Salutare,
Sa-mi prezint si eu CR-V-ul achizitionat in iunie anul acesta, este din 2014 parca, este adusa din Germania,achizitionata de la Asko, avea 28.000km (acum are 35.000), este FWD, are camera de reverse, tunel de aer pt locurile din spate sub scaunele sofer+pasager, scaune incalzite, si cam atat
Motorul de 2.0 se vede ca este construit pt cuplu, dar eu sunt foarte multumit de el...in combinatie cu cutia manuala este ok si pt depasiri...oricum tinuta de drum imi place foarte mult, si pozitia de condus, de spatiu sa nu mai vorbim...n-am ce sa comentez pana acuma, imi place foarte mult...
pana acum a primit: am imbracat volanul in piele, tavita portbagaj, plasa portbagaj, stergatoare noi, 4 jante MAK Iguan Hyper Silver Alloy Wheels pe 17 + 4 anvelope noi de iarna Continental TS850P SUV 225 / 65 / 17, anvelopele de pe masina sunt cele de fabrica sunt ContiCross LX All Season, as fi putut sa merg cu ele si iarna...dar eu sunt mai catolic decat papa cand vine vorba de siguranta pe timp de iarna
Sa-mi prezint si eu CR-V-ul achizitionat in iunie anul acesta, este din 2014 parca, este adusa din Germania,achizitionata de la Asko, avea 28.000km (acum are 35.000), este FWD, are camera de reverse, tunel de aer pt locurile din spate sub scaunele sofer+pasager, scaune incalzite, si cam atat
Motorul de 2.0 se vede ca este construit pt cuplu, dar eu sunt foarte multumit de el...in combinatie cu cutia manuala este ok si pt depasiri...oricum tinuta de drum imi place foarte mult, si pozitia de condus, de spatiu sa nu mai vorbim...n-am ce sa comentez pana acuma, imi place foarte mult...
pana acum a primit: am imbracat volanul in piele, tavita portbagaj, plasa portbagaj, stergatoare noi, 4 jante MAK Iguan Hyper Silver Alloy Wheels pe 17 + 4 anvelope noi de iarna Continental TS850P SUV 225 / 65 / 17, anvelopele de pe masina sunt cele de fabrica sunt ContiCross LX All Season, as fi putut sa merg cu ele si iarna...dar eu sunt mai catolic decat papa cand vine vorba de siguranta pe timp de iarna
Comment