miek2005: '19 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • miek2005: '19 Honda Civic Type R GT Polished Metal Metallic

    Salutare

    Ma gandeam de ceva vreme si recent m-am decis sa trec la fapte. Tocmai ce am ridicat de la o reprezentanta Honda (Luxemburg) o Civic Type R 2019 PMM GT cu doar 14 km la bord. Am dat la buy-back un

    Bmw 420d GC model 2015, doar 49k km. Fac 7-8k km pe an, circul doar in wend si nu avea rost sa tin 2 masini.
    Am fost la una din cele 2 reprezentante Honda din Lux. Aveau vreo 10 type R pe stoc(toate culorile), am ales culoarea preferata PMM, un exemplar construit pe 4.1.2019. Treaba a decurs rapid, oamenii parolisti, am obtinut un pret corect la buy back + un mic discount. Am luat Honda Care, garatine extinsa la 5 ani, roti iarna, cateva maruntisuri. S-au ocupat ei de formalitati - transfer asigurare, inmatriculare, vigneta fiscala. O experienta placuta.

    Si acum niste poze:
    1. in parcarea dealerului(erau cateva zeci de Honda), cand am semnat contractul.
    2. in curs de pregatire
    3. abia intrata in posesie si primul plin
    Attached Files

  • #2
    S-o stapanesti sanatos! Masina e wow din orice punct de vedere. Ce dimensiune au jantele? Sunt curios, in poze par Honda si stiam ca nu au alta varianta in afara de cele OEM 20".
    '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
    '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
    Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

    "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

    Comment


    • #3
      inca o poza din seara asta, alimentare cu Shell VPower E5 (nu E10 )
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sheva_C View Post
        S-o stapanesti sanatos! Masina e wow din orice punct de vedere. Ce dimensiune au jantele? Sunt curios, in poze par Honda si stiam ca nu au alta varianta in afara de cele OEM 20".
        Salut
        Multumesc mult! Da e impresionanta.

        Rotile sunt de origine Honda, omologate pentru Civic Type R. 225 40 R18 ET55 daca tin bine minte. Se compenseaza 5mm din diferenta de latime/2.
        https://www.honda-welman.nl/webshop/...-18-inch-horus

        Comment


        • #5
          Daca aveti alte intrebari, detalii deal, persoane de contact in caz ca va tenteaza nu ezitati.

          Sunt multe de spus, doar cateva idei:
          - am copilarit in anii 80, adolescent in 90 - o perioada cand recunosteai masinile de la distanta. In surprizele Turbo nici nu despatureai surpriza si stiai ce masina e. Ce vremuri dupa revolutie, ma uitam cu jind pe strazi la toate japonezele Nissan, Mitsubishi, Toyota, Honda, Mazda toate formele alea futuriste, faruri excamotabile, chiar si europene precum Bmw, Opel Calibra/Ascona, Ford Probe. Masinile aveau caracter. Mereu mi-am dorit o masina cu personalitate sa arate distinct. Sa fie rapida, sa arate intocmai, precum masinile anilor 80/90.
          - m-am grabit cu achizitia deoarece se pare ca face-liftul pt Europa va avea filtru de particule (Euro 6d). Plus Brexit si o posibila crestere de pret.
          - concesiunea cu pricina are un volum mare de vanzari de unde si stocul serios de Type R (in seara asta in hala era pregatit un NSX alb pt livrare pfff). Mai are cateva pe teava comandate deja pt perioada imediat urmatoare. Anterior mai incercasem prin estul Belgiei, vestul Germaniei dar erau dealeri mici si ori nu aveau stoc ori aveau culori pe care nu le vroiam: Blk, Sonic Grey.
          Last edited by mike2005; 30-01-19, 01:23.

          Comment


          • #6
            Yayyyyyyy!
            Mă bucur tare, tare mult mike2005 .
            Aștept cu mare nerăbdare să ne spui cum ți se pare față de tot ceea ce ți-am împuiat capul! ​​​​​​​
            I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

            https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

            Comment


            • #7
              Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme. Da arata super.

