If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Calitate:
Acesta este punctul forte al Honda. Accord este indistructibil din punct de vedere mecanic, iar interiorul va imbatrani mai frumos decat tine. - cred ca au gresit masina, sau nu am fost eu atent daca se vorbea despre civic sau altceva....
Manevrabilitate:
Nu este tocmai punctul forte al Civicului. Putea spate deloc sofisticata ii limiteaza abilitatile la viteze mari. Ar fi fost interesant sa existe ceva mai multa comunicare intre drum si sofer prin directie. - curios de ce asa punctaj mare (13/20) cred ca 8-9 ar fi fost mai potrivit.
Ex - Honda CIVIC 5D 1.8 M/T SPORT - Milano Red
In cautare de altceva
Puntea spate - 'marea problema' a Civic-ului.
Sunt curios cati dintre cei care au Civic merg la limita pe curbe/ serpentine ca sa simta ca puntea spate le 'scade performantele'.
Un drum ocazional pe Dealul Negru (sa zicem) cand vrei sa-l 'faci' pe ala din fata ta nu se pune la socoteala. Civic-ul e gandit ca o masina care te duce din pct A in pct B in siguranta si care iti poate oferi si CATEVA senzatii ok. Daca vrei senzatii pe curbe nu iti iei masina cu motor SOHC de 140 CP.
Cand stati la semafor pe Calea Victoriei nu va mai imaginati piloti la etapa ca nu are rost.
Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi 2 roti
Ce nu-i suport pe astia care pun comentarii in total dezacord cu nota... sau invers. De fapt, ca veni vorba, mi se pare ca TopGear Romania este o ratare de proportii, traind din goodwill-ul generat de echipa din Anglia. Nu au prins decat partea cu subiectivismul, au sarit peste ironie si s-a cam pierdut tot farmecul.
Civic-ul e gandit ca o masina care te duce din pct A in pct B in siguranta si care iti poate oferi si CATEVA senzatii ok.
Ceea ce spui, era pe un forum (daca nu chiar si pe toyota) despre Avensis...
Depinde ce vrei de la o masina. Daca vrei sa te duca din punctul A in punctul B, ai nevoie si de spatiu si nu te intereseaza sa fii in pas cu moda, e masina potrivita.
Totusi civicul iti ofera mai multe chiar decat un avensis, sau chiar un megane sau chiar si alte marci...
Top Gear Romania nu are nici banii nici oamenii revistei mama. Aprecierile astea "la misto" prind, dar cum toate au o limita, cateodata devin plictisitori. Totusi concluziile zic eu, pun punctul pe j :P, sunt destul de inspirate.
Referitor la comparatia sau nu a civicului cu avensisul eu zic sa nu va mai bateti capul. Avensisul(ma refer la cel clasic) este pentru tata care are 63 de ani si care nu depaseste ever 110 km/h, scaune jenante ca pozitie si sustinere laterala, directie de tir(a se citi si vapor cu carma), suspensie de barca, bord si exterior anost si motorizare pe benzina(1,8) cam submotorizata. In rest(care o fi ala...:P) masina e in regula, are nume, e fiabila, valoare buna la revanzare.
In comparatie Civicul e racheta ... si gata cu off topicul.
PS
TG ziceau ca Accordul e indestructibil si are bord care va imbatrani mai frumos decat proprietarul :P no offenese
'08 Honda Legend Graphite Pearl 3.5 A/T
Ex. Accord '06 2.0 M/T ES Silver The power of dreams
dc veti citi comentariile de la TG anglia o sa vedeti a sunt aceleasi. in RO sunt pur si simplu traduse de pe situl mama. nu e opinia lor ci a redactorilor din anglia.
Eu zic ca cei de la Top Gear ar trebui sa-si faca reclama intr-un mod mai inteligent.
Spam.
bai ce sa zic. ai dreptate.
am verificat ieri si chiar de la noi a plecat postul asta. incredibil, m-am crucit, da asta e. omul e junior si nu reactioneaza bine la presiune, mai ales cand eliberez prea multa. I rest his case.
dar daca e vreunul dintre voi ready&able for the greater good of making top gear better, sunt oricand available pe costin at topgear ro...
in rest, daca mai aveti intrebari de top gear, va stau la dispozitie.
Ce nu-i suport pe astia care pun comentarii in total dezacord cu nota... sau invers. De fapt, ca veni vorba, mi se pare ca TopGear Romania este o ratare de proportii, traind din goodwill-ul generat de echipa din Anglia. Nu au prins decat partea cu subiectivismul, au sarit peste ironie si s-a cam pierdut tot farmecul.
Costin, eu as aprecia cat mai putine englezisme, chiar absenta lor totala, as zice. Personal, am (sau am inceput sa am) o mare alergie la cocktail de romana si engleza. Tratament n-am gasit, asa ca nu ma pot abtine sa nu atrag atentia. Stiu ca (odata) cineva pare (parea) mai interesant daca le amesteca, dar aici depinde si ce public target ai. Iarasi personal, nu cred ca emo kids si devoratorii de NFS se afla in targetul clientilor de publicitate auto. S-ar putea sa ma insel, totusi.
Cat priveste parerile cetatenilor despre revista TG, afla ca nu prea se mai regasesc sub cele mai bune auspicii.
In rest, fii binevenit si sa auzim numai de bine.
PS: ma refeream si la comentariul tau, dar mai ales la revista.
PPS: 'advertorialele' alea cu Skoda mi se par de-a dreptul penibile.
"great minds think alike" - sa ma invete si pe mine cineva cum pun un emoticon din ala rotfl aici
nu pe bune - chestia cu englezismele vine de la sine, dar cred ca s-a vazut in ultima vreme ca e mult mai redusa ca la inceput - romana e foarte frumoasa si e pe suflet, dar cred ca e inevitabil sa asimilam niste engleza (bine, nu cea de nivelul commentului meu, desigur) in conditiile in care toata lumea se invarte in jurul ei.
si oricat de mult ne-ar deranja, trebuie sa acceptam ca pana si dictionarele se rescriu din cand in cand tocmai pentru ca, din cand in cand, intra in limba cuvinte noi.
ceea ce este gresit, sunt de acord, e combinatia de romana - engleza din texte de genul "that's life, n-ai ce sa-i faci" sau "bunicul meu has gone home". eu o aprob insa, cand se face referire la chestii de cultura (cinematografica sau de orice alta natura) care prin traducere si-ar pierde sensul si care oricum sunt asimilate in constiinta asta colectiva de gen borg.
next in line: parerile cetatenilor despre top gear - aici pot sa-ti spun ca cel putin in uk a fost un razboi continuu si total intre taberele pro si contra top gear. asta e farmecul, nu?
cat despre advertoriale - e o discutie in care nu vreau sa intru. pentru toate scopurile practice, advertorialul = publicitate. publicitatea e platita.
off, dupa cei de la promotor, au venit si cei de la TG sa faca............. pe aici.
Eu stiu ca stati prost cu revista in limba romana, dar daca vii aici, incearca sa ai bun simt, macar atat, ca nu te da nimeni afara. iar de discutii care pe care, m-am saturat.
Comment