In documentele pe care le am nu se specifica faptul ca dupa 3 ani garantia se reduce doar la anumite componente.
BENJK: '15 Civic Sedan LS 1.8 i-VTEC M/T, Urban Titanium Metallic
Collapse
X
-
Salut! Puteți râde, însă am descoperit ceva. Se poate să fie „gaura de la macaroană”, însă am aflat în sfârșit (după 35.000 km) cât de lin se conduce civicul fără AC pornit. Aveam un stres teribil din cauza turațiilor joase, la pornire în special, dar și la schimbarea treptelor 2-3, scădea foarte repede turația și trebuia să compensez din accelerație ca să nu smucească, foarte fină treaba oricum. Acum se comportă mult mai natural și conduc mai lejer. Cât se poate voi merge cu geamurile deschise sau doar cu ventilatorul pornit, fără climă. Deși vine vara...'10 CR-Z 1.5 i-VTEC IMA
Ex: '15 Civic 4D 1.8 i-VTEC
Comment
-
Duminica am avut surpriza sa am consum de 5,34 l/100 pe distanță Albota - Căciulata si inapoi, total 199 km. Poate datorită benzinei, sau a temperaturii de primăvara, sau a stilului de condus. Sau a faptului ca utilizez AC doar in cazuri de forța majora. Oricum, e un sentiment placut
Am mai observat ceva. Vrând sa păstrez un contor separat pentru calculul km de la ultima revizie, am constatat ca, dupa 10.000 km arată 1.3 km. Se pare ca e limitat la 9.999 si apoi o ia de la 0...'10 CR-Z 1.5 i-VTEC IMA
Ex: '15 Civic 4D 1.8 i-VTEC
Comment
-
Alo, e cineva pe forum din Drobeta Turnu Severin? Ca urmare a unei mutări sunt acum la o distanță apreciabilă de Service-ul de la Chiajna, unde făceam cam tot ce era nevoie. Colegii din Severin unde vă servisați mașinile? Că de văzut am văzut câteva Honde mai nouțe prin oraș. A propos, e frumușel orașul ăsta.'10 CR-Z 1.5 i-VTEC IMA
Ex: '15 Civic 4D 1.8 i-VTEC
Comment
-
Originally posted by benjk View PostSalutare! nu am mai mai scris de mult pe aici. Am avut o vară nebună. Am făcut 9.000 km în 3 luni. Pentru că avea ceva probleme, am schimbat scaunul șoferului pe garanție. Chiar pe 10.10, la un an de la achiziție. Să fie în ceas bun!
Sunt îngrijorat de ceva. Mă doare spatele. Foarte neconfortabil condusul. Ori stau eu rău în scaun sau sunt prea încordat, ori cu ceva nu se împacă bine spatele meu. Știu că nu sunt cele mai confortabile scaune, dar totuși, nu vreau să ajung pe la fizioterapie. Mai are cineva problema asta? Ce soluții există? La câți km fac eu într-un an (27.000 anul ăsta), e o problemă de care să țin cont. Ceva pernuțe ortopedice?
Comment
-
Din păcate am avariat mașina destul de rău, nu mă întrebați cum că mi-e rușine să spun (e vorba de un impact frontal cu un stâlp, și nu nu eram băut...). Acum bine că este casco. însă nu știu sigur cum va deveni până la urmă treaba. În contract la Generali mi-au asigurat-o în octombrie pentru suma de 9830 euro, plata integrală anuală. În urma devizului de la ASKO, intră în categoria daună totală economică (airbag-uri sărite etc). Dar aici începe nelămurirea, ei prevăd în contract postarea „epavei” (ce urât sună!) într-o licitație online, organizată de o terță firmă. Întrebarea e: 1. cum pot fi sigur că primesc suma din contract până la urmă, ați avut astfel de situații? 2. pot valorifica „epava” în regim propriu? probabil m-ar interesa asta dacă aș putea-o vinde la un preț mai bun decât cel obținut în urma licitației. Orice sfat, referință sunt binevenite.
