Jules_K: '16 Honda CR-V 2.0, A/T AWD Elegance, Urban Titanum Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am observat si eu ca nu tot timpul pornesc stergatoarele dupa ce stropesc parbrizul, nu stiu care e regula, deci cel putin fi linistit ca nu e defect nimic la a ta

    Comment


    • Nu stropiti suficient de lung. Ca timp ma refer
      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

      Comment


      • Originally posted by jules_k View Post
        Printre altele, revin cu problema cu stergatoarele. Si va intreb si pe voi ca sa fiu sigur ca nu o dau in balarii. Daca stropesc parbrizul, stergatoarele trebuie sa porneasca automat de 2-3 ori. Ori la mine de multe ori nu pornesc deloc. Gresesc eu undeva?

        Originally posted by TRUBADUR View Post
        Am observat si eu ca nu tot timpul pornesc stergatoarele dupa ce stropesc parbrizul, nu stiu care e regula, deci cel putin fi linistit ca nu e defect nimic la a ta
        Fără să dețin CR-V, mă bag și eu în seamă: nu mi se pare logic sa nu pornească automat stergatoarele, atunci când stropești parbrizul. Ce spun cei de la Honda Service?
        Faptul ca doar uneori pornesc: e posibil ca vouă sa nu va funcționeze deloc, iar acele dați când funcționează, sa fie senzorii de ploaie activați și de aia sa pornească?


        sent with the speed of light

        Comment


        • @IB - teoretic suna bine, dar
          1) la CRV 2.0 AT au fost niste promotii exceptionale in ultima vreme - din cauza de aparitie nou model. Altfel, CRV e o masina destul de scumpa in segmentul ei - in Europa.

          2) motorul de 1.5 turbo trebuie testat in utilizare reala pe astfel de masina. Motoarele echivalente de pe alte modele au avut probleme.

          Personal prefer un motor modern pe benzina, de cilindree mare, aspirat, si "detuned" - exemplul cel mai bun este 2.0 / 120cp / 210Nm de la Mazda - consum bun, cuplu disponibil mai jos in turatii si destul de mare, emisii mici.

          Comment


          • Asadar, dupa ceva experiente, mai revin.
            Era sa ramin fix pe drumul meu unde am intrat cu spatele. Doar ca zapada e uda azi si am fugit pe margine. Am iesit, desi cu ceva emotii de data asta. Urmeaza ceva cauciucuri de iarna serioase, sper ca saptamana asta.

            In alta ordine de idei, la franari usoare la viteze mici se aude huruitul ala specific placutelor de frana consumate. Am verificat ochiometric azi placutele de pe exterior si erau pline. Dar e enervant zgomotul.

            Am dat un email la service sa intreb de stergatoare, insa nu m-au bagat in seama. Asta e. O sa merg la ei sa vedem ce si cum.

            Comment


            • Avem incaltari noi de iarna iarna.
              Diferenta e la franare si e consistenta fata de cele all season. La plecarea de pe loc nu e mare diferenta pe zapada sau gheata. Asta paote si datorita awd-ului. Care AWD functioneaza decent.
              Problema cu stergatoarele care nu pornesc automat la stropirea parbrizului nu a mai aparut. Banui ca e posibil ca stropitorile de faruri sa fi fost blocate? Desi parca imi spala si farurile deci nu erau blocate. Mai investigam.

              Am ceva greieri in bord cand merg pe drumuri denivelate mai rau. O sa mai investighez si locatia exacta si fuga la service.
              Cand am schimbat cauciucurile am verificat si grosimea placutelor de frana. Sunt pline, probabil 80% cel putin. Discurile arata si ele bine, fara margini sau denivelari de la placute uzate inegal pe suprafata lor.
              Consumul e sensibil mai ridicat perioada asta pentru ca e mai dificil sa mergi constant cu CC. Si fara CC am tendinta de a accelera mereu si des.
              Am spalat si bestia ca era jale de mizerabila. Tipul de la vulcanizare mi-a spus ca o spala si gratis, doar sa nu o vada asa.

              Ne pregatim de o excursie mai lunga iarna asta sa vedem si atunci cum se comporta.

              Comment


              • Mda. Deci martorul de presiune roti se aprinde mai des decat ar fi normal. S-a aprins cu fostele cauciucuri, ridicat presiunea de la 2.0 la 2.3. Dupa cred ca a mai aparut o data. Schimbat cauciucuri, bagat presiune 2.3 ieri s-a aprins din nou. I-am dat in Initialise din meniu si a disparut. Dar cam aiurea si enervant.
                Si cauciucurile de iarna par a fi o idee mai confortabile. Ceea ce nu e rau.

                Comment


                • Inca o vorba despre Trip A si B.
                  Spuneam pe la inceput ca B-ul e bine sa ramana pentru total si A-ul pentru reset la fiecare plin.
                  Acum ma sucesc.
                  Pentru ca A-ul tine minte ultimele trei alimentari. Si atat. Si sincer nu ma ajuta prea mult.
                  Daca lasam asa cum era la inceput ca B-ul sa se reseteze la fiecare plin si A-ul sa tina totul, era mai lejer. Cred. De ce? Habar nu am.
                  Oricum, e dubios cu valorile alea. Mi-a crescut consumul mediu cred. Ca na, frig si alte alea. De la plin la plin rar scad sub 10. Asta e.
                  V-am pus pe messenger filmuletul cu o parte a drumului pe care il fac zilnic Noaptea arata intr-un mare fel la lumina farurilor. Nu e chiar atat de rau totusi.

