Ultimele articole din presa romaneasca referitoare la Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ultimele articole din presa romaneasca referitoare la Honda

    Iata si ceva noutati despre cum va arata piata RO de auto incepand cu 2007 (de-abia se contureaza...):

    http://www.newz.ro/stiri/masinile-eu...07_n22502.html

    speram ca macar la modelele fabricate in Anglia sa nu ne mai streseze "obtuzii" astia de la stat cu taxe exorbitante pentru Honda. si sa mai lase deoparte chestia ca "stiu ei" ca majoritatea pieselor provin din Japonia. s-or fi dus in uzina la Swindon sa vada de unde le vin piesele la "britts"...

  • #2
    Salut,
    In ultimul paragraf al articolului de mai sus se vorbeste de "taxele de mediu" pentru sh. Exista vreo lege sau alta norma oficiala legata de subiect?

    Comment


    • #3


      V8 de la Honda

      Directorul operatiunilor americane Honda, Hideki Ikeno, a declarat, intr-un interviu acordat unei reviste de peste Ocen, ca se lucreaza intens la un propulsor in format V8. Initial va fi destinat modelelor Acura, comercializate (deocamdata) doar in State. Detalii in legatura cu motorul propriu-zis oficialul japonez n-a dat, dar oricum este o surpriza placuta.
      Dezvoltarea acestui propulsor inseamna ca niponii se cam contrazic, deoarece ei declarau, sus si tare, ca n-au nevoie de formatul V8, un V6 pus la punct cum trebuie fiind absolut de ajuns.
      Din punct de vedere ingineresc asa o fi, dar V8-ul aduce cu sine un plus de prestigiu pe care motoarele V6 nu-l au.


      http://www.promotor.ro/V8_de_la_Honda
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #4
        Mda, se pare ca au inceput sa-si bage picioarele in ele de principii. Succesul comercial devine singura deviza. Regretabil. Macar de-ar pastra, totusi, cateva modele in vechea tradtitie Honda.

        Comment


        • #5
          Mai pe romaneste la cea pus judge la Honda Press:

          Concept Honda Accord Coupe

          Japonezii de la Honda au prezentat la Detroit conceptul din care va deriva versiunea coupe a lui Accord.
          Un alt prototip Honda la Detroit: dupa ce japonezii au prezentat, prin divizia de lux Acura, conceptul Advanced Sport, a venit randul lui Accord Coupe Concept sa iasa in luminile rampei. Desi nu au fost publicate informatii legate de performante, motor sau transmisie, imaginea celor patru tevi de esapament indica veleitati musculare pentru conceptul din care vor deriva viitoarele versiuni (atat coupe cat si sedan) ale lui Accord.

          Vesti proaste insa pentru cei care asteapta coupe-ul in Europa: acesta va fi disponibil exclusiv pentru Statele Unite si Japonia, in conditiile in care Honda Europa prefera sa se concentreze pe berline, monovolume si SUV-uri.
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #6
            In sfarsit Honda prinde curaj:

            http://www.automarket.ro/stiri/honda...dial-1458.html

            Asa mai stam de vorba:

            http://www.automarket.ro/stiri/model...2009-1428.html

            Asta nu-mi mai place............

            http://www.automarket.ro/stiri/honda...2000-1472.html

            Deja plang...............

            Asa da:

            http://www.masini.ro/stiri-detalii,2...otociclete.htm

            Cool,baby:

            http://new.themoneychannel.ro/stiri/...onda-spion.htm

            Lucru facut cu cap:

            http://www.rospotline.com/stiri.php/...ertising/1/29/

            Jos palaria !

            Daca ma vede mama................

            http://www.autojurnal.ro/2007/01/02/...ing/#more-1349

            Am reinceput sa zambesc:

            http://www.rospotline.com/stiri.php/...ricite33/1/18/
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • #7
              Originally posted by tokyodream
              Suuuuuuuuuuuuuupertare!

              Mi-am recunoscut TDi-ul ops:
              Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

              Comment


              • #8
                Originally posted by tokyodream
                cum naiba poti sa mergi la circuit cu volanul ala ? :?
                Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                Comment


                • #9
                  asa gandeam si eu..

                  Comment


                  • #10
                    Nici mie nu-mi place volanul..............dar combinatia masina & fata e interesanta! Si oricum, schimbi volanul...
                    Sunt curios cum ar arata modelul nou tunat,chiar daca a fost deja postat pe forum un model verde-negru parca.
                    Cateva modele Honda tunate gasiti la:

                    http://www.kris.1000lecie.pl/

                    http://www.superhonda.com/photopost/...ry.php/cat/501

                    http://www.honda-tech.com/ - un forum dragut
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • #11
                      Nu e din presa romaneasca, dar e din peisajul virtual romanesc si imi pare foarte cunoscuta chestia.
                      NOTA: noi cand bagam mana in desagii omului, nu uitam sa cerem voie!

                      http://ferrariromania.ro/ionutbratu/
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • #12
                        Cand japonezii isi pun in cap sa realizeze concepte...

