Ce probleme ati avut cu Civicul Mk8 (2006 - 2011)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am zis si eu, ca locul e destul de mic si nu se incalzeste butonul cum ar fi normal daca ar avea un bec 'normal' sub el. Oricum nu ma stresez ca nu il folosesc ptr blocarea geamurilor, astept revizia de 20k.
    Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
    2 roti

    Comment


    • #47
      1. in plafoniera chiar e led albastru si in principiu (logic) ar trebui sa fie pt localizarea butonelor de plafoniera noaptea, dar nu prea face asta...
      2. becul ala de la butonul de blocat geamuri nu ti s-a ars...pt ca n-are lumina in el de cand s-a nascut...
      nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

      Comment


      • #48
        A, deci butonul ala nu e iluminat? Mie mi se parea ca a avut lumina..hmm
        Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
        2 roti

        Comment


        • #49
          La 10000km singura problema de service, rezolvata dealtfel, a fost cea cu cunoscuta cu geamul fata stanga.
          Consum de ulei nu am observat, desi am turat-o de la inceput si frecvent. Poate conteaza cum o educi :lol: !
          Am mai sesizat pe asfalt de proasta calitate, adica foarte zgrunturos, care da vibratii in volan, ca apare o vibratie rezonanta destul de puternica undeva in bord.
          Am mai sesizat ca de la 100-110km/h se aude un fluierat cu frecventa destul de mare (exclus cauciuc, rulment) undeva in partea din spate a masinii, parca stanga. Posibil sa fie vantul prin ceva element de caroserie?

          Comment


          • #50
            o fi vtec rattle :lol:
            2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
            2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
            2000 Honda S2000 Berlina Black
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

            Comment


            • #51
              Eu mai nou am un cloncanit destul de tare in caseta.Dupa 4-5 urcari pe elevator (strans si verificat toate suruburile, scos amortizor si verificat, schimbat o bieleta directie, schimbat bucsi bara antiruliu, strans caseta) ..(dupa fiecare schimbare precizez ca am facut test drive) ..am ajuns de comun acord cu mecanicii de la Asko ca este caseta .Zgomotul se auzea atat de ciudat ca nu i-ti dadeai seama ca este de la caseta.Cand luam un damb (gen speed-bump se auzea si pe st. si pe dr. ..in functie de ce roata lua prima dambul).Procedura spune ca mai intai trebuie schimbat un Tachet+arc..si daca tot face..caseta de directie cu servo (din cate am inteles).Momentan nu prea mai face..(face doar uneori)..dar din cauza ca a mea caseta este stransa destul de bine..volanul merge greu si nu mai revine la pozitia initiala..lucru care face condusul la drum lung destul de dificil.Tot timpul trebuie sa-l readuc eu.

              Comment


              • #52
                Ledul acela din plafoniera de culoare albastra este pentru lumina de "ambient" noaptea. :wink:
                Daca mergeti noaptea undeva in afara orasului ca sa nu fie iluminat public o sa se observe lumina de "ambient".

                Acelasi lucru mai nou am vazut si la Passat si Mazda CX7.

                Comment


                • #53
                  @pwr aceste operatiuni se fac pe garantie, nu?
                  Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                  2 roti

                  Comment


                  • #54
                    am si eu 2 leduri rosii pe Laguna mea la plafoniera. dupa cum zice eti, au rolul de a reduce oboseala ochilor in afara localitatii.
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by PwR
                      Procedura spune ca mai intai trebuie schimbat un Tachet+arc..si daca tot face..caseta de directie cu servo (din cate am inteles).Momentan nu prea mai face..(face doar uneori)..dar din cauza ca a mea caseta este stransa destul de bine..volanul merge greu si nu mai revine la pozitia initiala..lucru care face condusul la drum lung destul de dificil.Tot timpul trebuie sa-l readuc eu.



                      da.procedura asa spune.am facut-o si eu la o leganza.dar directia dupa revenea impecabil!! [-X .nu sta cu aceasta problema!!
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • #56
                        Bineinteles ca nu o sa stau.
                        Da ..pe garantie.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by ticker
                          am si eu 2 leduri rosii pe Laguna mea la plafoniera. dupa cum zice eti, au rolul de a reduce oboseala ochilor in afara localitatii.
                          eu ma indoiesc...pt ca acea lumina este extrem de chioara/punctuala/slaba, indiferent de conditii...cel putin la mine...
                          nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                          Comment


                          • #58
                            Care este problema cu geamul stanga fata ca nu am inteles efectiv despre ce problema vorbiti ?
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                            Comment


                            • #59
                              Mai multi au patit problema cu geamul stanga fata: se ridica pana la un punct unde se blocheaza, apoi coboara pana jos si ramane acolo. La incercari repetate, daca esti norocos, urca pana la capat, daca nu, trebuie sa-l ajuti cu mana. Daca nici asa nu poti, ramai cu geamul deschis pana te poti duce la service. Deci e destul de nasol. Eu l-am putut ajuta cu mana de fiecare data. Si n-am mai avut probleme dupa ce a fost desfacut si reglat in service.

                              Comment


                              • #60
                                intr-adevar, acel led albastru este un fel de lumina ambientala. noapte, in afara localitatii sau in zona fff pros luminate se poate sesiza, mai ales in zona schimbatorului si a scrumierei. normal, nu este "excelent" de luminoasa, dar e ok. :roll:
                                honda civic 5d 1.8 champagne silver, senzori parcare

                                sibiu SB-11-WAW

                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/vladone/

                                Comment

                                Working...
                                X