Salutari , cu mandrie in suflet postez pentru a doua oara pe acest site la rubrica "noi achizitii" , de aceasta data pentru masina din subiect .
Initial am vazut masina in octombrie 2013 , si dupa cateva sfatuiri cu familia ....am decis sa mai aman acest pas , ulterior (in decembrie) mi s-a facut o alta oferta de pret , pe care sincer nu am putut sa o refuz , astfel ca din decembrie pe langa nevasta mai am si 2 Honde in familie .
Nu stiu cum sa ma exprin in cuvinte ca sa ma intelegeti ....este ceea ce cautam la o masina , si aici vorbesc de: putere / siguranta / confort / design si cred ca pot sa mai continui , dar sunt sigur ca a-ti inteles .
Pe scurt este varianta Executive , si am sa incerc sa va insir cele mai importante dotari , e posibil sa mai uit din ele )) dar sunt multe :
-201 CP
-piele
-scaune electrice /incalzite/ cu memorie
-navi
-camera mers inapoi
-senzori de parcare fata/spate
-senzori lumina/ ploaie
-xenon adaptiv (care nu se adapteaza momentan , dar sper sa fie doar un senzor )
-comenzi vocale (pt tooot)
-trapa electrica
-bluetooth
-magazie cd
-tempomat (cu functie de pastrat distanta fata de masina din fata) ACC , CMBS şi LKAS : Sistemul Adaptive Cruise Control, prin utilizarea unui radar montat pe grila frontală, frânează automat vehiculul dacă sesizează că vehiculul din faţă decelerează şi va creşte viteza, până la limita prestabilită prin butoanele de pe volan, dacă drumul este liber. ACC monitorizează în permanenţă distanţa până la vehiculul din faţă şi poate aplica până la o pătrime din forţa maximă de frânare. Dacă este nevoie de o frânare mai puternică, sistemul oferă un avertisment vizual şi sonor. Sistemul ACC se poate activa la o viteză cuprinsă între 30 şi 180 km/h
-lane assist (pastreaza masina pe banda de mers virand singura daca este cazul) ACC, CMBS şi LKAS : Sistemul LKAS (Lane Keeping Assist System) menţine banda de circulaţie prin detectarea liniilor ce delimitează benzile folosind o cameră montată deasupra parbrizului. Când sistemul este activat, acesta detectează ieşirea nesemnalizată de pe banda de mers şi automat corectează direcţia, semnalând totodată şi printr-un avertisment vizual şi sonor. Sistemul aplică până la 80% din forţa necesară manevrării volanului, în timp ce şoferului i se oferă restul de 20%. Însă, aşa cum o spune şi numele, sistemul a fost creat să asiste şoferul, nu să-i înlocuiască acţiunile.
-Sistemul Collision Mitigation Braking System (CMBS - sistem de prevenire şi frânare în caz de coliziuni) intră în acţiune atunci când şoferul pare a fi în pericol. Pe tabloul de bord se vor afişa avertizări audio şi vizuale ce vor semnala pericolele, iar viteza va fi redusă pentru a evita impactul.
Acesta acţionează în trei etape:
1. Avertizare: un avertizor sonor şi cuvântul „BREAK” vor fi afişate pe displayul multi-information dacă distanţa faţă de vehiculul din faţă scade sub nivelul prestabilit.
2. Precauţie: sistemul CMBS aplică frânele şi retractează centura de siguranţă a şoferului dacă distanţa dintre vehicule continuă să scadă. Avertizorul şi martorii de avertizare sunt activi în continuare.
3. Acţiune: dacă impactul nu poate fi evitat, sistemul de pretensionare va fi activat pentru a oferi siguranţă maximă şoferului şi pasagerului anterior înainte de a aplica frânele pentru a reduce viteza de impact.
http://www.informatiiauto.ro/drive-t...e-sid4500.html (asa de info)
-climatronic
Ce nu stiu sigur este daca are asistenta la faza lunga ...dar probabil voi incerca (cu riscul sa=mi iau ceva carne...)
Pana acum am facut aprox 4000 km foarte "frumosi ", chiar daca au fost facut pe meleagurile noastre ....
Urmeaza in primavara sa o incalt cu jante noi (cred 19'), si o prelungire bara fata (de la Accord Type-R)
Cam atat ...nu stiu ce sa mai zic (nu ca nu a-si avea ) ...
