Nu stiu cand si de la cine am mai auzit "teza" asta cu 5D-ul periculos, dar a mai fost pe forum.
Am facut cu masina asta 120k km si am exploatat-o in toate modurile imaginabile. Nu exista vreun moment in care poti spune despre ea ca e periculoasa. Zgomotoasa? Desigur. Dura? Absolut. Suspensia 5D-ului e la fel de rafinata ca spirtul tras prin paine. Periculoasa? Niciodata. Uneori de-a dreptul plictisitoare.
Ah, in curbele cu denivelari in asfalt (adica 99% din curbele din Ro), luate la limita aderentei, are tendinta sa topaie. Aia e limitarea suspensiei. N-ai ce-i face, traiesti cu ea si cauti drumurile bune. Dar repet, la LIMITA aderentei.
Pe autostrada e la fel de safe ca orice hatchback compact, la de la 0 pana la 220km/h. (220 pe Autobahn in Germania, desigur).
Am facut cu masina asta 120k km si am exploatat-o in toate modurile imaginabile. Nu exista vreun moment in care poti spune despre ea ca e periculoasa. Zgomotoasa? Desigur. Dura? Absolut. Suspensia 5D-ului e la fel de rafinata ca spirtul tras prin paine. Periculoasa? Niciodata. Uneori de-a dreptul plictisitoare.
Ah, in curbele cu denivelari in asfalt (adica 99% din curbele din Ro), luate la limita aderentei, are tendinta sa topaie. Aia e limitarea suspensiei. N-ai ce-i face, traiesti cu ea si cauti drumurile bune. Dar repet, la LIMITA aderentei.
Pe autostrada e la fel de safe ca orice hatchback compact, la de la 0 pana la 220km/h. (220 pe Autobahn in Germania, desigur).
Comment