If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Zicea cineva ceva legat zgomote metalice la pornirea la rece, cateva secunde, apoi dispar. Simptomele astea le-am mai "auzit" si la altii. S-ar parea ca lanturile de distributie au fost cauza.
Ideea este ca peste ocean, intr-adevar masina are ceva mai multe probleme decat predecesoarele modele. Dar, pentru ca exista si un dar, nu trebuie sa generalizam. Spre exemplu, acest model fiind unul global, furnizorii de componente vor fi si ei diferiti, de la o piata la alta. Imi aduc aminte ca si R18 avea ceva probleme in state, dar nu si pentru piata asiatica, unde chiar a fost un motor foarte fiabil. Revenind la problema cu lantul de distributie, pe alte piete/continente, este posibil ca aceste probleme sa nu apara niciodata. Similar si cu restul hibelor care au aparut deja peste ocean.
Pe civinfo,site englez,nu apar problemele astea.Foarte probabil se datoreaza furnizorilor diferiti cum zicea colegul mai sus.Eu nu-mi fac probleme de fiabilitate,ce apar in Europa sunt maruntisuri.Deocamdata.
poate sunt cazuri in care au umblat baietii la robinetul cu presiune. acum, cu turbo, e simplu sa te intinzi la ceva psi in + . cati crezi ca si recunosc treaba asta? incearca probabil sa-si rezolve problemele pe garantie. cine stie.
Am tot cautat sa gasesc niste gume de varf de vara pentru noul Civic X si n-am gasit prea multe optiuni: doar un Michelin PS4 si un Dunlop Sport Maxx RT2 pentru dimensiunea 215/50/17. In rest, subtire oferta...
Ma ajuta cineva cu indicii de viteza si greutate inscrisi in cartea de identitate?
Multumesc anticipat!
Ps.: nu ma pot impaca deloc cu oferta stock: Michelin Primacy 3 si Turanza ER33.
Sincer sa fiu, SportMaxx RT este o anvelopa foarte performanta, cu toate ca vei avea si cu ele o uzura considerabila. Deci, exceptand Michelin, Dunlop si Goodyear, nu-ti mai ramane decat Continental, pe care eu unul nu ti le recomand. Nu stiu ce alti producatori de top ar mai fi. Dimensiunea e totusi cam ciudata...
LE: Efficient GripPerformance am eu si sunt foarte multumit de ele din toate punctele de vedere, cu exceptia comportamentului pe viraje, care nu-ti inspira incredere din cauza flancurilor foarte moi.
Am avut si testat destul de multe marci/tipuri de anvelope. Daca vrei neaparat japoneze, iti recomand Yokohama. Momentan chiar am pe Prelude Bridgestone Potenza Adrenalin RE002, iar pe ploaie chiar ca sunt "adrenalin".
Cu parere de rau, japonezii s-au culcat rau pe o ureche in materie de cauciucuri ori au disparut cu totul cu produsele de varf de pe piata europeana. Cel putin la dimensiunile 215/50/17 ori 215/55/16.
Pana la urma, bine ca sunt si cele doua modele date ca exemplu de mine la care as mai adauga un Hankook sau Vredestein (mid-range).
Dimensiunile destul de neobisnuite fac ca pretul sa fie ceva mai ridicat. Masina relativ ieftina, cauciucuri scumpe...
Dpmdv din tot ce e pe acolo doar Michelin PS4 si Conti Sport Contact 5 sunt de luat in seama. Sunt singurele UHP cu adevarat bune. Goodyear vad ca nu face Assymetric 3 pe dimesniunea asta, gume pe care le eu recomand cu toata increderea, sunt senzationale.
Defapt problema dimensiunii asteia este ca e foarte folosita pe masinile de volum si prea putin spre deloc pe masini mai serioase. De aici si oferta mare de anvelope ECO si Touring, si lipda de UHP-uri.
Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment