RAZVAN82: '07 Honda CR-V 2.2 i-CTDI Executive, Deep Violet Pearl

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Asa e, nu exista optiunea asta, pe care o aveam si la Megane, altfel o masina "subtire", cel putin vis-a-vis de CR-V. Exista cele 3 tipuri de blocari, spate copii, geamuri, usi de la modulul soferului, nu vad care-i problema ! Pt. cei foarte comozi exista alarme sofisticate care ofera si asa ceva !
    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

    Comment


    • #77
      Salutare tuturor,

      Ieri micul meu CR-V a primit un "upgrade" - o polita CASCO (fara fransiza). Acum pot merge linistit - am facut casco sa nu mai stau cu teama ca voi fi accidentat de catre un nene sau o tanti care are o asigurare la o firma dubioasa (nu condamn persoanele care isi fac cele mai ieftine asigurari, condamn statul ca accepta mizeria asta - sa lase toate firmele de asigurari dubioase sa isi desfasoare activitatea pe piata si sa ne manance noua zilele atunci cand esti "nevoit" sa iti repari masina) , sau iti lasi masina intr-un loc (ne marcat ca si parcare privata) si cineva, care parcheaza pe acel loc de "30 de ani" vine si considera ca i-ai facut un mare "rau" si iti "cosmetizeaza" putin masina.

      De asemenea mi se pare o porcarie criteriul de alocare a punctelor Bonus atunci cand iti faci asigurare RCA. La vechia masina aveam B14 ca si nivel de bonus (undeva la 40-50% reducere la RCA). In momentul in care am facut RCA pentru Honda am pornit de la B0 (0% reducere) - se pare ca noua masina are un nou proprietar si regula este sa o iei de la 0, chiar daca tu ai o alta masina pe care ai condus-o o gramada de ani fara evenimente si ai beneficiat de un bonus generos.

      Dar asta este tarisoara noastra si ai 2 optiuni - ori accepti legile ori iti iei zborul intr-o alta tara unde esti respectat mai bine.

      Comment


      • #78
        Sper ca aceste sarbatori sa va aduca bucurie in suflet si liniste pe drumurile patriei.

        Sarbatori Fericite tuturor

        Comment


        • #79
          Originally posted by razvan82 View Post
          Salutare tuturor,

          Ieri micul meu CR-V a primit un "upgrade" - o polita CASCO (fara fransiza). Acum pot merge linistit - am facut casco sa nu mai stau cu teama ca voi fi accidentat de catre un nene sau o tanti care are o asigurare la o firma dubioasa (nu condamn persoanele care isi fac cele mai ieftine asigurari, condamn statul ca accepta mizeria asta - sa lase toate firmele de asigurari dubioase sa isi desfasoare activitatea pe piata si sa ne manance noua zilele atunci cand esti "nevoit" sa iti repari masina) , sau iti lasi masina intr-un loc (ne marcat ca si parcare privata) si cineva, care parcheaza pe acel loc de "30 de ani" vine si considera ca i-ai facut un mare "rau" si iti "cosmetizeaza" putin masina.

          De asemenea mi se pare o porcarie criteriul de alocare a punctelor Bonus atunci cand iti faci asigurare RCA. La vechia masina aveam B14 ca si nivel de bonus (undeva la 40-50% reducere la RCA). In momentul in care am facut RCA pentru Honda am pornit de la B0 (0% reducere) - se pare ca noua masina are un nou proprietar si regula este sa o iei de la 0, chiar daca tu ai o alta masina pe care ai condus-o o gramada de ani fara evenimente si ai beneficiat de un bonus generos.

          Dar asta este tarisoara noastra si ai 2 optiuni - ori accepti legile ori iti iei zborul intr-o alta tara unde esti respectat mai bine.

          Vezi ca tocmai s-a discutat problem RCA-ului. Il poti transfera de la masina veche daca ai vandut-o
          Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
          Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

          Comment


          • #80
            Salutare tuturor,

            Sper ca sarbatorile v-au adus clipe de bucurie alaturi de cei dragi (familie + CR-V). Revin cu impresii dupa o minivacanta si cativa km facuti cu masina.

            Traseu: Bucuresti - Craiova - Manastirea Tismana (pe varianta Strehaia - Motru - Tismana) - Craiova - aproximativ 500km cu de toate (autostrada + DN + DJ + DC - cu multe gropi + ceva serpentine).

