miek2005: '19 Honda Civic Type R GT, Polished Metal Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dupa 2 straturi Cquartz UK si 1 strat Gliss asa arata. Poza cu spatele e usor miscata dar in realitate e sticla ca si cele cu fata.
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Felicitari pentru munca depusa si pentru rezultate!

      Arata foarte bine!

      Comment


      • #33
        Inca de facut:
        - aplicat Carpro coating pe rotile de iarna + capacele franelor
        - spalat pasajele rotilor / dedesubtul masinii cu CarPro Hydrofoam. Curata si lasa un coating pe suprafetele tratate.

        Comment


        • #34
          scarr
          Senior Member
          scarr
          Mersi, am petrecut cateva wenduri prin garaj. Neavand lumina perfecta in garaj mai sunt mici zone(high spots) unde n-am indepartat tot excesul. Dar sunt greu vizibile si de aproape. Nu sunt profesionist, ideea era sa o protejez.
          A fost interesant aplicatul asta ca am ajuns sa cunosc fiecare colt al masinii. Pot sa o desenez din memorie cred.

          Am facut la fel si la Bmw de cand era nou. Am aplicat o ceara siliconica (Wolfgang deepgloss 3.0) si a protejat masina - la 49k km arata ca noua, stralucitoare. Se spala usor. Ceramic coating ar tb sa fie mai rezistent. Aparent pare mai subtire stratul, sunt curios cat va fi de durabil si cum va tine murdaria departe. Un lucru e cert, e mai elegant de lucrat cu ceramic coating. La ceara siliconica datorita consistentei era usor sa ramana exces in spatiile f mici, sau sa pateze chedere poroase, plastice mate. Plus ca dura cam 4-6 luni in conditii de utilizare cotidiana.

          Am ales aceste produse ceramic coating pentru ca:
          - vroiam ceva de duritate medie (dureaza 1.5 -2 ani). Le-am evitat pe cele mai dure fiind nevoie de polish sa le indepartezi. Plus aplicarea e mai dificila. Cele mai multe sunt linii pro care nu se vand liber.
          - coatingurile Carpro sunt in top constant in testele de anduranta
          - Carpro e mai accesibil aici in Europa

          Daca aveti intrebari nu ezitati.
          mike2005
          Senior Member
          Last edited by mike2005; 03-03-19, 21:12.

          Comment


          • #35
            Din lipsa de timp a durat pana am dat si al 2-lea strat de Gliss. Asa arata masina dupa 2 straturi de CQuartz Pro UK + 2 straturi de CarPro Gliss. Geamurile tratate si ele cu Flyby forte. Ornamentele de plastic de la baza 2 straturi de CarPro Skin.

            Am pus si RallyArmor mud guards. Nu-s prea sexy dar sper sa-si faca treaba.

            In sfarsit dupa 2 luni de stat in garaj, acum 2 wenduri am reusit sa o scot la o plimbare de wend pana in Germania. Vreo 900 km dus-intors. Cu ce-am mai facut prin oras am aproape 1000 km.
            Am condus doar in mod Comfort nedepasind 3000 rpm. Mai tin asa pana fac 2000 km. Mers usor, 90% autostrada 100 - 120 max, cumpatat cu acceleratia am reusit conform calc de bord un consum mediu de 7.2 litri /100 km ?!? Poate sa fie o greseala?

            Nu pot spune prea multe despre calitatile dinamice dar cateva prime observatii:
            - franarea e top
            - imi place feelingul de tensionare progresiva a directiei cu cat intorci mai mult volanul. Spre deosebire de directia Bmw care se simtea moale si liniara in orice pozitie.
            - sunetul motorului are o nota de "boom" - erau mai silentioase Bmw F3x diesel, Renault Laguna dci. Mie imi place, da o ambianta sportiva. E super ok chiar si dupa cateva ore de condus. Poate alte persoane orientate spre comfort l-ar gasi obositor.
            - suspensia absoarbe bine denivelarile in modul Comfort, ceva mai bine decat suspensia standard de pe fostul F36
            - sunetul nu se aude suficient de clar. La nivelul sistemului standard de pe Laguna 3 (2012), sub nivelul sistemului standard de pe Bmw F3x. Nu stiu care-i cauza: rezolutia sunetului, boxele, antifonarea... Dar nu mi-am luat masina asta pentru gadgeturile de pe ea.
            - GPS - ma asteptam la mai mult de la Garmin. Am un TomTom 825 de 8 ani si are mai multe optiuni, interfata mai intuitiva. De exemplu nu gasesc cum sa constrang ruta sa treaca prin anumite puncte. Nu mai vorbesc de evitat o zona anume. Plus enervant ca sare automat afara din meniu de cum gaseste o potrivire.
            - sistemul asta keyless cu proximitate e o porcarie. Vrei sa verifici usa daca s-a incuiat si el o descuie chiar daca incerci usile din spate. Ok poti verifica dupa martorul de alarma din bord. Dar totusi o complicare inutila, mai bine puneau niste boxe mai bune de banii astia.