              Comment


              • #8
                Sa ai noroc de el! Cred ca ai facut o afacere buna.

                Jantele de asemenea mi se par foarte faine.

                Cum sunt preturile in Luxemburg fata de Germania?
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Sa o conduci cu placere!

                  Chiar ca au un look aparte, sunt masini dupa care intorci privirea.

                  ticker cel putin la combustibil, cam cu 15-20% mai mici
                  “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                  Comment


                  • #10
                    Rectific... cum sunt preturile la Honda. De ex, eu ma uit dupa un CR-V nou de generatie veche. Caut un pret cu adevarat bun.

                    Daca la generatia trecuta, cand a aparut cea noua gaseam CR-V 3 la 70% din pretul initial, la cea de acum preturile sunt cam la fel.

                    Iar asta naste aberatii de ex CR-V 5 1.5T 4WD echipare Elegance (cu LED, navi etc) mai ieftin decat un CR-V4 2.0 4WD Lifestyle (overall cel nou e mai echipat) cu 2-3 sau chiar 4000 Euro. Ma refer la oferte reale la dealeri, nu la preturi de lista...
                    Last edited by ticker; 30-01-19, 16:34.
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Bine ai venit in club! Sa fie cu noroc!🙂
                      Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                      epitesti.ro
                      anunturi.epitesti.ro

                      Comment


                      • #12
                        Va multumesc de urari. Ma bucur ca acum avem un subiect comun de discutie.

                        @Wydarr
                        Merci de info au fost utile. Altfel mi-am impuiat eu capul destul citind de vreo 2 ani formuri/reviste. Daca mai continuam asa fara sa-mi iau masina, ori o luam eu razna, ori my significant half .
                        Deocamdata chiar si mergand batraneste cu 100km/h pe autostrada de la reprezentanta pana acasa e impresionanta masina. Sound dar mai ales franele, chiar piscate putin incredibil cum se simt.

                        @ticker Jantele sunt ok nu asa frumoase precum unele after-market/originalele. Dar sunt omologate/trecute in talon. Plus f important sunt echivalente ca offset celor originale (235 ET60) - 225 ET55. Aceeasi distanta margine pneu - articulatii suspensie. Mi-a fost imposibil sa gasesc jenti ET55 sau 60 after-market.
                        Si pt ceilalti daca sunt interesati: pretul de catalog masina 39.600 TVA 17% inclus. Pt CTR discounturile nu sunt asa de mari insa.
                        Ai PM in legatura cu subiectul pret.

                        @scarr
                        Da iese in evidenta.
                        Preturile la combustibil au fost si mai joase(parca motorina cea ieftina era sub 1 euro). Prefer sa alimentez cu E5(max 5% Etanol) de la Shell. Tin minte ca acum 10 ani in Romania facuse OPC(daca tin bine minte) analize pe bezina de la diverse statii. A iesit ca toti erau sub cifra octanica de clarata cel putin cu 4-5 punte. Lukoil daca tin minte era cel mai aproape doar cu un punct mai putin.

                        Saptamana trecuta vorbeam cu cineva de la Shell Luxemburg. Imi spunea ca benzina/motorina provine de la rafinarii din NL, DE. Fac analize periodice pe ce primesc si ultima data benzina de 98 avea cifra octanica 106. Si de obicei depaseste 100 neoficial.
                        Mai spunea ca prin Lux/alte tari europene mai serioase cam toti combustibilii au cifra octanica/cetanica cu 1-2 punte peste cea declarata pentru a evita problemele de conformitate.
                        Iar motorinele premium pe timp de iarna au si aditivi care previn coagularea.
                        Last edited by mike2005; 30-01-19, 19:50.

                        Comment


                        • #13
                          Frumoasa rau masina, s-o stapanesti sanatos!

