RAZVAN82: '07 Honda CR-V 2.2 i-CTDI Executive, Deep Violet Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mihainstef View Post
    Nu se compara aerodinamica civic-ului cu a cr-v-ului. Si eu am la 140 8.5-9 pe CB. Solutia e sa mergi cu 120
    Am incercat sa merg si cu 120 km/h , dar parca nu ma deplasam. Si parca e si mai subturata la 120 in treapta a 6-a. Cel mai important este sa mearga bine samuraiul, nu conteaza asa de mult consumul. Cat sunt bani mergem cu el, cand nu mai sunt o tragem pe dreapta .

    Comment


    • Salutare tuturor,

      Vreau sa va spun ca masinuta asta naravase nu inceteaza sa ma uimeasca. Se pare ca am inceput sa nu intelegem mult mult mai bine (ne-a luat ceva sa ne invatam unul cu celalalt). Am facut o mica excursie pana in Craiova si surpriza ... Consum mixt 7.6l/100. Nu mi-a venit sa cred (am zis ca poate e o iluzie, poate ma tine pe cativa km). Stilul de mers nu s-a schimbat, iar viteza 130-140 km/h pe autostrada si 100-120 km/h in afara localitatii (acolo unde drumul o permitea). Motorina Evo Diesel de la Mol. Oare sa se fi obisnuit masina cu stilul meu de mers sau s-a mai dus calamina acumulata prin diverse locuri?

      Si prin Bucuresti consumul este de 8.7 l, ceea ce este super bine din punctul meu de vedere.

      Oricum per ansamblu sunt foarte foarte multumit de evolutia masinii si sper sa nu inceteze sa ma surprinda placut si pe viitor. Acelasi lucru va doresc si voua.

      Multa bafta tuturor.

      Comment


      • Povestea cu calamina care se depune pe supape si alte subansambluri este o legenda urbana de pe vremea benzinei cu plumb.
        Motorinele si benzinele actuale sunt deja ecologizate si aditivate suficient pentru o functionare normala a motoarelor.
        Consumurile bune vin si din stilul tau de condus, asa ca te poti bucura cum se cuvine de masina ta.
        Drumuri bune!
        O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

        Comment


        • Calamina nu este o legenda urbana si nu este dependenta de benzina cu plumb.
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • KMR are perfecta dreptate.
            PS: De exemplu Honda are probleme mari cu motocilcleta VFR 1200 cu depuneri de calamina pe supape. Modelul a aparut in 2010 si nici pana acum nu au reusit sa rezolve problema recomandarea lor fiind a se merge peste 5.000 rpm (dar cei cu cutie automatica ce fac). Fiind foarte interesat de achizitia acestui model am inceput sa fac sapaturi si am descoperit ca au nenumerate probleme, de ex anii 2010-2012 au executat segmentii cu toleranta prea mare si apare de la primele schimburi de ulei span in ulei. Sunt foarte multi care la un kilometraj de 2.000-7.000 au schimbat motorul. De fapt totul s-a facut public cu ocazia decesului unei persoane doarece i s-a blocat motorul. Honda a inceput s-o dea in bara prea des asa ca .....

            Comment


            • Din ce am vazut trendul este urmatorul: modele noi scoase pe piata in timp record, dar calitatea pieselor lasa de dorit. Fac referirela toate modelele de pe piata: vw (toata gama), bmw samd.

              Se pare ca anii 2007 - 2008 au fost cam ultimii in care s-au facut masini rezistente. De prin 2009 au cam inceput sa reduca destul de mult costurile, iar acest lucru s-a vazut la fiabilitatea masinilor.

              Comment


              • Pai e simplu. Scoti mai multi bani din service decat din vanzarile de masini. Numai renteaza sa faci o masina sa mearga 500k doar cu minima intretinere.

                Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 7041X using Tapatalk
                Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                Comment


                • Salutare tuturor. Dupa o lung perioada de inactivitate, revin cu impresii noi despre minunatul CRV:

                  Masina a parcurs aproximativ 8500 km de la achizitie (la sf lui Martie 2015) si pot sa spun ca s-a comportat exemplar:

                  - consum exterior viteza 100 - 110 : 6.8l/100km - clima pornita
                  - consum exterior viteza 140 + : 8 - 8.5l/100km - clima pornita
                  - consum intern (viteza de croaziera din Bucuresti) - 8 - 8.5l/100km - clima pornita

                  Am facut cateva drumuri de munte unde am avut ocazia sa merg putin mai tare pe curbe - masina se comporta incredibil de bine. Abordarea virajelor mai stramte este superba (nu am simtit niciodata ca masina ar pierde aderenta sau ca nu ar putea sa-si mentina trasa pe care te-ai inscris). Se pare ca inaltimea nu este un dezavantaj pentru aceasta masina, daca intri cumpatat in viraje (am intrat si cu 100km/h in viraje nu foarte stramte si masina s-a comportat impecabil).