Hai cu regretele, că mi-e o ciudă maximă! Mașina funcționa impecabil, și am avut destul de multă grijă de ea, până la faza asta'10 CR-Z 1.5 i-VTEC IMA
Ex: '15 Civic 4D 1.8 i-VTEC
Comment
-
Toate raspunsurile la aceste intrebari le vei afla daca citesti conditiile contractului Casco. In mod normal, n-ar trebui sa te stresezi cu valoarea epavei, pentru ca in caz de dauna total ar trebui sa primesti suma asigurata. Dar repet, cel mai bine citeste ce spune contractul in caz de dauna totala.
Comment
-
Originally posted by benjk View PostDin păcate am avariat mașina destul de rău, nu mă întrebați cum că mi-e rușine să spun (e vorba de un impact frontal cu un stâlp, și nu nu eram băut...). Acum bine că este casco. însă nu știu sigur cum va deveni până la urmă treaba. În contract la Generali mi-au asigurat-o în octombrie pentru suma de 9830 euro, plata integrală anuală. În urma devizului de la ASKO, intră în categoria daună totală economică (airbag-uri sărite etc). Dar aici începe nelămurirea, ei prevăd în contract postarea „epavei” (ce urât sună!) într-o licitație online, organizată de o terță firmă. Întrebarea e: 1. cum pot fi sigur că primesc suma din contract până la urmă, ați avut astfel de situații? 2. pot valorifica „epava” în regim propriu? probabil m-ar interesa asta dacă aș putea-o vinde la un preț mai bun decât cel obținut în urma licitației. Orice sfat, referință sunt binevenite.
Hai cu regretele, că mi-e o ciudă maximă! Mașina funcționa impecabil, și am avut destul de multă grijă de ea, până la faza asta
Imi pare rau pentru ce ai patit cu masina, important e sa fii teafar si sanatos.
Am avut si eu un accident cu dauna totala. Nu aveam Casco, insa vina nu a fost a mea - m-a lovit un camion din spate cand am oprit la o trecere de pietoni. Firma de asigurari a caminonagiului (Allianz) mi-a vandut masina la licitatie ca sa recupereze o parte din bani, insa mie mi-a platit masina la valoarea pietei (au cautat pe bazaruri online o masina cu specificatii identice de marca, model, an, dotari si mi-au dat suma respectiva).
Cu cat au vandut ei "epava", nu m-a interesat.
Comment
-
Originally posted by IB View PostToate raspunsurile la aceste intrebari le vei afla daca citesti conditiile contractului Casco. In mod normal, n-ar trebui sa te stresezi cu valoarea epavei, pentru ca in caz de dauna total ar trebui sa primesti suma asigurata. Dar repet, cel mai bine citeste ce spune contractul in caz de dauna totala.
”„„în cazul producerii evenimentului asigurat care provoacă dauna totală a autovehiculului asigurat, stabilirea preţului recuperarilor (epavei auto) se poate face printr-un sistem specializat de evaluare on-line (eventualele costuri de expertiza se vor suporta 50% de Societate, 50% de Asigurat).
Daca evaluarea prin sistemul specializat on-line nu este posibilă, valoarea recuperărilor se determină de Societate ţinând cont de valoarea pieselor şi subansamblelor neavariate sau, în cazul unor neînţelegeri, printr-un expert neutru (costurile expertizei se vor suporta 50% de Societate, 50% de Asigurat).
În cazul producerii evenimentului asigurat care provoacă dauna totală a autovehiculului asigurat, valoarea indemnizaţiei se va diminua cu valoarea recuperarilor, cu contravaloarea primelor datorate până la sfârşitul perioadei de asigurare, respectiv anului de asigurare în care s-a produs dauna pentru asigurările încheiate pentru o perioadă mai mare de un an si cu contravaloarea eventualei franşize înscrisă în poliţă.”””
Inspectorul lichidator mi-a explicat că voi primi banii pe epavă de la licitatorul care va câștiga licitația online. La întrebarea mea dacă îmi garantează suma, mi-a dat un răspuns evaziv, cu alte cuvinte, mașina e proprietatea mea, ei doar o listează la licitație și apoi îmi dau datele firmei care organizează licitația pentru a finaliza tranzacția.'10 CR-Z 1.5 i-VTEC IMA
Ex: '15 Civic 4D 1.8 i-VTEC
Comment
Comment