AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Gandeste asa: ori pierd 2000 euro ori 28000 euro?

    ce pot sa mai spun. Colegul meu a luat homda crv dar cu CVT in acelasi timp cu mine. Are mai multi km ca mine. Se apropie de 15000. Din ce am observat fenomenul dilutiei este mai pronuntat la.el decat la mine. El a schimbat uleiul la 5000 si avea cam.2 degete peste chestia portocalie. L a schimbat pt ca intr o nopatea i a dat eroare de presiune ulei de cateva ori in 70 km. Acum are aproximativ 15000 si are uleiul cat chestia portocalie si are 10.000 km cu el. Nici el nu are miros de benzina in interior. La.mine e crescut dar pana la punctul de dupa maxim.
    Deci se rezolva in timp. La 10000 Nu e pbl daca il schimb. Sa nu fie la 5000 ca si vechea dacie

    Comment


    • Originally posted by bacu View Post
      Iti poți recupera banii fără probleme, stai liniștit, nu au cum sa retina banii fără sa aibă o prestație facturată pentru ei, nu e legal.

      Dar încearcă sa vorbești cu directorul tehnic sau cu alte persoane bine informate înainte sa iei o decizie, poate nu e dracul atât de negru pe cât pare...
      Nu e asa negru. Poate am noroc si pana vine....sept. se mai schimba cate ceva in fabrica

      Comment


      • Originally posted by adrian73 View Post

        Deci se rezolva in timp. La 10000 Nu e pbl daca il schimb. Sa nu fie la 5000 ca si vechea dacie
        Colegul meu merge asa cu ea. Nivelul il are tot asa ridicat peste chestia portocalie. Dar nu a mai dat eroare.

        Comment


        • In Septembrie e termenul de livrare?!?!
          2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
          Ex:
          2014 Honda Civic Executive
          2011 Honda Civic GT

          Comment


          • In SUA nu au rezolvat de 2 ani, crezi ca la noi vor rezolva? Nu zic ca in SUA toti cei care detin CRV sunt onesti, dar si la noi din cei 80-100 (sa zicem proprietari de noul CRV), deja suntem cativa care avem aceasta problema. Ok, pot accepta ca este o problema, dar am pretentia ca Honda sa remedieze. Daca vroiam o masina la care sa schimb uleiul la 2500/5000/7500 km uleiul , luam dacia 1310. Nu mi se pare normal ca la o masina din 2019 sa schimb uleiul sub 10.000. Daca uleiul este premium , fara abuz, trebuie sa fie ulei si dupa 10.000 km. Skoda pe care am avut-o s-a schimbat uleiul numai la 15000 si avea 200.000 km cand am dat-o si nu avea nicio problema la motor. Si a mers si in oras si in afara si legal si mai putin legal. Si azi merge foarte bine. Daca tu ca si producator imi zici 1 AN /20.000 km uleiul acela trebuie sa ne tina minim 12000-15000. Daca la noi sunt conditii grele, ce sa mai zicem in Canada, in Statele Arabe.

            Comment


            • Apropo o intrebare legata de modul de utilizare

              -start and stop e folosit tot timpul? Intreb pentru ca mie nu-mi place si pentru ca e iarna am preferat sa tin motorul mergand si la fiecare pornire dau OFF la aceasta functie.
              hondatu
              Administrator
              Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:20.

