GETICUL: '13 Honda Civic 5D 1,8 Sport A/T, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    In situatii ca cele aratate si de tine si de mine nu cred ca anvelopele sunt de vina. Pe gheata un cred ca un singur fel de tip anvelopa se descurcă, cele "clutate" . Am vazut acum vreo 5 ani un VOLVO echipat cu asa ceva...brici mergea.
    Revenind la anvelopele de iarna uite ce zice un sofer de pe un forum
    "4x4forever
    30th September 2010, 11:08
    salutare.
    fratilor va recomand cu incredere ,,nokian hakapelita.dati un ochi pe google.din punctul meu de vedere sunt cele mai criminale gume.folosesc pe un touareg si vreau sa va zic ca la zapada batatorita si ceva gheata la franare parca dai un pic cu nasu de parbriz."



    Sent from my iPhone using Tapatalk 2
    Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

    Comment


    • #77

      Astea sunt nokian hakapellita sau cum le zice...deci anvelope cu ținte...cum draq sa nu dai cu nasul in parbriz...


      Sent from my iPhone using Tapatalk 2
      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

      Comment


      • #78
        Eu din câte ştiam. sunt cam interzise gumele cu ţinte fixe ...Sunt doar câteva ţări care nu le interzic...
        Şi gumele mele au ţinte dar nu l-am pus niciodată...dar e de spus că nu am avut niciodată până acum zăpadă/gheaţă care să le necesite şi ţinând cont de locaţia mea nu cred că le voi folosi niciodată. Am să le încerc special daca nu uit, să văd ce şi cum (dacă le mai găsesc)
        HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
        CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

        Comment


        • #79
          Sorry...Am incercat să reeditez postul de mai sus dar nu mă lasa să pun poza...
          Asa arată gumele mele (recondiționate făcute mi se pare de Michelin- Alpin Winter parca se chiama...nu mai rețin)...Se vede clar unde se " înfing țintele"
          Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1379525510217.jpg
Views:	1
Size:	46.6 KB
ID:	716662

          Sent from my Samsung Galaxy Note II GT-N7100 using Tapatalk 2
          HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
          CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

          Comment


          • #80
            Asa e...sunt interzise.


            Sent from my iPhone using Tapatalk 2
            Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

            Comment


            • #81
              Nokian Hakkapeliitta sunt si studded si non-studded dupa gusturi, oricum o dai sunt cele mai bune, ei au inventat apa calda in materie. Pacat ca nu se gasesc prin partile noastre, iar din SUA sau Canada nu se prea renteaza sa le aduci..
              _________________________
              2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

              Comment


              • #82
                Originally posted by lsdsad View Post
                era gheatza si zapada batatorita si deasupra un strat nou de zapada. n am putut urca nici eu nici golful din spatele meu pana n am scos esp ul.patinau rotile si mi taia gazul. cam asta a fost peimul contact mai serios al meu cu nokian si pot spune ca nu s asa fascinat de ele
                Acum inteleg. Trebuie si un pic de avant. VSA+TC de fapt nu taie gazul ci franeaza pe rand rotile care nu au tractiune.

                Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4
                Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                Comment


                • #83
                  @cici - Taie acceleratia...gazul...cum vrei sa-i spui..eu acceleram si masina plecase la vale cu spatele...nici frana nu mai lucra. Abia dupa ce am anulat controlul tractiunii am putut urca. Noroc ca nu am avut pe nimeni in spate si pomul era mai in dreapta altfel era belea mare. Nu am tras frana de mana dar nu cred ca ar fi avut mare efect sau poate da , dar in sensul rau al cuvatului. Am mai patit treaba asta vara pe iarba uda in panta..o scapam in balta. Atunci am avut o solutie..am tras frana de mana am virat rotile dreapta de tot si a alunecat cu fata pe axa rotilor din spate si s-a oprit de un bolovan cu rotile din fata. Cand a iesit soarele si pamantul s-a uscat am urcat dealul fara probleme. Vorbesc aici de CRV-ul meu.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                  Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                  Comment


                  • #84
                    Dnu Florin, nu e "cici" dar nici nu aveti dreptate - nu taie gazul.
                    TCS se foloseste de ABS sa franeze rotile care derapeaza.
                    Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                    Comment


                    • #85
                      CCI...😂😂...taie nu taie...vorba e ca nu mai accelereaza....srvpl fara DOMNU...


                      Sent from my iPhone using Tapatalk 2
                      Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                      Comment


                      • #86
                        Ba chiar taie gazul, tii acceleratia in blana dar turele scad usor usor pana moare motorul.
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                        Comment


                        • #87
                          Voila...cineva care stie....
                          Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....

                          Comment


                          • #88
                            E ultimul raspuns? Nu vreti sa va mai documentati?
                            Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                            Comment


                            • #89
                              Http://techinfo.honda.com/rjanisis/p...404O00183B.pdf
                              Primul paragraf: "It does this by regulating the engine’s output, and by selectively applying the brakes."
                              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                              Comment


                              • #90
                                How VSA Works[edit source*| editbeta]
                                VSA combines the Anti-lock Braking System (ABS) and Traction Control System (TCS) with side-slip control to help stabilize the vehicle whenever it turns more or less than desired. ABS is an existing system that prevents the vehicle's wheels from locking up under braking, especially in slippery road conditions. For the ABS to work, the system relies on the computed input from a steering angle sensor to monitor the driver's steering direction, the yaw sensor to detect the momentum of which the wheels are steering (yaw rate), and a lateral acceleration (g-force) sensor to signal the changes in speed. At the same time, the TCS will prevent wheel slip during acceleration while the side-slip control stabilizes cornering when the rear or front wheels slip sideways (during oversteer and understeer).
                                Controlling oversteer*– During an oversteer, the rear end of the vehicle will spin out because the rotational speed of the rear wheels exceeds the front wheels. VSA will prevent the vehicle from spinning by braking the outer front wheel to produce an ouwtard moment and stabilize the vehicle.
                                Controlling understeer - During an understeer, the front wheels loses traction during cornering due to excessive throttle and causes the speed difference between the left and front wheels to decrease. When the vehicle steers outwards from the intended trajectory, VSA intervenes by reducing engine power and if necessary, also braking the inner front wheel[23]
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_advanced_technology

                                Cred ca scrie pe aici ceva de reducing power
                                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                                My cars:

                                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                                Comment

                                Working...
                                X