                  Cauciucurile de iarna sunt relativ decente. La franarea pe gheata ma asteptam la ceva mai bine, insa oricum nimic nu suplineste preventia si atentia la conditiile de drum. Oricum sunt mult mai decenta fata de cele all-season.
                  Cauciucurile sunt ceva Torque de iarna. Chinezarii montate pe jantele curente. Dar sunt moi la material. Ceea ce e de dorit. Nu au avut nevoie de prea multi plumbi ceea ce iar e bine.

                  Sper ca la prima revizie sa nu fie nevoie sa intru deja la schimb de bucsi si pivoti

                  Si da, cred ca maine fac un test la city break ala ca prea am devenit prea curios sa vad daca chiar merge.

                  Comment


                  • M-am prins de ce nu imi place navigatia Garmin. Deci am fost zilele astea prin Fundeni. Si nu cunosc zona deloc. Pus gps-ul si urmarit. Si boul in loc sa-mi spuna sa o iau pe langa pod, el imi spunea sa merg inainte si sa fac stanga. Plus ca uneori da directiile aiurea.
                    Google maps si sygic de acum incolo. Sau Waze.

                    Comment


                    • Originally posted by jules_k View Post
                      M-am prins de ce nu imi place navigatia Garmin. Deci am fost zilele astea prin Fundeni. Si nu cunosc zona deloc. Pus gps-ul si urmarit. Si boul in loc sa-mi spuna sa o iau pe langa pod, el imi spunea sa merg inainte si sa fac stanga. Plus ca uneori da directiile aiurea.
                      Google maps si sygic de acum incolo. Sau Waze.
                      dar ati facut update la ultima harta?
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • Pai da. 2017.1 Si drumul era pe harta ca in realitate. Doar ca de multe ori ma ghidez dupa voce. SI ghici ce? Vocea era muta...

                        In alta ordine de idei senzorii de parcare sunt niste tampenii. Nici o baza pe ei. Bipaie aiurea, de multe ori mi se pare ca si cu intarziere. O fi si de la ceva mizerie, dar nu sunt acoperiti de noroi.

                        Comment


                        • Se mai intampla sa bipaie de la fumul masinii din fata ta sau cand ninge, de la fulgi . Eu nu am avut divergente cu ei pana acum

                          Comment


                          • Originally posted by jules_k View Post
                            In alta ordine de idei senzorii de parcare sunt niste tampenii. Nici o baza pe ei. Bipaie aiurea, de multe ori mi se pare ca si cu intarziere. O fi si de la ceva mizerie, dar nu sunt acoperiti de noroi.
                            Ceva nu e in regula. La mine merg brici, extrem de bine arata distanta, si sunt esentiali pentru obstacolele aflate in jur. Ar trebui verificati caci ceva este in neregula.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • @Jules, @ cerevelu, as vrea sa stiu cum se comporta masina la viteze mai mari, 140, 160 +? Nu simtiti ca ar avea nevoie de mai mult de 5 viteze? Este deranjant zgomotul la viteze mari?

                              Comment


                              • Originally posted by cosmin View Post
                                @Jules, @ cerevelu, as vrea sa stiu cum se comporta masina la viteze mai mari, 140, 160 +? Nu simtiti ca ar avea nevoie de mai mult de 5 viteze? Este deranjant zgomotul la viteze mari?
                                E un motor aspirat, nu are cuplu la turatie mica, cu asta incerc sa ma acomodez. 5 viteze mi se par OK, dar nu am condus niciodata o automata cu mai multe viteze pentru ca sa vad diferenta.
                                Din pacate nu merg cu viteze mari, am mers o data sa vad cum e, cateva secunde, apoi am intrat la mers mai incetisor. Pe autostrada merg cu 120 daca am de mers pana la Viena, si pe motiv de consum, care peste 120 creste astronomic. Plus ca la 120 se simte excelent pe sosea, zgomotul este extrem de mic, muzica se aude bine.

                                La modelul meu de CR-V zgomotul este extrem de mic, poate la viteza mare sa fie altfel dar la 120-130 e boierie boierie; 5 viteze sunt OK, e un motor cu benzina, nu vreau demultiplicare, la 120 turatia este de cam 2400 si e OK, mai mica nu are cum sa traga motorul, ca nu e cuplu. Cuplul mare e pe la 4500 si peste... in tot cazul de la 3500 in sus.
                                Asa ca la depasiri bag cu padelele viteza necesara ca sa tin turatia la 4500 si peste.
                                Este totusi un cazan, oarecum aerodinamic dar un cazan, si nu se poate astepta nimeni sa fie liniste ca in pestera la viteza mare, sa consume putin sau sa aiba alura de masina sportiva, caci dezamagirile ar fi mari.
                                La 120 consum pe autostrada cam 10l/100 km si mi se pare OK.
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X