            Per total imi place masina, nu-mi pare rau deloc de alegerea facuta, abia astept sa se termine rodajul.

            In alta ordine de idei masina starneste reactii diverse:
            - unii soferi pe autostrada imi faceau semne de apreciere. Unii aveau masini chiar interesante.
            - vecinilor le place, chiar unii pe care nu-i intalnisem niciodata au venit sa ma intrebe de ea
            - destui pe strada se uita la masina
            - o doamna cu o cascarabeta (Berlingo ceva de genul) chipurile se prapadea de ras la stop uitandu-se la masina. I-am spus ca-n schimb masina ei e cool, visez sa am o asemenea masina ca a ei. S-a schimbat la fata precum semaforul care se facuse verde intre timp.
            - cel mai amuzant, o doamna care nu se pricepe la masini mi-a spus ca ii place sunetul si ca si-a dat seama ca-i mai sport. lol

            Ma gandesc sa trag o fuga pana la Nurburgring. Nu-i departe de mine. Asa poate mai fac ceva autostrada-rodaj si vad niste masini ajuns acolo. Ma gandesc sa rezerv 1-2 ture cu ring-taxi: amg gt sau ceva de genul. Nu cu masina mea
            Attached Files
            mike2005
            Senior Member
            Last edited by mike2005; 16-04-19, 23:33.

            Comment


            • #36
              Salutare din nou,

              Azi m-am tratat cu o incursiune pana la Nurburgring. Vremea frumoasa, timp liber cu Pastele Catolic, fiind la 1h30 distanta am zis sa profit. In acelasi timp am mai bifat niste km de rodaj - am aproape 1400 km, consum mediu 7.6 l/100 km.
              Si sa revenim, am ajuns sa vad Norschleife, dar CTR a stat cuminte in parcare.
              - am luat o tura de ring taxi un Mercedes AMG GT-R condus de un pilot prof. O experienta senzationala. Aproape de black-out/limita constientei G-urile pe care le simti mai ales la schimbarile de nivel - urcare mai ales. Realist cred ca 3-400 cp e limita controlului pentru pasionati/entuziasti. Ca sa poti stapani o masina de 5-600 cp spre limita e nevoie sa fii de meserie parerea mea. E o masina mult prea puternica. Uimitor cum statea in viraje parca se lipeau pneurile de asfalt - era incaltata doar cu Pilot Sport Cup2.
              - dupa am mers intr-una dintre zonele bune de privit de pe marginea circuitului: Ex-Muhle. Am facut cateva poze, soundul si ambianta insa priceless. Au fost si 2 opriri in 3 ore cat am stat. Un Skyline GTR / Corvette complet distruse.
              - masini interesante peste tot. Am vazut cateva CTR FK2 de Spania, Franta, Elvetia. Vreo 2 CTR FK8. Cele mai high end erau niste 911 GT3-RS, Corvette, M-uri, Amg-GT, Mclaren si apartineau firmelor care inchiriaza masini. Era si o firma RSR care avea un Type R FK8 rosu. In general pasionatii aveau masini mai normale(unele preparate), putini aveau ceva mai rasarit gen AMG C63, M2/3/4. Un porsche Cayman/911. CTR-ul FK8 cum am spus mai rar si iesea oarecum in evidenta chiar si acolo.

              Per total intreaga experienta e addictive. Daca aveti drum prin zona recomand sa incercati. Pb voi reveni dupa ce invat bine circuitul pe simulator. Oricum realitatea e mai complexa, schimbarile de nivel dau o alta dimensiune.
              Attached Files
              mike2005
              Senior Member
              Last edited by mike2005; 21-04-19, 21:45.

