Sfaturi problema injector CR-V 2008 2.2 i-ctdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi problema injector CR-V 2008 2.2 i-ctdi

    Salutare! S-a descoperit la masina mea care are doar 60.000 km ca injectorul 2 nu mai pulverizeaza cum trebuie si injectorul 3 trebuie sa pulverizeze mai mult pentru a compensa, deci cei de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbat. I-am intrebat daca nu il pot curata si au zis ca nu recomanda si ca ei nu se ocupa. Ati avut cumva vreo problema legata de injectoare pana acum? Ce parere aveti sa merg sa il curat in alta parte? In orice caz una din cele doua operatii trebuie efectuata cat mai curand pentru ca masina devine din ce in ce mai ciudata. Multumesc! Radu
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 18-05-12, 09:50.

  • #2
    Straniu... nu am mai auzit asa ceva. Pai injectoarele sunt unul dupa altul, pe tzeava, ce nu face unu` sa faca al doilea sau al treilea? Fiecare cilindru are un injector si daca nu merge unul, aleluia, nu preiau alte injectoare sarccina lui, ca nu sunt gauri pentru injectoare intre cilindri, sa se ajute unu` pe altu`... mi se pare o explicatie jignitoare pentru cine stie macar aproximativ cum merge un motor cu injectie. Mai mergeti la 2 service-uri si vedeti ce si cum... sunt multe service-uri specializate pe injectoare... ce reprezentanta v-a spus asta?
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • #3
      cei de la Asko de unde am si luat masina in 2008 si am mers mereu. Mi-au si aratat graficul de pe calculator in timp real cand au testat. injectorul 2 pulveriza cu -0.4 mg decat normal si era cu rosu, iar cel de-al treilea pulveriza cu 0.4 mai mult si aceasta este explicatia care mi-a fost data.

      Comment


      • #4
        motoarele diesel sunt common-rail, deci e normal ca ce nu pulverizeaza unul sa treaca la celalalt, presiunea facandu-se in rampa comuna. e cumva ca la dus, presiunea se realizeaza in para de dus, iar daca una dintre gaurele se infunda, o alta va merge mai tare ca sa preia surplusul de apa/lichid care este pompat.

        incearca intai sa il cureti, din cate stiu eu, nu costa mult.
        civic 2.2 5D FK3
        CR-V 2.2 AT RE6

        Comment


        • #5
          Cauta curatare injectoare pe banc, nu cu aditivi in rezervor ca ai sa dai de alte belele.
          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

          Comment


          • #6
            mi-au zis ca au un cod si ca odata demontate de pe masina nu vor mai functiona. de ce as putea da de belele cu aditivi pentru rezervor? eu va dati seama ca as prefera si consider ca este cea mai buna solutie sa fie demontate si curatate la ultrasunet insa asta mi-au spus oamenii. sincer cred ca e putin vrajeala dar am gasit pe o gramada de site-uri opinii total diferite. unii sunt pentru aditiv in rezervor, altii pentru ultrasunet si altii chiar si pentru tratamentul chimic direct in motor (ce nu as face nicioadata).

            Comment


            • #7
              La un moment dat, la CM, mie mi-au zis ca le-au curatat. Acum nu stiu daca m-au aburit sau nu.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • #8
                Cam ciudata chestia cu codul si ca odata demontate nu vor mai functiona la loc; totusi nu e exclus asa sa fie, nu-mi prea vine sa cred ca oamenii de la Asko incearca sa pacaleasca lumea de amorul artei sau ceva. Poate n-ai inteles bine explicatia cu codul, sau ceva.
                In fine, eu as incerca toate solutii posibile treptat, incepand cu un curatitor de injectoare gen duralube sau cum se mai gasesc prin benzinarii. Cine stie, poate are rezultate.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #9
                  Pai stiu nici eu nu tindeam sa cred ca ma pacalesc dar am zis totusi sa intreb, poate a mai avut cineva problema asta. Sa imi ziceti va rog cei care nu sunteti de acord cu aditivul in rezervor de ce nu credeti ca este bine sa faci asta. Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by chipson78 View Post
                    motoarele diesel sunt common-rail, deci e normal ca ce nu pulverizeaza unul sa treaca la celalalt, presiunea facandu-se in rampa comuna. e cumva ca la dus, presiunea se realizeaza in para de dus, iar daca una dintre gaurele se infunda, o alta va merge mai tare ca sa preia surplusul de apa/lichid care este pompat.

