Salutare,
M-am "infiltrat" acum ceva vreme pe forum, cu niste nelamuriri legate de o Honda.Una peste alta, am luat masina si acum nu mai sunt doar "infiltrat".Fiind varianta Executive vine cam cu toate optiunile (senzori fata/spate, camera marsarier, comenzi vocale, trapa, piele, scaune reglabile electric etc) asa ca din punct de vedere conform este exact ceea ce asteptam de la ea.Nu am apucat sa fac decat vreo 500 km pana acum, dar impresiile ar fi:
- confort si tinuta de drum - excelente, mai ales in curbe, unde ma asteptam sa aiba senzatia aia de barca si sa faca oversteering.
- in spatiile aglomerate mult mai manevrabila decat ma asteptam la o masina de asemenea dimensiuni
- daca te lasi putin pe acceleratie, cam zboara (nu are cuplu de diesel, dar te duci la 100 cu a 2a, daca tii neaparat sa ii dai ture - nu ca as recomanda asa ceva)
- consumul mediu pana acum se invarte pe la 8.4, dar avand in vedere ca am mers cand incet cand la forja, nu are o relevanta prea mare
- m-as fi bucurat de niste roti de iarna pe 16", dar are doar pe 17" in omologare, asa ca lasam asa (am senzatia ca am citit pe aici ca nici nu merg pe 16" din cauza distantei mici fata de etrieri)
Bine, sunt multe alte impresii, dar cu siguranta voi le stiti, fiind proprietari de Honda deja, asa ca ma rezum doar la astea.
Fostul proprietar sustine ca are ambreiajul schimbat, uleiul pus Ravenol si uleiul din cutie schimbat.Am fost la Asko pentru o diagnoza mecanica si computerizata inainte sa o achizitionez si cei de acolo mi-au recomandat sa inlocuiesc lichidul de frana.Singura problema mai nasoala este ca masina are blocata "bieleta xenon" de pe stanga spate, cum s-au exprimat baietii de la Asko si ca senzorul este rupt (intr-adevar, pinii lui sunt rupti in mufa).Stiu ca asta regleaza farurile la incarcare, dar au zis de vreo 300 si ceva euro senzorul + bieleta si parca nu ma aranjeaza in momentul asta.Am facut niste probe si farul bate ok, nu orbesc pe nimeni, iar incarcare in spate nu prea am, asa ca pana gasesc o solutie mai ieftina parca as cam lasa-o asa.
Acum, dupa indelungi cautari pe net si niste discutii cu colegul de forum Ncu, dupa multe pagini pe threadul de recomandari ulei, am ajuns la concluzia ca habar nu am ce ulei urmeaza sa ii pun (mai are pana la revizie vreo 4000 km), dar nu o sa astept pana atunci.Am ametit citind in cele 200 si ceva de pagini si nu m-am lamurit cu prea multe, asa ca dupa alte nenumarate lecturi, am ajuns la concluzia ca un 5W-30 Liqui Molly Top Tech 4300 (masinuta are 154 000 km).Daca, din cei care au acest motor, imi recomandati un alt ulei (dar punctual va rog, nu doar TBN-uri, pour pointuri standarde ACEA etc), as fi recunoscator.Si as mai avea o intrebare: langa vasul pentru lichidul de frana este si cel de lichid hidraulic (daca nu ma insel).Am inteles ca ar fi recomandat sa il schimb.Se poate face in regim DIY sau e recomandat la un service?Nu de altceva, dar cei de la Asko stau bine pe preturi (cer 1000 RON pentru schimb de ulei si filtre si vreo 600 pentru uleiul de la cutia de viteze).
P.S. Nu am nimic cu Asko, baietii sunt super, toata stima pentru amabilitate si profesionalismul de care au dat dovada.
M-am "infiltrat" acum ceva vreme pe forum, cu niste nelamuriri legate de o Honda.Una peste alta, am luat masina si acum nu mai sunt doar "infiltrat".Fiind varianta Executive vine cam cu toate optiunile (senzori fata/spate, camera marsarier, comenzi vocale, trapa, piele, scaune reglabile electric etc) asa ca din punct de vedere conform este exact ceea ce asteptam de la ea.Nu am apucat sa fac decat vreo 500 km pana acum, dar impresiile ar fi:
- confort si tinuta de drum - excelente, mai ales in curbe, unde ma asteptam sa aiba senzatia aia de barca si sa faca oversteering.
- in spatiile aglomerate mult mai manevrabila decat ma asteptam la o masina de asemenea dimensiuni
- daca te lasi putin pe acceleratie, cam zboara (nu are cuplu de diesel, dar te duci la 100 cu a 2a, daca tii neaparat sa ii dai ture - nu ca as recomanda asa ceva)
- consumul mediu pana acum se invarte pe la 8.4, dar avand in vedere ca am mers cand incet cand la forja, nu are o relevanta prea mare
- m-as fi bucurat de niste roti de iarna pe 16", dar are doar pe 17" in omologare, asa ca lasam asa (am senzatia ca am citit pe aici ca nici nu merg pe 16" din cauza distantei mici fata de etrieri)
Bine, sunt multe alte impresii, dar cu siguranta voi le stiti, fiind proprietari de Honda deja, asa ca ma rezum doar la astea.
Fostul proprietar sustine ca are ambreiajul schimbat, uleiul pus Ravenol si uleiul din cutie schimbat.Am fost la Asko pentru o diagnoza mecanica si computerizata inainte sa o achizitionez si cei de acolo mi-au recomandat sa inlocuiesc lichidul de frana.Singura problema mai nasoala este ca masina are blocata "bieleta xenon" de pe stanga spate, cum s-au exprimat baietii de la Asko si ca senzorul este rupt (intr-adevar, pinii lui sunt rupti in mufa).Stiu ca asta regleaza farurile la incarcare, dar au zis de vreo 300 si ceva euro senzorul + bieleta si parca nu ma aranjeaza in momentul asta.Am facut niste probe si farul bate ok, nu orbesc pe nimeni, iar incarcare in spate nu prea am, asa ca pana gasesc o solutie mai ieftina parca as cam lasa-o asa.
Acum, dupa indelungi cautari pe net si niste discutii cu colegul de forum Ncu, dupa multe pagini pe threadul de recomandari ulei, am ajuns la concluzia ca habar nu am ce ulei urmeaza sa ii pun (mai are pana la revizie vreo 4000 km), dar nu o sa astept pana atunci.Am ametit citind in cele 200 si ceva de pagini si nu m-am lamurit cu prea multe, asa ca dupa alte nenumarate lecturi, am ajuns la concluzia ca un 5W-30 Liqui Molly Top Tech 4300 (masinuta are 154 000 km).Daca, din cei care au acest motor, imi recomandati un alt ulei (dar punctual va rog, nu doar TBN-uri, pour pointuri standarde ACEA etc), as fi recunoscator.Si as mai avea o intrebare: langa vasul pentru lichidul de frana este si cel de lichid hidraulic (daca nu ma insel).Am inteles ca ar fi recomandat sa il schimb.Se poate face in regim DIY sau e recomandat la un service?Nu de altceva, dar cei de la Asko stau bine pe preturi (cer 1000 RON pentru schimb de ulei si filtre si vreo 600 pentru uleiul de la cutia de viteze).
P.S. Nu am nimic cu Asko, baietii sunt super, toata stima pentru amabilitate si profesionalismul de care au dat dovada.
Comment