                        http://www.newz.ro/stiri/inca-trei-c...da_n27729.html

                        Comment


                        • #13
                          Honda isi contruieste o a doua fabrica in India
                          16.01.2007

                          Honda va investi intre 150 si 200 milioane $ pentru a construi o a doua fabrica in India, pentru a face fata cererii mari din aceasta tara.
                          Producatorul nipon va construi cea de-a doua fabrica in nord-vestul statului Rajahthan dar inca nu a fost aleasa locatia exacta. Constructia fabricii urmeaza sa inceapa in acest an si va fi operationala in 2009, cu o capacitate initiala de 50.000 de masini pe an, pe care Honda planuieste sa o mareasca la 200.000 de masini pe an.
                          Honda mai are o fabrica cu o capacitate de 50.000 de unitati pe an in Uttar Pradesh. Compania a anuntat ca va mari capacitatea de productie la 100.000 pana la finele lui 2007.

                          Sursa: http://www.autoghid.ro/masini/articole-despre-masini|detalii/articleID_3892/.html

                          Comment


                          • #14
                            Sper sa nu fie stire veche:

                            http://www.masini.ro/stiri-detalii,2...-si-Canada.htm


                            Pe http://www.cotidianul.ro/index.php?i...ash=bab1d9c6df gasiti:


                            Honda cu airbag trece testul ADAC

                            Prima motocicleta din lume echipata cu airbag, Honda Gold Wing, a fost supusa testelor de impact ADAC. Cea mai titrata publicatie de specialitate din Germania, specializata in testarea sigurantei vehiculelor, „ADAC Motorwelt“, a categorisit modelul japonez drept „o piatra de temelie pentru securitatea motocicletelor.“ Testul de impact realizat de ADAC a demonstrat eficienta airbagului in caz de accident. In urma simularii unei coliziuni la viteza de 72 de kilometri pe ora, s-a concluzionat ca folosirea dispozitivului cunoscut de la automobile, airbagul, este necesara si revolutioneaza in mod real standardele de siguranta la motociclete. Capul, gitul si pieptul manechinului utilizat in test au prezentat leziuni minore la impactul de 72 de kilometri pe ora. Rezultatul a fost catalogat drept „spectaculos“ de catre specialistii germani: la o asemenea viteza, fara airbag, s-ar fi inregistrat leziuni fatale. Masuratorile efectuate de ADAC asupra manechinului, in zona dintre cap si genunchi, au demonstrat ca fara acest dispozitiv nu se poate supravietui unui astfel de impact.

                            O veste fierbinte pentru pasionatii pe 2 roti :

                            http://www.informatiiauto.ro/noile-m...le-sid879.html

                            Stire pentru cunoscatori:

                            http://www.bloombiz.ro/article--IT&C...t--135199.html


                            Si in sfarsit topul corect la http://www.autonews.ro/index.php?art=1113 :

                            Topul fiabilitatii Warranty Direct 2007


                            Masinile asiatice, din nou in fruntea topului fiabilitatii

                            Japonezele Mazda, Honda si Toyota ocupa tot podiumul.

                            Un recent studiu efectuat de societatea Warranty Direct in SUA si Anglia, pe un lot de peste 450.000 de autoturisme pune pe primul loc in topul fiabilitatii masinile fabricate in Japonia si Coreea de Sud. Astfel, primele trei locuri au fost ocupate de Mazda, Honda si Toyota. Warranty Direct este o reputata companie independenta, specializata in garantii si asigurari personale.


                            In calitate de intermediar pe piata asigurarilor, firma opereaza in principal pe piata auto. La realizarea acestui clasament au fost luate in calcul 33 de marci, prezente pe pietele din SUA si Marea Britanie. Topul a fost realizat avind drept criteriu numarul de defectiuni tehnice raportate de detinatorii de polite, la 100 de automobile cu vechime cuprinsa intre 3 si 9 ani.

                            Duncan McClure Fisher, managing director la Warranty Direct, a declarat ca acesta este genul de raport pe care producatorii auto ar prefera sa nu-l vedem. "Informatiile prelucrate provin de la masini reale, care au facut kilometri reali".

                            Surpriza: primele marci europene sint Mini si CitroŽn

                            In urma studiului s-a stabilit ca doar 8,04% din automobilele Mazda luate in evidenta s-au confruntat vreodata cu o problema tehnica. La mica distanta se afla Honda, iar pe locul trei se afla Toyota, cu un procent de 15,78%. Producatorii asiatici sint toti prezenti in partea superioara a topului, ocupind primele opt locuri ale acestei ierarhii si zece din primele 12.

