Ultimele articole din presa romaneasca referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Asa te mai trezesti dimineata:

    http://www.autonews.ro/index.php?art=1755

    Honda si Toyota - cele mai mari cresteri in 2007, pe plan european:

    "Conform statisticilor date publicitatii de catre Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), dupa primele 3 luni ale acestui an, piata europeana de automobile a avut o scadere cu 0,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Prin piata europeana intelegem tarile UE, inclusiv Bulgaria si Romania, plus Elvetia, Norvegia si Islanda, dar fara Malta si Cipru. Cea mai importanta piata nationala din Europa, Germania, a inregistrat o scadere drastica, de 10 procente, din cauza cresterii TVA. Pe marci, Grupul Volkswagen ramane in frunte, cu 797.234 unitati (+0,1%), umat de PSA (Peugeot-Citroen), cu 562.065 unitati (-1,1%) si Grupul Ford, cu 473.438 unitati (+2,4%). Cea mai mare crestere in Europa, in acest an, a inregistrat-o pana acum Honda, cu 17,6%, urmata de Grupul Toyota (12,9%), in timp ce scaderea cea mai drastica este in dreptul lui Nissan (-16,9%), urmat de Mazda (-11,3%)."

    Va puteti salva si un fisier de 4 pagini in PDF cu clasamentul european.
    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

    Comment


    • #47
      Super:

      http://stiri.portal.ro/stiri-detalii...l-incheiat.htm
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • #48
        Honda, peste Nissan

        Honda a depasit Nissan in clasamentul producatorilor din Japonia in premiera dupa venirea lui Ghosn in fruntea Nissan. Primii sunt, evident, Toyota.
        Constructorii japonezi reprezinta principalele subiecte de interes in domeniul auto in aceste zile. Dupa ce Toyota a reusit sa ajunga pe locul 1 la nivel mondial, depasind GM, Honda a anuntat ca a reusit sa urce pe locul al doilea intre producatorii din Japonia, reusind sa treaca in fata celor de la Nissan.
        Rocada dintre Nissan si Honda este cu atat mai interesanta cu cat este pentru prima data dupa venirea lui Carlos Ghosn in fruntea Nissan cand acestia sufera o cadere. Practic, profitul net anual in 2006/2007 s-a ridicat la 461 de miliarde de yeni (2.88 miliarde euro), in conditiile in care targetul era de 523 de miliarde de yeni (3.25 miliarde euro).

        http://www.automarket.ro/stiri/honda...ssan-2969.html



        Honda Civic Type-R: Neconform cu tiparul
        Dacã ai de gând sã întârzii, ai face bine sã îþi faci mãcar o intrare spectaculoasã. Matt Master face cunoºtinþã cu Civic Type R. În sfârºit.

        În timpul rãzboiului rece, dacã vroiai sã afli secretele adversarilor tãi, pur ºi simplu le furai. Un avion sau o bombã, poate chiar ºi un om, într-o zi norocoasã. Apoi le demontai bucatã, cu bucatã ca sã vezi cum funcþioneazã. Asemenea procedee încã sunt la ordinea zilei în industria auto.

        O companie cumpãrã noua maºinã, cheia unei alte companii ºi o transformã într-un morman de ºuruburi ca sã îºi dea seama cum sã facã ceva la fel de bun, dacã nu chiar mai bun. Acum, Honda a avut banii necesari ºi, slavã Domnului, timpul necesar sã demonteze toate hatchback-urile din lume în atelierele lor ºi sã facã ceva cu adevãrat extraordinar de pe urma lor. Aºteptãrile sunt deci mari pentru Type R. Dar, la fel ca sexul de la prima întâlnire, asta ar putea genera probleme.

        Atunci când te gândeºti cã noi, amalgamul presei auto, deja am trecut prin patul unora ca Focus ST sau Golf GTI ºi nu le-am gãsit prea apetisante, Honda trebuie neapãrat sã pluseze.
        Sã copieze prea mult de la rivalii sãi ar fi fost, însã, o greºealã. Japonezii încã nu reuºesc sã se ridice la nivelul industriei de top din Europa, când vine vorba de calitate sau de senzaþia generalã de distincþie. Iar designul maºinilor din est tot nu se poate mula pe ideile fixe pe care noi le avem despre ce înseamnã estetica.

        Judecând aºa, Civic-ul, care oricum arãta ciudat, ar fi însemnat sã fie remodelat dupa formula modesta a hatchback-urilor, aruncând în locurile corespunzãtoare elementele „sport” obiºnuite. Trebuie cã cineva, foarte sus pus la Honda, a spus ºi probabil cã parafrazez: „S-o ia dracu’! ªi sã-i ia dracu’ ºi pe ei! O sa aibã caroserie Manga.” Aºa s-au nãscut bazele Type R-ului. Honda în sfârºit îmbraþiºeazã ceea ce înseamnã sã fi japonez. Civic-ul standard a fost un pas îndrãzneþ în libertatea designului. Type R este încã un ºut sãnãtos în fund.