                          Comment


                          • #14
                            Minunata masina, bravoo! Bun venit in club! Senzationala culoarea. Sunt curios de impresii la volan si cum va decurge acomodarea. Mai sunt curios cum o sa mearga pe polei, daca prindeti asa ceva.
                            Drumuri minunate si departari fantastice!
                            CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mike2005 View Post
                              Daca aveti alte intrebari, detalii deal, persoane de contact in caz ca va tenteaza nu ezitati.

                              Sunt multe de spus, doar cateva idei:
                              - am copilarit in anii 80, adolescent in 90 - o perioada cand recunosteai masinile de la distanta. In surprizele Turbo nici nu despatureai surpriza si stiai ce masina e. Ce vremuri dupa revolutie, ma uitam cu jind pe strazi la toate japonezele Nissan, Mitsubishi, Toyota, Honda, Mazda toate formele alea futuriste, faruri excamotabile, chiar si europene precum Bmw, Opel Calibra/Ascona, Ford Probe. Masinile aveau caracter. Mereu mi-am dorit o masina cu personalitate sa arate distinct. Sa fie rapida, sa arate intocmai, precum masinile anilor 80/90.
                              - m-am grabit cu achizitia deoarece se pare ca face-liftul pt Europa va avea filtru de particule (Euro 6d). Plus Brexit si o posibila crestere de pret.
                              - concesiunea cu pricina are un volum mare de vanzari de unde si stocul serios de Type R (in seara asta in hala era pregatit un NSX alb pt livrare pfff). Mai are cateva pe teava comandate deja pt perioada imediat urmatoare. Anterior mai incercasem prin estul Belgiei, vestul Germaniei dar erau dealeri mici si ori nu aveau stoc ori aveau culori pe care nu le vroiam: Blk, Sonic Grey.
                              Cred ca suntem pe acolo ca varsta. Ma recunosc un pic in descriere . Mie mi s-a pus pata pe Civic incepand cu generatia 2006. Era clar altceva ca design si, cred ca si acum la 13 ani distanta, design-ul e inca wow. Este o masina dupa care n-ai cum sa nu intorci capul; ma amuz teribil cand vad cum se uita lumea la ea, dar nu asta a fost scopul pentru care am luat-o, ci e vorba de pasiune, e o masina care ma caracterizeaza perfect, o masina in care ma simt teribil de bine. Au reusit japonezii sa faca ce au zis in videoclipul ala de prezentare .

                              Jantele sunt dragute, dar mi se par un pic scumpe fata de cele aftermarket pe care le-am luat eu. Si ale mele sunt omologate in mod special pentru FK8, au aceeasi dimensiune a gaurii centrale, merg cu piulitele originale (a fost ditamai discutia pe topicul unui coleg), doar ca au ET50 (ar fi 1 cm mai in exterior). Ai bagat aceeasi presiune in anvelopele de iarna 235/40/R18? In manualul in limba romana nu scrie nimic de presiunea in pneurile pe 20" si 18" pt Type-R. In cel din US scrie ca presiunea e aceeasi si pt 18" si pt 20" (2.4 fata, 2.3 spate). Sa confirm ce scrie si la mine pe eticheta, nu mai retin, dar parca asa e trecut (dar pe eticheta apare doar dimensiunea de 20"). Anvelopele sunt 225/40R18? Echivalenta trecuta in cartea de identitate la mine e 235/40R18.

                              Interesanta treaba cu faceliftul. Bine, nu stiu ce ai putea sa schimbi la masina asta, doar sa mai rezolve din bug-uri. Am inteles ca or sa bage butoane fizice pentru volum radio si treapta ventilatie.

                              Eu inca astept sa mai apara una in Constanta, poate o ia cineva pe cea din showroom. E pacat sa stea acolo .
                              '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                              '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                              Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                              "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                              Comment

                              Working...
                              X