                            Surprinzatoarea este clasarea a marcilor Mini si Citroen pe locurile 9 si zece, deasupra unor alti producatori consacrati precum Volkswagen, Audi, Mercedes ori BMW. (cei drept, marca Mini ii apartine totusi lui BMW. Cel mai slab in top s-au clasat doua marci care au devenit sinonime cu segmentul SUV (4x4), Land Rover si Jeep.

                            Conform studiului realizat de Warranty Direct, 44%, respectiv 46% din masinile care poarta aceste sigle aflate in colimatoriul Warranty Direct le-au creat probleme proprietarilor.

                            TOP FIABILITATE

                            Producator / Rata incidente

                            1.Mazda 8,04%

                            2. Honda 8,90%

                            3. Toyota 15,8%

                            4. Mitsubishi 17,04%

                            5. Kia 17,9%

                            6. Subaru 18,6%

                            7. Nissan 18,6%

                            8.Lexus 20,5%

                            9. Mini 21,0%

                            10.CitroŽn 25,8%

                            11. Daewoo 26,30%

                            12. Hyundai 26,36%

                            13. Peugeot 26,59%

                            14. Ford 26,76%

                            15. Suzuki 27,20%

                            16. Porsche 27,48%

                            17. Fiat 28,49%

                            18. BMW 28,64%

                            19. Vauxhall 28,77%

                            20. Mercedes 29,90%

                            21. Rover 30,12%

                            22. Volvo 31,28%

                            23. Volkswagen 31,44%

                            24. Jaguar 32,05%

                            25. Skoda 32,12%

                            26. Chrysler 34,50%

                            27. Audi 36,74%

                            28. Seat 36,87%

                            29. Renault 36,87%

                            30. Alfa Romeo 39,13%

                            31. Saab 41,59%

                            32. Land Rover 44,21%

                            33. Jepp 46,34%




                            Planuri Honda pentru feb si aprilie:

                            http://blog.pcnews.ro/2006/10/25/hon...icient-civics/
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • #15
                              Honda ataca piata europeana cu modelele Type S si R


                              Honda a lansat doua noi variante ale modelului Civic. Masinile sunt create exclusiv pentru cei impatimiti de placerea condusului sportiv. Japonezii au numit noile versiuni Type S si Type R; S de la Sport si R de la Racing si au doar doua usi, masinile difera de versiunea Civic cu 5 usi prin design si prin dotari, dar mai ales prin tinuta de drum si performantele de care sunt capabile. Yasuhisa Maekawa, seful Honda Motor Europa a declarat ca „in cazul Type R garantam un vehicul capabil de performante pe circuit si usor de folosit in traficul cotidian”.

                              La interior masinile beneficiaza de scaune ergonomice imprumutate de la modelele de competitie, au suspensiile intarite fata de Civicul de serie si, bineinteles, sunt dotate cu motoare create special. Type S are sub capota un 1.8 litri pe benzina sau un 2.2 litri diesel capabile sa genereze 140 de CP. Type R se bucura de un propulsor de 2.0 litri, abia iesit de pe linia de proiectare, care este capabil sa produca 201 CP. Modelele vor fi disponibile din aceasta primavara.

                              Japonezii ataca un segment care se pare ca se afla pe un trend ascendent. Type R isi doreste „sa implineasca dorintele generatie tinere si a publicului care a ramas tanar, clienti pentru care un vehicul cu caracter sportiv si in acelasi tipm elegant este solutia ideala de transport zilnic”, crede Maekawa. Honda ataca practic aceeasi piata vizata si de suedezii de la Volvo, cu noul model C30.

                              Ca si Volvo C30, Type S si R ofera interioare atent lucrate la nivelul designului sau la alegerea materialelor. De exemplu, la interiorul Type R s-a folosit piele si material textil colorate in rosu si negru. In termeni de siguranta „Hondele” sunt dotate cu sisteme de franare si asistare a franarii, dar si cu airbaguri sau perdele de airbaguri la interior.

                              In lunile care vor urma, lupta pentru suprematie/existenta pe acest segment al pietei se va acutiza. Incet, incet modelul premium, trendy de dimensiuni mici si cu veleitati sportive se pare ca paraseste zona de nisa, sau asa isi doresc constructorii care au investit in astfel de modele, si devine o clasa in sine. Aici se bat, mai mult sau mai putin, producatori premium: Mercedes Clasa A, BMW seria 1, Volvo C30, Type S si R sau Mini.


                              http://www.stiriauto.ro/www/index.ph...7Cview?id=1528
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment

                              Working...
                              X