            Impresii pozitive lasate:

            - Pe autostrada masina merge foarte frumos, motorul este o bijuterie, se tureaza foarte frumos (stiu ca am mai spus acest lucru, dar imi place la nebunie cat este de elastic), directia foarte precisa, tinuta de drum foarte buna. Consum 8.7l , viteza 130 - 140 km/h

            - Pe drum national (Pitesti - Craiova - Tismana) masina s-a comportat bine, consum 8.2l , viteza 100 - 120km/h

            Impresii negative

            - Am sesizat un lag la acceleratie in treptele 2 , 3 si 4 (masina nu reactioneaza imediat cand apesi pedala de acceleratie - acest lucru din pacate nu l-am sesizat la vechea masina). In treapta a 2-a masina trage bine pana la aproximativ 3000 - 3200 rpm, iar brusc apoape de 3500 intervine o mica plafonare (eu cel putin asa am perceput-o). Am incercat sa depasesc o masina, eram in treapta a 3-a si am incercat sa o "calc" pentru a depasi - masina pur si simplu nu a raspuns din prima la "comanda" . Cuplul s-a simtit (destul de modest) de la 3000rpm. Ma asteptam sa-l simt mai vioi de pe la 2500 - 2700rpm.

            - pe serpentine in treapta a 2-a masina trage foarte frumos, dar daca i-ai dat a 3-a si incerci sa accelerezi, o pierzi, urca foarte greu in turatie . Daca se revine in treapta a 2-a, totul este minunat. Oricum in curbe stramte nu prea ai cum sa-i dai a 3-a, doar daca o curba este urmata de o linie dreapta mai lunga.

            Concluzii:

            Pozitive:
            - La drum intins este o placere sa conduci masina, nici nu simti cand depasesti "cu mult" viteza legala in treapta a 4-a )
            - Motorul este foarte silentios, cate o data imi da impresia ca este benzina
            - Directia foarte precisa, chiar prea precisa pe curbe (te asista tot timpul)
            - Pozitia la volan foarte buna

            Negative:

            - Lagul ce intervine cand se accelereaza mai "energic" . Cate o data cuplul pare ca nu este cu tine (si-a luat o vacanta)

            Acesta "neplacere" a mai avut-o cineva? Daca nu, ce credeti ca ar putea sa o cauzeze? Un EGR "murdar", o clapeta de acceleratie care necesita o curatare?

            Va doresc o seara frumoasa

            Comment


            • #81
              Mai e o problema. Nu stiu exact ce pe la ambreiaj, de iti da senzatia de cutie automata. Adica apare lagul ala de care zici. Eu m-am invatat si ce am de depasit in forta n-o mai iau de la 2000 ci de la 2500-3000 si am scapat de problema.

              Numai stiu exact dar o sa caut, ceva pe la un cilindru parca, sper sa nu vb prostii la ora asta.
              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

              Comment


              • #82
                Chestia cu lag-ul exista si la mine, pur si simplu are un turbo-lag mai sesizabil(la orice turatie), dar daca te obisnuiesti cu ea nu mai devine deranjant.
                Cat cu trecerea din a 2-a in a 3-a, ciudatenia apare dtorita cutiei. daca te uiti la turometru, cand treci din 1 in 2 sau 3 in 4, turatia scate cam 600rpm. Cand treci din a 2-a in a 3-a, scate 1000rpm. Banuiesc ca asa e gandita cutia sa ajute si pe teren mai nasol, dar sa ai si elasticitate pe sosea. Daca vrei sa treci din 2 in 3 si sa nu lesine, du a 2-a pana la 3500, iar cand schimbi in a 3-a, in timp ce dai drumul la ambreiaj apasa acceleratia.
                Asa o sa ai deja presiune in admisie(m-am gandit la 10 alte formulari, dar asta e singura fara englezisme) si cand ai trecut in a 3-a si vei putea depasi fara probleme.

                Si pe mine m-a enervat la inceput treaba asta, dar te obisnuiesti si nu mai e asa de enervant.

                Comment


                • #83
                  Eu despre asta vorbeam : de sistemul de compensare automa a uzurii discului de ambreiaj ce nu isi mai face treaba si permitea patinare, e acolo un ansamblu de arcuri ce da voie placii sa compenseze subtierea discului de ambreiaj.
                  Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                  Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                  Comment


                  • #84
                    Eu toate treptele le schimb la 3500rpm, chiar si 4000 (poate si elasticitatea motorului si sunetul "cuminte/inocent" ma fac sa turea mai mult motorul). Sunt sigur ca in timp voi invata toate punctele tari/slabe ale masinii. Eu m-am panicat putin, gandindu-ma sa nu fie o problema mai grava la masina, dar acum sunt mai linistit.

                    In ceea ce priveste etajarea cutiei de viteze pot spune ca e cam ciudata (asa o percep eu):

                    1 schimba foarte bine - nu e nici prea scurta, nici prea lunga
                    a 2-a mi se pare ca nu are fff multa forta pe drum drept, dar se descurca bine pe urcare
                    a 3-a si a 4-a trag bine in depasiri (exceptand acel mic lag)
                    a 5-a este foarte scurta: daca ma duc cu a 4-a in 3500rpm, cand schimb a 5-a este deja in 3000
                    a 6-a este de comfort

                    Poate ca japonezii ar fi trebuit sa gandeasca putin altfel cutia sa poti simti mai bine cuplul maxim la schimbarea vitezelor.

                    Ce concluzie am tras: Honda CR-V este o masina serioasa pentru oameni seriosi

                    Multa bafta tuturor

                    Comment


                    • #85
                      3500-4000 pentru diesel nu e cam... mult? Chiar daca motorul poate, sa nu dai in altele.
                      Recomandat este peste 2500 cu toate ca in manual zice altceva.
                      '08 Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive, Nighthawk Black Pearl

                      NU mai folositi luminile de ceata atunci cand nu trebuie!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by catalind View Post
                        3500-4000 pentru diesel nu e cam... mult? Chiar daca motorul poate, sa nu dai in altele.
                        Recomandat este peste 2500 cu toate ca in manual zice altceva.
                        De obicei schimb la 3500 (rar schimb la 4000). Sincer mie nu mi s-a parut ca motorul ar suferi atunci cand este turat (peste 3000). Din 2008 conduc diesel si am acelasi stil de condus . Atata timp cat am schimbat uleiul si filtrele la timp (anul sau 10000km) nu am avut niciodata probleme pe partea de motor (injectoare sau turbo) sau pe partea de ambreiaj/cutie de viteze. Din ce am invatat si eu (de la oameni mai in masura sa imi dea sfaturi) motoarele diesel sunt motoare de turatie ca si benzinarele ( atat ca sunt limitate la un nr mai redus de turatii, comparativ cu benzinarele) si este recomandat sa mergi mai turat cu ele (sa eviti acumularea de calamina pe injectoare si turbina).

                        De ce oare unii mecanici recomanda un mers mai sportiv pe autostrada (mai ales daca masina este folosita mult timp prin oras)?

                        Eu nu recomand nimanui sa mearga asa cu un diesel (fiecare decide ce stil adopta).

                        Comment


                        • #87
                          Inca o parere proprie legat de exploatarea motorului (turatii mai ridicate): din punctul meu de vedere masina este destul de grea (aproape 1700kg) si nici aerodinamica nu o ajuta extraordinar de mult, iar puterea nu este foarte mare (140hp) - consider ca un 170hp erau bineveniti si nu cred ca ar fi avut un consum foarte mare.

                          Este adevarat ca masina nu se revolta daca este exploatata pe la 2500-3000 rpm, dar daca se schimba la asemenea turatii, cand se trece in treapta superioara, numarul de turatii va fi sub 2000, iar mie atunci mi se pare ca motorul este chinuit. Daca se adopta acest stil de mers consumul scazut se va vedea, dar viata motorului cred ca se va scurta ( va devenii ca animalele acelea salbatice tinute numai in cusca).

                          Din acest motiv cred ca prietenii japonezi s-au gandit sa puna un motor mai maricel (2204cm3) si sa-l faca si "elastic". Sa ne permita noua sa ne distram cu el si sa nu simtim lipsa unui surplus de putere. Cred ca dimensiunea motorului (cilindreea) permite utilizarii turatiilor mai ridicate (3000 - 3500) in oras sau in afara. Este adevarat ca si motorina este consumata mai bine, dar mai bine mai gurmand si sanatos, decat mai ligav si lenes.

                          Va doresc o seara buna.

                          Comment


                          • #88
                            Desi s-a mai discutat chestiunea asta pe aici, revin cu mentiunea ca regimul optim de lucru la masina asta, indiferent de treapta de viteza (aici se exclud din motive evidente prima si ultima), este intre 2500-3500 rot/min, interval in care intra si turbosuflanta in actiune iar cei 140 cp se simt din plin.
                            Iar din experienta mea rezulta ca acest regim este optim din toate punctele de vedere.
                            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                            Comment


                            • #89
                              Eu stiu ca turbosuflanta merge tot timpul ca e cu geometrie variabila.
                              Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                              Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Sindrom View Post
                                Eu stiu ca turbosuflanta merge tot timpul ca e cu geometrie variabila.
                                Acelasi lucru il stiam si eu - turbina porneste o data cu motorul, dar ajunge la o turatie optima cand se depasesc 2500rpm (stiu ca dupa 2500 - 2700rpm este safe sa "iti bagi piciorul in ea de acceleratie" )

                                Comment

                                Working...
                                X