              Comment


              • #37
                alte photo cu masina si punctul de observatie
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  si un CTR FK8 salveaza onoarea in multimea de masini teutonoe

                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Si in sfarsit kilometrajul masinii a atins 2000 km wendul trecut. (cum spuneam mi-au recomandat la livrare sa nu trec de 3000 rpm in primii 2000km)

                    Rulat in mod Comfort. Cam 5% in oras (trafic de wend), 10% pe drumuri nationale si restul pe autostrazi cam 125 km/h. Consum mediu 7.5 l/100 - chiar am mers cu grija, excesiva dupa cifra.
                    Combustibil doar Shell VPower 98 din Luxemburg (in realitate cifra octanica reala e 100-106) si Shell V-Power Racing 100 din Germania cand am drum pe acolo.

                    Cum ma simt? Frustrat ca a trebuit sa stau la cutie cu rodajul. Totusi chiar si asa ambianta in mers(nota de boom a motorului), tinuta sport, agilitatea imi incanta simturile de fiecare data. Ma simt ca intr-un super car. (ok as prefera sa am scaunele cu centuri in 4 puncte din AMG GT-R pt ca tacamul sa fie complet :P)

                    Pot spune ca masina se simte altfel fata de inceput. Motorul raspunde la acceleratie mai cursiv, treptele de viteza(mai ales cele uzuale) se selecteaza mai usor. Am observat ca schimbatorului de viteza nu-i place sa tii mana pe el catusi de putin atunci cand dai drumul ambreiajului (exista mereu riscul sa-l misti fara a-ti da seama). Punctul de cuplare e jos imi place.
                    Am mai observat ca ii place cutiei sa misti levierul urmarind traiectoria de tip H si nu in diagonala ca la majoritatea masinilor.

                    Ca si aspecte practice:
                    - apreciez luneta mai lata (ca la Bmw 4), vizibilitatea spate chiar buna.
                    - GPS-ul e durere. Intri in tunel, cand iesi "sare" pe alte drumuri invecinate din alte planuri(la TomTom, bmw urmarea acelasi drum). Daca setezi parcursul spre un oras tb sa-i dai adresa precisa, nu are optiune de city center sau strada de intrare. Bine sunt chestii marunte dar chiar ma mir sa le am intr-un gps TomTom din 2010 si aici nu.
                    mike2005
                    Senior Member
                    Last edited by mike2005; 22-05-19, 21:58.

                    Comment


                    • #40
                      Pentru GPS, root la Head Unit și Waze
                      Merge OK-ish, dar merge.
                      I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                      https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Wydarr View Post
                        Pentru GPS, root la Head Unit și Waze
                        Merge OK-ish, dar merge.
                        Multam fain colegu!
                        Ma documentez. Pb voi astepta sa mai treaca din garantie.

                        Comment


                        • #42
                          Salutare colegi,

                          Azi am trecut rapid pe la Autodis Mersch sa iau niste accesorii comandate. Am aflat ca Honda a scumpit Type-R din nou: 40.700 pretul de lista pentru GT.
                          Mai au pe stoc 3 bucati noi Type R GT: PMM, Red, Blue la pretul vechi - redus la 36.900. In caz ca e careva interesat.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare,
                            Azi am verificat nivelul uleiului la joja(de mai multe ori) si am observat ca era 2 mm peste nivelul max. Mentionez ca am 6k km si inca uleiul original.
                            Voi ce niveluri ati citit?

                            Comment


                            • #44
                              Salutare,

                              Tocmai ce-am facut prima revizie de 1an (dupa comp de bord). Aproximativ 7300 km.
                              La reprezentanta Honda mi-au pus ulei 0W-20. Am luat un esantion din uleiul uzat si il trimit la Blackstone labs in curand pentru o analiza. Va tin la curent cu rezultatele.

                              Asteptand sa faca termine revizia m-am uitat prin reprezentanta. Motoare, la greu(nu ma pricep din pacate). Insa despre masini... ce pot sa spun, 7 bucati Type R stoc + 1 NSX rosu(vandut cica)...daca ar exista un Rai al masinilor Honda ar arata asa:

                              Comment


                              • #45
                                Si pentru a fi Honda fully equipped m-am dedat la o geaca si un tricou. Jumatatea mea ma intreaba razand daca m-am angajat cumva la atelierul Honda

                                Comment

                                Working...
                                X