        Învârtindu-mã în jurul ei pentru prima oarã, îmi e imposibil sã-mi stãpânesc un zâmbet, cauzat în egalã mãsurã de admiraþie ºi emoþie. Asta venind de la cineva care recunoaºte deschis cã nu îi place Civic-ul obiºnuit. Echipa Honda de PR se uitã ºi îºi dau seama cã au ceva impresionant în faþa ochilor. Garda la sol este atât de joasã, încât te trimite cu gândul la acele exemplare tunate, ce au fost cândva maºini, pe care le gãseºti sâmbãtã seara într-o parcare a unui oraº de provincie; jante de 18 þoli se umflã în aripile care sunt acum cu 15 milimetri mai joase decât standardul; privirea urmãreºte silueta ridicatã care se terminã într-un spoiler bine accentuat.

        Încerc din greu sã par indiferent, însã totul se duce dracu’ când deschi portiera. La naiba, urãsc genul ãsta de confesiuni. Sincer, cred cã apogeul designului auto s-a produs spre sfârºitul anilor ’70, însã o singurã privire aruncatã scaunelor joase, îmbrãcate în Alcantara, cu acele aripioare pentru susþinere, ºi e suficient pentru a mã simþi ca un þânc care are nevoie la toaletã. Are ºi un schimbãtor de viteze din metal, ºi cui nu-i place aºa ceva?

        Pare cã întregul concept al noului Civic a gravitat mereu în jurul modelului „R” ºi abia acum existenþa modelului standard capãtã sens. Volanul ca o farfurie adâncitã, instrumentarul-ul digital, butonul roºu de pornire, habitaclul cu aspect de cockpit. Din rãþuºcã urâtã în lebãdã, din omidã în fluture. Maºinã ciudatã ºi dezamãgitoare în maºinã, care dã sens maºinilor din nou. ªi nici mãcar nu am pornit-o încã.

        Filiala Honda din UK a filmat un material despre Type R, dupã care i-a obligat pe toþi jurnaliºtii prezenþi sã-l urmãreascã cap-coadã. Fãrã sã ºtiu ce urmeazã, cu o searã înainte de vizionare, în timpul cinei, am fost un pic grosolan la adresa filmelor de genul ãsta. O cinã la care luau parte alãturi de mine, patru dintre ºefii de la Honda, direct implicaþi în respectivul film.

        Acum, privind înapoi, cred cã asemenea filme sunt evident, geniale dar cantitatea de “rahat” pe care mã obligau sã o înghit în timpul vizionãrii depãºea capacitatea aparatului meu de deglutiþie, în special atunci când s-a pus foarte mult accent pe douã puncte mai degrabã discutabile. Primul, ºi cel mai evident, spunea cã noul Type R e mult mai matur decât vechea maºinã.

        Al doilea era faptul cã, de netãgãduit la modul tehnic, aceasta este o maºinã construitã în Anglia. Bunul simþ spune cã: nicio maºinã cu eleron pe haion sau cu scaune sport nu e maturã decât dacã e nevoie de inspecþie de fiecare datã când o conduci, iar doar pentru cã în cantina Honda din Swindon se mãnâncã peºte fript ºi nu crud nu înseamnã cã este o maºinã englezeascã.

        Ideea de „mai maturã” a apãrut dintr-o creºtere a rafinamentului, mai ales în ceea ce priveºte confortul la rulare. Dar noul Type R foloseºte o variantã un pic modificatã a motorului VTEC de 2 litri si 197 CP de pe vechea maºinã, o referinþã în imaturitate graþie nevoii de a duce acul turometrului spre capãtul cadranului în cãutarea punctului sensibil. Indiferent cât de confortabilã este o maºinã, ºi primele impresii legate de aceasta sunt foarte bune, dacã continui sã îi torni pe gât în neºtire, nu o sã te simþi niciodatã în ea, ca la un ceai cu bunica.

        O creºtere semnificativã în greutate înseamnã cã noul model nu o sã mai parã atât de agil, rapid sau, în general, predispus la tratament dur din partea ºoferului ca cel precedent. Mai degrabã îmbãtrâneºte decât se maturizeazã? Ei bine, sã sperãm cã nu.

        Ajunºi pe niºte drumuri secundare pline de apã, direcþia se remarcã imediat ca fiind mai precisã decât la modelul standard, iar acel schimbãtor de viteze creazã la fel de multã dependenþã. Potrivind-o pe o bucatã lungã în linie dreaptã ºi cu indicatorul VTEC luminând intermitent, mintea mea începe sã se întrebe, care va fi soarta noului Civic Type R. Ne aºteaptã ºase dintre cele mai bune hatchback-uri de pe piaþã, unele dintre ele la fel de noi pe aceste meleaguri ca ºi Type R-ul.

