Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • If it ain't broke, don't fix it!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • Un prieten a avut Bilstein B12, pe CL9 și le lauda foarte tare. (Sportivitate vs confort foarte bună)

      Comment


      • @ticker: As vrea sa te pot asculta, deja am ajuns in balarii rau cu costurile, dar pasiunea e mare...

        @Dinoc: Merci! Tu stiu ca ai avut coilovers, le reglai des? Ajuta atat de mult chestia asta? Sau in princpiu reglezi duritatea o data si aia e? Ca pe inaltime nu prea ma intereseaza, 35mm mi se pare super OK, nu as vrea sa o pun pe burta si cum iarna nu prea o voi folosi, nici nu ma va incurca absolut deloc acel drop de 35mm.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Da am avut H&R coilovers reglabile pe inaltime doar (foarte faine ca dumping, doar ca mi-am pierdut zile bune pana cand am gasit inaltimea ideala).
          Sunt la Ionut.R pe masina.
          Daca sunt nereglabile, scapi de o grija
          Oricum Bilstein B12 parca are arcurile made by H&R (parca) si kit-ul H&R amortizoarele by Bilstein

          Comment


          • bilstein B12 pt EG sunt bilstein B8 + eibach pro kit . e bizara combinatia asta de producatori diferiti.
            sigpic

            Comment


            • @dinoc: Exact ce banuiam, fix e ce trebuie. Arcurile sunt Eibach Pro Kit pe care le-am avut pe FN2 si sunt progresive si confortabile. Din ce stiu H&R sunt mai dure.

              @Liviu: de ce zici ca e bizar? Sunt producatori de renume si solutiile sunt calibrate pentru acest model. Nu mi se pare nimic in neregula, chiar mi se pare ok sa faca fiecare ce stie mai bine.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • Sunt colaborari, firesti pana la urma, intre 2 companii nemtesti, nothing unusual.

                Comment


                • bizar e ca nu stim cine cu cine pana la urma. eu stiu sigur asa cum spuneam ca B12 in cazul EG e bilstein+eibach. daca B8 face aceeasi pereche si anume B12 cu mai multi producatori de arcuri inseamna ca arcurile alea sunt similare sa nu zic identice ca parametrii. nu vi se pare bizar mariajul asta la mai multe capte?

                  L.E. am verificat pe site bilstein, b12 sunt cu eibach pro kit sau sportline. la info general nu pe marca/model e drept..
                  liviu_cts
                  Senior Member
                  Last edited by liviu_cts; 17-02-16, 19:43.
                  sigpic

                  Comment


                  • bilstein si eibach colaboreaza de vreo 3-4 ani deja, asta e site-ul pe care l-au nascut http://www.performance2.info/home
                    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                    Comment


                    • Ti-as spune eu cum este acest setup, dar nu sunt montate pe Honda.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • nu e pe acelasi sasiu, dar asta pot spune eu:
                        pe del sol, am pus initial B8 cu arcurile ce erau pe masina, nu cunosc brand....liniare si destul de tari. m-a furat ideea de b12 (adica B8 cu eibach pro kit) adica un kit gandit impreuna. cumparat pro kit si imperechiat cu b8-urile deja in posesie. pro kiturile fiind progresive, facea masina o placere la condus peste canalele clujului dar la simulare de slalom am simtit-o usor cam balanganicioasa. am participat la niste curse vtm pt amatori in configuratia asta si nu mi-a placut. arcurile progresive mi s-au parut nepredictibile la viteze mari pe denivelari, lucru care ma facea sa iau piciorul din gaz. am dat arcurile jos, am revenit la cele no-name mai dure si liniare, urmatoarea cursa am batut clasa. masina a raman in configuratia asta. fiind masina de "hobby" o pot tolera asa, mai rigida, pt daily, combinatia cu eibach pro kit pot spune ca e de vis. pe strada nu o duci la extrem ca ai nevoie de rigiditate mai mare.
                        sigpic

                        Comment


                        • Merci de feedback!

                          Hai Doc spune si tu, ce daca nu e acelasi sasiu, macar vedem care e tendinta generala, cum sunt la calitate etc.

                          Pana una-alta le-am gasit la 600 EUR, la banii astia nu iei niciun coilover, din UK au review-uri foarte bune, iar de calitate nu cred ca se pune problema - cel putin nu fata de celelalte optiuni de coilovere XYZ sau BC despre care nu stiu nimic...
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • Singura chestie care ma tine pe loc este ca ATRul are o suspensie geniala. E cam ca CL7 de dura, dar masina e mult mai stabila. Directie se simte foarte precis, dar se inclina binisor, nu zic. E si in stare foarte buna si de asta, parca nu m-as baga sa o schimb cu ceva poate mai slab ca si compromis. Altfel B12 imi par o investitie foarte buna!
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • Dacă suspensia e ok, atunci de ce s-o schimbi? Te-ai gândit poate la niște bări stabilizatoare?
                              Nu știu ce înseamnă din ce spui tu că se înclină, dar dacă e vorba de transfer lateral în curbe, ar trebui să ajute.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • Am cumparat deja! TEIN. Ma refer la strut bar. Stabilizatoare avea, chiar foarte groase si am inlocuit bieletele anti ruliu si bucsele cu unele din poliuretan de la Superflex.

                                O sa postez aici tot ce am facut la masina. S-au cheltuit deja 4k.
                                Xander
                                Senior Member
                                Last edited by Xander; 17-02-16, 23:52.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X