Mihai Surubariu (un pilot extrem de bun cu o masina pe masura, pe care o cunoaste bine, caruia ii datorez multe sfaturi utile). In rest, au fost aceleasi masini, pe aceleasi cauciucuri ca si in prima zi. Nu vad de ce nu le-as fi batut din nou.
    alexrosiu
    Member
    Last edited by alexrosiu; 03-05-14, 20:22.

    Comment


    • #62
      Aha gata am inteles, mersi pentru edificari.
      2008 Honda Civic Type-R Mugenized

      Comment


      • #63
        Michelin PSS folosesc si eu acum si sunt intr-adevar ff bune. R888 ma trag inapoi in special datorita confortului scazut, capitol la care PSS exceleaza.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • #64
          Alex, felicitari maxime pentru setup si performantele de la concurs!

          Sunt curios, daca poti, sa explici cum iti faci reglajul suspensiei a.i. sa obtii subvirarea/supravirarea/neutralitatea dorita.
          Banuiesc ca la inaltime (garda la sol) nu ai mai umblat (asta ti-ar fi afectat geometria) ci doar la rebound-ul amortizoarelor ?

          Comment


          • #65
            @dinoc
            De data asta am umblat doar la rebound-ul puntii fata si se pare ca a fost suficient. Bump-ul l-am lasat la aproximativ 40% (setarea de strada) atat pe ploaie cat si pe uscat, pentru ca a fost suficient de bun incat sa nu ma chinui sa ma bag sub masina ca sa il reglez (rotita este in capatul de jos al amortizorului la KW V3).

            In principiu, am intarit rebound-ul fata pana cand am simtit ca masina incepe sa devina subviratoare, apoi am redus din duritate pana am gasit un setup cu care sa ma simt confortabil. Am stiut ca este prea moale cand spatele a inceput sa fuga mai mult decat imi convenea (vezi filmul in care ma invart).
            Am fost atent de asemenea la transferul de mase pe franare, respectiv la eliberarea franei la intrarea in viraj (threshold braking), mai exact la cat de stabila se simtea masina in aceste situatii.

            Lucrurile astea basic au fost suficiente pentru autoslalom, unde e vorba de viteze pana in 100 km/h. Probabil pe un circuit de viteza este mai complicat.

            Comment


            • #66
              Deci practic ai întărit doar fata, iar spatele a devenit automat mai soft in comparație cu fata, reducând supravirarea.

              Comment


              • #67
                Exact.

                Comment


                • #68
                  Sambata si duminica va fi etapa 2, la AMCKART. Va astept daca aveti chef!

                  Comment


                  • #69
                    La ce ora?
                    Honda Accord CU2 2.4 AT
                    "Never drive faster than your angels can fly"

                    Comment


                    • #70
                      Sambata:
                      9.00 - inscrieri, revizii tehnice, proceduri administrative
                      9.00 - 17.00 - antrenamente libere

                      Duminica:
                      9.00 - 10.00 - inscrieri, revizii tehnice, proceduri administrative
                      10.00 - 11.00 - warm-up
                      11.00 - 12.00 - calificari
                      12.00 - 12.30 - pauza
                      12.30 - 13.30 - mansa 1
                      13.30 - 14.30 - mansa 2
                      15.00 - festivitate de premiere

                      Comment


                      • #71
                        Asteptam videos de pe circuit si de la festivitatea de premiere, de data asta locul 1 sa fie la toate
                        2008 Honda Civic Type-R Mugenized

                        Comment


                        • #72
                          Bafta Alex! Se misca superb S2k-ul pe circuit. Astept sa te vad pe lucul 1.

                          Sent from my GT-I9082 using Tapatalk
                          '10 Honda Accord Tourer 2.0 M/T CW1 Elegance
                          ex '08 Honda Accord 2.4 A/T CU2 EXEC

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by marian.mad View Post
                            Bafta Alex! Se misca superb S2k-ul pe circuit. Astept sa te vad pe lucul 1.
                            as adauga ca si se aude cel mai frumos...
                            Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                            … Jazz do it ...

                            Comment


                            • #74
                              Abia acum am descoperit topicul si l-am citit cu interes. Felicitarile mele!
                              Intre doua creste de munte si-o pestera sa vad cum fac sa vin sa fac galerie. Merita.
                              "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                              Comment


                              • #75
                                Am obtinut locul 1 si de data asta!

                                https://www.youtube.com/watch?v=Wr30p0v2ssI

                                Comment

                                Working...
                                X