        Unele au ºasiuri mai complexe, altele diferenþiale ºmechere. Unele au tehnologie împrumutatã din F1, altele resurse enorme de putere. Avem o pistã foarte cunoscutã pe care sã ne jucãm ºi un pilot de curse care o cunoaºte ca nimeni altul, gata sã facã toatã treaba ”murdarã”. Dacã Civic Type R a meritat aºteptarea, vom afla acum...

        http://www.topgear.ro/pagini/feature...ic-type-r.html
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • #49
          http://auto.rol.ro/auto/festival-honda-jazz.htm (Jazz)

          http://www.autonews.ro/index.php?art=1733 (S2000 CR)
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #50
            Putin si adevarat:

            " Honda este o alta marca solida, s iin ciuda unei izolari relative pe piata. Mai putine parteneriate, insa o atentie sporita pentru produsele proprii au facut din Honda o companie stabila.".

            http://www.sfin.ro/articol.php?id=8490&pager_text=1
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #51
              In nr din mai al revistei STIL & ELAN ( de la MOL ), pagina 5:

              "Conform planurilor, modelul Civic hibrid trebuia comercializat doar in Japonia si SUA, insa, datorita triplarii cererilor de pe piata europeana,de anul viitor va fi disponibila si varianta hatchback cu 5 usi, iar din 2009 cea cu 3 usi,echipate special pentru gusturile europenilor."

              Pana la urma mi-au ghicit gandurile :wink:
              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment


              • #52
                Reclama HONDA - TopGear - mai 2007

                Superba reclama HONDA din ultimul numar (pe luna mai 2007) al "revistei lu' Clarkson" editie RO - 2 pagini std/dr insotite de un flyer micut, tip "armonica", cu numele si fotografiile modelelor comercializate de Honda Trading Romania srl. Si mai mult decat atat pe spatele flyer-ului sunt mentionati cei 10 dealer-i HONDA care acopera 9 orase din RO: Baia Mare, Brasov, 2xBucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Pitesti, Ploiesti si Targu Jiu. Inclusiv numerele de telefon ale acestora.

                da, si la Sectiunea "Jurnal de Bord" pag. 166 a aceluiasi numar din mai 2007 TG: HONDA CIVIC SEDAN 2007. zice asa:

                "HONDA CIVIC 1.8i este o masina de anduranta ce va fi condusa de Giurgea timp de aproximativ un an de zile. Si deci, pe toata perioada testului de anduranta, veti citi despre cum se comporta masina. Cum merge. Daca se strica. Daca se poate repara. Etc. Totul asternut aici. Fara perdea."

                "Motorul. Este senzational. Pot spune ca m-am urcat la volanul masinii cu gandul ca ma va face sa-mi fie dor de Astra. Dar nu. Motorul Opel de 1,8 litri, chiar si cel de 140 CP, lansat de curand, este la ani lumina de motorul lui Honda de 1.8 litri."

                "Cu Honda poti, cu grija sa inscrii pe ecranul computerului de bord aproximativ 6 litri/100 km. Da, benzina."

                Comment


                • #53
                  CEEEEEEE????
                  Dealer nou (in mijlocul Olteniei) si eu nu stiu?
                  Faceti.va mila si scanati-mi si mie minunea aia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll: ops: ops:
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #54
                    armonica Honda

                    n-am avut scanner, dar o camera digitala s-a gasit mai repede, asa ca:

                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v..._1373.jpg.html

                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v..._1375.jpg.html

                    poate fi util si celor care au intrebari privind informatii despre dealer-ii din teritoriu...

                    Comment


                    • #55
                      Thank you, thank you, thank you!
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Reclama HONDA - TopGear - mai 2007

                        Originally posted by tcapote
                        Superba reclama HONDA din ultimul numar (pe luna mai 2007) al "revistei lu' Clarkson" editie RO - 2 pagini std/dr insotite de un flyer micut, tip "armonica", cu numele si fotografiile modelelor comercializate de Honda Trading Romania srl. Si mai mult decat atat pe spatele flyer-ului sunt mentionati cei 10 dealer-i HONDA care acopera 9 orase din RO: Baia Mare, Brasov, 2xBucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Pitesti, Ploiesti si Targu Jiu. Inclusiv numerele de telefon ale acestora.
                        Exista si in Suceava , iar Craiova inca nu vinde Udo, mai dureaza putin, de accea inca nu ti-am transmis datele.

                        Comment


                        • #57
                          Always waiting............ :wink:
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • #58
                            Si in flyer lipseste Civicul sedan. Apropo, de ce la "Jurnalul de bord" din TG spun ca Civicul sedan nu ar avea ESP (VSA)?
                            Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

                            Comment


                            • #59
                              pentru ca se aprinde atat de rar beculetzul ala, incat uiti ca il ai :lol:
                              2006 Accord CL7 2.0 MT

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by gociu75
                                Si in flyer lipseste Civicul sedan. Apropo, de ce la "Jurnalul de bord" din TG spun ca Civicul sedan nu ar avea ESP (VSA)?
                                Primele masinii importate au venit fara.

                                Comment

                                Working...
                                X