@alex0205
Evacuarea este custom, facuta la Top Gear Longlife.
Si eu sunt surprins cat de usor e sa faci Heel&Toe la...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
35 results in 0.0157 seconds.
Keywords
Members
Tags
-
Last edited by alexrosiu; 18-06-14, 12:11.
-
Leave a comment:
-
Intre timp am castigat si Etapa 3
https://www.youtube.com/watch?v=-iEbY4mIEPY
https://www.youtube.com/watch?v=2W8i0d...
Leave a comment:
-
Am facut diferite incercari in sesiunile de antrenamente cronometrate, si cel mai avantajos mod de a merge s-a dovedit a ramane in limitator pentru ~1...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Sambata:
9.00 - inscrieri, revizii tehnice, proceduri administrative
9.00 - 17.00 - antrenamente libere
Duminica:
...
Leave a comment:
-
Sambata si duminica va fi etapa 2, la AMCKART. Va astept daca aveti chef!
Leave a comment:
-
-
@dinoc
De data asta am umblat doar la rebound-ul puntii fata si se pare ca a fost suficient. Bump-ul l-am lasat la aproximativ 40% (setarea de...
Leave a comment:
-
Multumesc, Dragos
R888 (si probabil si alte semislick-uri) sunt bune pe ploaie cat timp apa nu balteste. Daca e doar umed asfaltul,...Last edited by alexrosiu; 03-05-14, 21:22.
Leave a comment:
-
-
WeaselMan, aceleasi masini cu tractiune fata, spate sau integrala au fost si in ziua in care a plouat rau de tot si am scos cel mai bun timp... nu prea...
Leave a comment:
-
-
-
Am fost incadrat la clasa 4 pentru ca am diferential autoblocant, chiar daca motorul este sub 2000 cmc.
Subaru ala care m-a batut e un monstru...
Leave a comment:
Leave a comment: