If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pai cine a zis ca'i numai una profesore...???....nu mai "functioneazā" nimic din ce ai vrea sa functioneze, o ia de capul ei. Bine ca face asa numai in situatii extreme. Altfel cu VSA scos a mea se descurca in zapada....nisip....noroi numai sa ai avelope de care trebuie si sa nu o suspenzi ..atunci e de rau dar nu am patit-o pana acum Si ca sa evit am incaltat-o de vara cu MICHELIN LATITUDE CROSS. Cam zgomotoase pe sosea la viteza dar bune pe teren..sa zicem accidentat. Iar de iarna VREDESTEIN.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Our AWD differential is too weak to propel the car when front traction is lost.....
Celebram 6000 km. Pana acum pot sa spun ca masinuta e fenomenala. Cine spune ca masina nu e sportiva inseamna ca nu o foloseste la capacitatile ei.
Am descoperit ca daca schimbi viteza la peste 4500 rot/min si nu cobori sub 3000 rot/min atunci ai dezlantuit monstrul. Si sa te tii bine. ) Nu mai e nici un lenes.
Ar trebui sa spui si cu ce o compari cand o numesti sportiva. Cutia nu o ajuta deloc in a o numi masina sportiva. Tu conduci A/T, eu am M/T si n-o consider deloc sportiva dupa 25.000km. Masina a avut parte de regim autostrada fara limita de viteza, serpentine, diferente de nivel maricele si nu pot sa zic decat ca este construita corect . Confortul si economia de combustibil primeaza in detrimentul sportivitatii. Nu e corect nici sa spui ca e lenesa dar altele sunt "punctele" ei forte.
Pentru mine ca o masina sa fie sportiva nu insemna ca trebuie sa fac comparatie cu alta masina. Pentru mine conteaza ca masina sa accelereze repede cand plec de pe loc si sa ajunga repede la viteza de croaziera dorita, ca e 60 km in oras sau 140 pe autostrada.
incearca sa schimbi vitezele la peste 4000 rot/min sa vezi cum reactioneaza masinuta. Cand schimbi la peste 4000 dupa ce ai ajuns in treapta superioara turatia ramane peste 3000.
Daca incerci sa accelerezi peste 4500 rot acceleratia scade. Am cautat sa vad curbele de putere si cuplu si am gasit ceva pe net; mi-a confirmat ca peste 4500 rot cuplu scade.
Masina accelereaza cu caii, cu cat ajungi mai repede la ei cu atat mai bine. Din graficul tau ar trebui sa schimbi pe la 6200 si e treaba buna, la 4500 e moartea pasiunii.
_________________________
2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha
Graficul e pentru motorul de pe generatia trecuta. La asta nou senzatia pe care am avut-o e ca nu prea are rost urcatul peste 6000. Pana la 6500 unde se taie nu mai ofera asa de mult.
Deci s-a stabilit ca e masina sportiva si accelereaza cu caii ) E normal sa ai un cuplu mai mic la 6500 fata de 4500. Dar sa nu starnim acum o discutie "Acceleration - Torque vs Power" ca e netul plin si concluzia n-a iesit prea clara nici la ... Brainiac
ps : poti sa faci urmatorul test ... conform unui grafic real ( ala e ptr motorul+cutia veche) vezi unde iti este max. torque ( sau consulti specificatiile tehnice) si schimbi vitezele intr-o treapta superioara astfel incat sa pici pe max.torque cand ai luat piciorul de pe ambreiaj ... pam pam
Masina accelereaza cu caii, cu cat ajungi mai repede la ei cu atat mai bine. Din graficul tau ar trebui sa schimbi pe la 6200 si e treaba buna, la 4500 e moartea pasiunii.
niciodata nu trebuie sa schimbi vitezele la turatia unde ai viteza maxima pe treapta ci unde ai cuplu maxim.
Graficul e pentru motorul de pe generatia trecuta. La asta nou senzatia pe care am avut-o e ca nu prea are rost urcatul peste 6000. Pana la 6500 unde se taie nu mai ofera asa de mult.
chiar si asa nu cred ca sunt diferente dramatice intre cele doua curbe.
Comment