Primele ei poze :
Initial am vazut masina in octombrie 2013 , si dupa cateva sfatuiri cu familia ....am decis sa mai aman acest pas , ulterior (in decembrie) mi s-a facut o alta oferta de pret , pe care sincer nu am putut sa o refuz , astfel ca din decembrie pe langa nevasta mai am si 2 Honde in familie .
Nu stiu cum sa ma exprin in cuvinte ca sa ma intelegeti ....este ceea ce cautam la o masina , si aici vorbesc de: putere / siguranta / confort / design si cred ca pot sa mai continui , dar sunt sigur ca a-ti inteles .
Pe scurt este varianta Executive , si am sa incerc sa va insir cele mai importante dotari , e posibil sa mai uit din ele )) dar sunt multe :
-201 CP
-piele
-scaune electrice /incalzite/ cu memorie
-navi
-camera mers inapoi
-senzori de parcare fata/spate
-senzori lumina/ ploaie
-xenon adaptiv (care nu se adapteaza momentan , dar sper sa fie doar un senzor )
-comenzi vocale (pt tooot)
-trapa electrica
-bluetooth
-magazie cd
-tempomat (cu functie de pastrat distanta fata de masina din fata) ACC , CMBS şi LKAS : Sistemul Adaptive Cruise Control, prin utilizarea unui radar montat pe grila frontală, frânează automat vehiculul dacă sesizează că vehiculul din faţă decelerează şi va creşte viteza, până la limita prestabilită prin butoanele de pe volan, dacă drumul este liber. ACC monitorizează în permanenţă distanţa până la vehiculul din faţă şi poate aplica până la o pătrime din forţa maximă de frânare. Dacă este nevoie de o frânare mai puternică, sistemul oferă un avertisment vizual şi sonor. Sistemul ACC se poate activa la o viteză cuprinsă între 30 şi 180 km/h
-lane assist (pastreaza masina pe banda de mers virand singura daca este cazul) ACC, CMBS şi LKAS : Sistemul LKAS (Lane Keeping Assist System) menţine banda de circulaţie prin detectarea liniilor ce delimitează benzile folosind o cameră montată deasupra parbrizului. Când sistemul este activat, acesta detectează ieşirea nesemnalizată de pe banda de mers şi automat corectează direcţia, semnalând totodată şi printr-un avertisment vizual şi sonor. Sistemul aplică până la 80% din forţa necesară manevrării volanului, în timp ce şoferului i se oferă restul de 20%. Însă, aşa cum o spune şi numele, sistemul a fost creat să asiste şoferul, nu să-i înlocuiască acţiunile.
-Sistemul Collision Mitigation Braking System (CMBS - sistem de prevenire şi frânare în caz de coliziuni) intră în acţiune atunci când şoferul pare a fi în pericol. Pe tabloul de bord se vor afişa avertizări audio şi vizuale ce vor semnala pericolele, iar viteza va fi redusă pentru a evita impactul.
Acesta acţionează în trei etape:
1. Avertizare: un avertizor sonor şi cuvântul „BREAK” vor fi afişate pe displayul multi-information dacă distanţa faţă de vehiculul din faţă scade sub nivelul prestabilit.
2. Precauţie: sistemul CMBS aplică frânele şi retractează centura de siguranţă a şoferului dacă distanţa dintre vehicule continuă să scadă. Avertizorul şi martorii de avertizare sunt activi în continuare.
3. Acţiune: dacă impactul nu poate fi evitat, sistemul de pretensionare va fi activat pentru a oferi siguranţă maximă şoferului şi pasagerului anterior înainte de a aplica frânele pentru a reduce viteza de impact.
http://www.informatiiauto.ro/drive-t...e-sid4500.html (asa de info)
-climatronic
Ce nu stiu sigur este daca are asistenta la faza lunga ...dar probabil voi incerca (cu riscul sa=mi iau ceva carne...)
Pana acum am facut aprox 4000 km foarte "frumosi ", chiar daca au fost facut pe meleagurile noastre ....
Urmeaza in primavara sa o incalt cu jante noi (cred 19'), si o prelungire bara fata (de la Accord Type-R)
Cam atat ...nu stiu ce sa mai zic (nu ca nu a-si avea ) ...
Primele ei poze :
Comment