                  Xenon-ul are o lumina putin cam slaba (poate si din cauza faptului ca am fost obisnuit cu niste becurei de 8000k ))) aftermarket - faceau o lumina foarte frumoasa), dar daca mergi cu bagare de seama isi fac foarte bine treaba.

                  Investiti planificate:

                  - va trebui sa ma pregatesc de o noua revizie (nu vreau sa depasesc 10k cu acelasi ulei sau aceleasi filtre)
                  - Cred ca suspensia spate trebuie schimbata. Pe plan drept masina este putin mai lasata pe spate, in comparatie cu fata.
                  - la relanti se aude un zgomot in zona accesoriilor de la distributie - probabil o rola a facut ceva carii (inca nu am gasit o "pasta de dinti" sa combata aceasta problema) - deci o schimbare a accesoriilor curea+role este si ea in plan . A schimbat cineva asa ceva pana acum?
                  - senzor parcare stanga fata trebuie schimbat - a fost lovit de o piatra
                  - si ultimul lucru - usa dreapta fata - pielea de pe maner s-a rupt - deci va trebui schimbat ((

                  In rest numai de bine.

                  Comment


                  • Cand iti citesc postarea, mai ca-mi vine sa dau accord-ul si sa iau un crv.

                    Pana la schimbat de suspensie, mai bine fa un test la amortizoare sa vezi cum stai.
                    Vezi unde le schimbi cureaua si accesoriile. Daca masina n-a avut parte de rechemare sau alta schimbare a curelei, trebuie scoasa o rola si cureaua noua e mai scurta.
                    Cu pielea de pe mancer cauta un centru care imbraca volane, etc si vezi daca nu-ti poate face ceva.
                    Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                    Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                    Comment


                    • Accordul este o masina foarte misto, iti inspira acel aer de sportivitate (tinerete ), dar pentru familie cred ca se merita un CRV (parca iti confera mai multa siguranta). Acum ceva ani nu m-as fi gandit niciodata sa imi iau un CRV, dar acum, dupa ce m-am indragostit de masinuta asta ma gandesc unde mi-a fost mintea (asa e cand esti tanar si cu gandul dupa "cai verzi pe pereti" - sa nu mi-o luati in nume de rau, nu spun ca celelalte masini nu sunt ok, doar ca in acest moment CRV-ul meu imi ofera tot ceea ce am nevoie - poate vreo 20 de caluti in plus ar fi fost bineveniti, dar ne descurcam si cu herghelia actuala).

                      Comment


                      • La ASKO se poate face cumva un test de amortizoare?

                        Comment


                        • da, am facut eu
                          The Only Easy Day Was Yesterday

                          Comment


                          • Eu stiam ca e unul din putinele "bug-uri" la CR-V gen 3 - se "lasa" spatele. Dar nu mai stiu care era rezolvarea.
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by ticker View Post
                              Eu stiam ca e unul din putinele "bug-uri" la CR-V gen 3 - se "lasa" spatele. Dar nu mai stiu care era rezolvarea.
                              Am tot "urmarit" o gramada de CRV-uri si am observat la multe ca sunt putin mai lasate pe spate.Masina este ok, nu troncane nimic, nu sare de fund in momentul in care dau intr-o groapa, sau cand trec peste bumperele de viteza, doar ca este mai lasata pe spate. Voi incepe cu testul de amortizoare si vedem ce va urma. Va voi tine la curent.

                              Multa bafta tuturor si cat mai multi km, fara evenimente neplacute, la bordul japonezelor

                              Comment


                              • "Lasatul" nu e cauzat de amortizoare, ci de arcuri. Amortizoarele nu pot modifica garda la sol prin uzura pe care o capata in timp.

                                Cat despre xenoane, ma indoiesc ca unele de 8000K dau mai multa lumina decat unele clasice de 4150-4300K. Cred ca doar trebuie schimbate, in timp isi pierd si ele din luminozitate/eficienta, chiar daca nu ajung sa se inroseasca/arda.
                                Pentru asta, eu as recomanda niste Osram night breaker, dau o luminca incredibila si au cea mai mare cantitate de lucsi emisa dintre toate tipurile de xenoane existente pe piata acutalmente (la egalitate cu Morimoto, dar acestea din urma nu exista pe piata din RO).

                                Eu mi-am pus un set de NightBreaker (xenon), iar diferenta e uriasa. Chiar e cum spun oamenii in descriere, fasciculul de lumina e foarte puternic si lung.
                                -------------------
                                There is no point of having if you can't share.

                                Comment

                                Working...
                                X