                    incearca intai sa il cureti, din cate stiu eu, nu costa mult.
                    Mii de scuze, dar eu inteleg altfel lucrurile. Am citit asta la wikipedia: " Cel mai important aspect al unui motor cu sistemul rampă comună este faptul că, distribuția combustibilului la injectoare se face dintr-o conductă comună, aflată la presiune mare, către fiecare injector în parte." - deci nici vorba sa fie injectoarele la comun; comuna e doar conducata de inainte de injectoare - http://ro.wikipedia.org/wiki/Ramp%C4%83_comun%C4%83 - si nu, daca un injector nu merge, celelalte nu au nici o treaba, sunt absolut independente, accesul combustibilului fiind dat de sistemul piezolelectric exclusiv si nu de presiunea sau debitul din conducta. Exact ca la o imprimanta, daca se infunda o duza, nu preiau celelalte nimic.
                    Deci chestia cu " injectorul 3 trebuie sa pulverizeze mai mult pentru a compensa" nu mi se pare valabila... ce sa compenseze unde si cum?
                    Gasim o explicatie completa ( A high-pressure pump generates in an accumulator – the rail – a pressure of up to 1,600 bar (determined by the injection pressure setting in the engine control unit), independently of the engine speed and the quantity of fuel injected. The fuel is fed through rigid pipes to the injectors, which inject the correct amount of fuel in a fine spray into the combustion chambers. The Electronic Diesel Control (EDC) controls extremely precisely all the injection parameters – such as the pressure in the Rail and the timing and duration of injection – as well as performing other engine functions.) - aici: http://www.swedespeed.com/news/publi...inter_272.html
                    deci fiecare cilindru cu injectorul lui si in principiu in continuare, daca am inteles eu bine teoria ( sigur ca nu sunt expert dar...) nu vad cum ar fi legate injectoarele intre ele, caci sunt cam independente... asa pare... mii de scuze.
                    Vedem aici: http://autorepairanswers.com/autobas...ection-system/ schema si cele 4 injectoare care sunt - sau mi se pare? - independente.
                    Despre curatare... parerile sunt impartite pe forumuri... unii au avut succes, altii nu... cred ca sansele ca sa se strice sistemul de injectie ( cristalul piezo) sunt mai mari decat sansele de infundare... si daca se infunda, la particulele solide, ce sa le mai faca orice diluant... sigur ca merita incercat insa de vazut orice solutie... Injectorul e o chestie complexa, nu cred sa se poata repara "romaneste" cu dalta si ciocanu: The actuation of the injectors comes via a stack of piezo electric crystal wafers that move the jet needle in tiny increments allowing for the spray of fuel. Piezo crystals function by expanding rapidly when an electric charge is applied to them. Like the fuel pump, the injectors are also controlled by the the engine computer and can be fired in rapid succession several times during the injection cycle. With this precise control over injector firings, smaller, staggered quantities of fuel delivery (5 or more) can be timed over the course of the power stroke to promote complete and accurate combustion.
                    Eu as incerca aici: http://forum.4tuning.ro/102-bursa-se...mmon-rail.html
                    cerevelu
                    Senior Member
                    Last edited by cerevelu; 19-05-12, 09:24.
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                    Comment


                    • #11
                      Nu ai de ce sa iti ceri scuze pentru eu nu am sustinut nimic. Eu doar am transmis mai departe ce mi-au zis ei. Multumesc pentru raspunsuri si interes. Am hotarat sa imi iau un aditiv pentru curatat injectoare cu turnare in rezervor sa vad ce efecte are pentru ca mai rau nu stiu ce ar putea sa faca. O sa intreb niste persoane specializate de la un service de injectoare ceva de ce injectorul 3 pulverizeaza mai mult si daca aditivul nu face nimic parca as incerca sa bag injectorul si la ultrasunete pentru ca oricum daca se strica de tot asta e, oricum il schimbam. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!

                      Comment


                      • #12
                        o intrebare masina ce face in momentul asta? are relantiul tremurat nu se mai tureaza bine scoate fum...
                        dupa cum ziceam si in alte postari astia din service 90% nu au nici o treaba cu mecanica si majoriatea sunt idioti si jepcari, m.am loviti de prea multe reprezentante ca sa mai pot sa zic de una ca este ok... este cea mai aberanta explicatie asta ca nu baga injectorul 2 si preaia injectorul 3 ) ala merita o injuratura la faza asta... pur si simplu injectorul ala injeteaza mai multa motorina si punct... daca masina nu face figuri problemele astea de injectoare care dau mai putin se duce dupa ce mergi mai agresiv cu masina si deobicei se intampla de la mersul in oras si de la mersul subturat...
                        eu am fost cu o masina la porsche si mie mi.au zis ca injectoarete merg si bagat cata motorina trebuie dar sunt mecanic stricate ) si masina mergea bine... dar vroiau sa-mi repare injectoarele...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          relantiul este putin scazut si in franare scade cateodata turatia la relanti pana vibreaza putin si dupa sare la loc + faptul ca masina trage ciudat si parca mai slab. am intrebat niste specialisti pe injectoare si acum astept raspuns sa vad ce zic. deci cei de la porsche ti-au zis ca totusi se pot curata?

                          Comment


                          • #14
                            nu aia mi.au zis ca trebuiesc reparate mecanic... oricum era vb de un 1.9tdi...
                            on topic, din ce stiu eu injectoarele la 2.2 ies foarte greu si in multe cazuri se pot scoate doar dupa ce le strici incercand sa le scoti
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              uite la ce ma refer http://www.youtube.com/watch?v=srhckFeqWBs
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X