              Comment


              • Eu il dezactivez mereu imediat dupa ce pornesc masina

                Comment


                • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                  In SUA nu au rezolvat de 2 ani, crezi ca la noi vor rezolva? Nu zic ca in SUA toti cei care detin CRV sunt onesti, dar si la noi din cei 80-100 (sa zicem proprietari de noul CRV), deja suntem cativa care avem aceasta problema. Ok, pot accepta ca este o problema, dar am pretentia ca Honda sa remedieze. Daca vroiam o masina la care sa schimb uleiul la 2500/5000/7500 km uleiul , luam dacia 1310. Nu mi se pare normal ca la o masina din 2019 sa schimb uleiul sub 10.000. Daca uleiul este premium , fara abuz, trebuie sa fie ulei si dupa 10.000 km. Skoda pe care am avut-o s-a schimbat uleiul numai la 15000 si avea 200.000 km cand am dat-o si nu avea nicio problema la motor. Si a mers si in oras si in afara si legal si mai putin legal. Si azi merge foarte bine. Daca tu ca si producator imi zici 1 AN /20.000 km uleiul acela trebuie sa ne tina minim 12000-15000. Daca la noi sunt conditii grele, ce sa mai zicem in Canada, in Statele Arabe.
                  Eu cred ca rahatul are mot mai mare decat se vede, sa vedem cand o sa-nceapa sa puta, cum e posibil sa ne dreseze Honda sa gandim dar sa si semnam ca a rula in conditii grele = a rula in oras ?

                  Unde trebuie sa ruleze masina ca sa nu-i creasca nivelul de ulei in baie ? De ce sa dam cu zarul sa vedem daca creste nivelul uleiului ? Dam 30- 40000 de euro pe o masina noua, care sa mearga si sa functioneze la noroc ? sau prost ? ce facem ? ne insuram cu service-ul Honda ? nu parasim orasul prea mult timp ca trebuie sa ne-ntoarcem la service , eu nu cred ca doar cateva din cele aproximativ 80- 100 Honda CRV 1,5T benzina vandute in Romania ar avea problema cu uleiul, dar cred mai repede ca nu stim in realitate numarul real al masinilor ce au reclamat problema, si mai ales ca o mare parte din posesori nu se sinchisesc sa priveasca joja cu atentie, posibil in urmatoarele zile sau luni sa aflam daca e asa sau nu, se pune bine batista pe tambal.
                  A se citi ultimul paragraf din postul 301 sau intregul post daca sunt dubii si nelamuriri .

                  Comment


                  • Originally posted by bacu View Post
                    In Septembrie e termenul de livrare?!?!
                    da, asa a ramas, offff

                    Comment


                    • @Destinatar:

                      e cam naspa, pentru o firma ca ...Honda, dar ne.am asumat. asa se zice...dupa 1 an, 2 ani se vede ce pbl sunt la un motor mou...
                      hondatu
                      Administrator
                      Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:21.

                      Comment


                      • Originally posted by laiud9 View Post

                        Apropo o intrebare legata de modul de utilizare

                        -start and stop e folosit tot timpul? Intreb pentru ca mie nu-mi place si pentru ca e iarna am preferat sa tin motorul mergand si la fiecare pornire dau OFF la aceasta functie
                        La a mea nu intra decât dacă se apasă frâna mai apăsat. Dacă apeși normal nu se oprește motorul la semafor. Nu știu dacă s-a păstrat la fel și la modelul nou.
                        2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                        Ex:
                        2014 Honda Civic Executive
                        2011 Honda Civic GT

                        Comment


                        • Eu nu cred ca au legatura condiitiile severe cu oil dilution, la conditii severe iti indica in carte sa schimbi mai des filtrele si uleiul dar asta nu inseamna ca uleiul trebuie sa aiva nivel crescut si sa mai fie si diluat, doar ca exploatand masina in conditii severe uleiul se depreciaza, isi pierde calitatile. Va spune voua asta la service? Ca din cauza conditiilor severe se produce oil dilution?

                          ,,Condiţiile sunt considerate severe în următoarele cazuri:
                          A: Deplasări mai scurte de 8 km (5 mile) sau la temperaturi sub limita de îngheţ pe distanţe mai mici de 16 km (10 mile).
                          B: Exploatarea la temperaturi deosebit de ridicate, de peste 35şC.
                          C: Rulare timp îndelungat la ralanti sau perioade lungi de deplasare cu opriri şi porniri frecvente.
                          D: Tractare remorci, rulare cu portbagajul de pe acoperiş încărcat sau deplasare în zone montane.
                          E: Rulare pe drumuri cu noroi, praf sau polei.,,

                          Comment


                          • Din cate am inteles de la Aurelian, si cred ca n-am inteles gresit intr-un post anterior, unul dintre Service-urile Honda ai informeaza si ai pune pe posesori sa semneze cum ca li s-a adus la cunostinta faptul ca trebuie schimbat uleiul in mai putin de 10000 km daca masina ruleaza in oras , aceste conditii de rulare in oras fiind = cu ,, conditii deosebite". Cum de n-aveau problema asta cu generatiile anterioare de CR-V ? S-or mai numi acestea si conditii grele? sau conditiile grele sunt diferite de conditiile deosebite, dar au in comun problema cu necazu' cu uleiul al carui nivel creste in baie datorita benzinei ,,care ea apare da' nu se stie cine a adus-o acolo in baie ? "

                            Acuma , am auzit eu ca ar mai fi niste marci de masini care nu se sinchisesc deloc pentru faptul ca merg pe distante scurte, ce temperatura e afara, functioneaza si la 60 de grade celsius la umbra, si la - 20 sau - 30 de grade celsius iarna, pornesc si opresc frecvent, merg in praf si noroi toata viata lor daca e nevoie odata ce ajung in Africa si-n Orientul Mijlociu, trag dupa ele remorci tip rulota, urca in ele ciorchine pana la refuz tot felul de ingalaciuni cu mitraliere in maini, care n-au prea multa treaba cu intretinerea masinii, sunt cumparate in draci de ONU ptr. misiunile lor umanitare desi nu sunt masini militare, sunt masini de dimensiunea SUV-ului CRV si au destinatie tot pentru utilizare oras si unde mai vrei sa calci.
                            E adevarat ca nici o masina din lume nu e perfecta si fiecare are necazurile ei dar unele, chiar ca au probleme.

                            Tot acuma, ce vad eu aici, e ca, pentru ca a se reduce incidentele cu nivelul de ulei crescut in baie, se schimba uleiul la 3000 sau 5000 km, fara vreun succes vizibil, se pun restrictii la utilizarea masinii si acestea, fara succes, dar cu intentia de a arunca vina pe proprietar daca cumva se va strica motorul in garantie, eu zic ca inainte sa conducem un CRV 1,5 T , pana se rezolva problema dilutiei in baie,sa mergem doar pe covorul rosu cu ea si doar pe vreme frumoasa, la o temperatura intre + 19- 22 grade Celsius in afara garajului, fara ploaie, fara vant , fara frig si daca se poate, sa-ncercam cu cotul apa din baltoacele din drum , inainte de a trece cu roatile masinii prin ele, sa nu fie prea rece sau prea fierbinte.

                            Banii dati la cumparare, timpul si nervii proprietarilor acestor masini sunt cheltuiti in bataie de joc.
                            hondatu
                            Administrator
                            Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:21.

                            Comment


                            • Destinatar
                              Senior Member
                              Destinatar - daca ai o problema de dresaj si altele asemanatoare orienteaza-te catre alte marci fara probleme. Esti nemultumit dinainte sa fi cumparat, s-a inteles asta. Poluezi topicul fara rost.
                              R 42659 - Milano Red Ep3

                              Comment


                              • Pai tocmai asta spun, ca nu modul de utilizare al masinii duce la oil dilution, clar au o problema cu noile motoare.
                                Oricum datorita retehnologizarii impuse de normele de poluare vad ca masina devine utila doar in caz de naveta, ba ca se infunda DPF daca e pe motorina, ba ca se produce oil dilution daca e pe benzina, etc. Dar Aurelian inteleg ca o foloseste la naveta si tot are probleme.

                                Comment

                                Working...
                                X