BENJK: '15 Civic Sedan LS 1.8 i-VTEC M/T, Urban Titanium Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok. Asa voi face. Sper ca nu am încălcat vreo regula ceva

    Comment


    • Originally posted by gigi View Post
      Personal ,as fi curios sa vad ce masina vei achizitiona si ce plusuri si minusuri vei descoperi la ea ,in comparatie cu honda
      Încă nu m-am decis, dar îmi umblă mintea la Mazda 3. Am probat azi una (doar prin parcarea unui dealer, că nu avea asigurare... e o poveste mai lungă. O să v-o spun. Mașină din 2016, sedan, 2.0, echipare Attraction (bi-xenon, pilot automat, LED la poziții, stopuri, dublu clima etc). băieții cer 15.000 €, DAR mașina are doar 8xx km, prima înmatriculare în august 2018. Întreb care e faza, mi se spune că au fost în procedură de faliment (fost dealer Mazda) și blocați la vânzare până la data de mai sus, a aparținut băncii (probabil sechestru pe bunuri, nu mă pricep). Puțin dubios, dar na, e posibil. Însă mașina nu mai are garanție. deloc - istoricul (verificat ulterior la un dealer mazda) nu arată nici o intervenție în service, nu a fost schimbat ulei nimic în aproape 3 ani. Asta nu mi-a plăcut. Ce nu mi-a mai plăcut e că băiatul părea destul de slab informat despre mașină, adică știa în mare ce s-a întâmplat (a condus-o șefu'), dar când îl luai la întrebări despre revizii, garanție, zicea că nu contează, că ei așa fac la KIA (reprezintă acum KIA și mai încă ceva). Așa o fi, nu știu un mecanic ce ar spune, zic. În fine, ceea ce n-am înțeles totuși deloc a fost că zice: mașina e pe firmă, dar voi o cumpărați de la persoană fizică. Am rămas cam încurcați, că nu pot pricepe ce înseamnă asta. Oricum, nu știu ce să cred, dacă e vorba doar de neglijență, situație complicată cu banca (nu s-au gândit că e importantă revizia, poate nici nu știau dacă o mai recuperează), sau de alte dubioșenii ascunse.
      De altfel, mașina părea ok, nu avea urme de uzură, n-am mai ridicat-o pe elevator să mă uit, dar mi-a plăcut cum se mișca, motorul are zvâc, la treapta 1 și 2, nu știu dacă am ajuns într-a 3-a. Cred, nu sunt sigur, dar așa am avut senzația, că la plecare are un demaraj mai bun decât Honda 1.8. Motorul puțin mai zgomotos (e din cauza compresiei de 14:1?). Mi-ar fi plăcut un test mai extensiv.

      Voi ce spuneți? ați lua o astfel de mașină? Ați încerca să mai negociați? vi se par riscuri majore în cazul ei? Sunt curios ce spun colegii mai cu experiență.

      Comment


      • ȘI un alt caz. Tot Mazda 3, aceleași dotări, motorizare ca cea de mai sus dar varianta după facelift, 2017, mașină de test drive la un dealer, se pare servisată ca lumea, deci garanție. Cât ați da pe o astfel de mașină, ținând cont de devalorizare, valoarea la revânzare etc.? 16.000 vi se pare mult? 17.000 exagerat? Care ar fi un preț corect?

        Comment


        • Salutare,

          Eu inainte sa optez pt civic, am facut un test drive cu mazda 3 2.0. Motorul mi-a parut ok, sunetul de esapament f mult ( ), design-ul beton. Ce nu mi-a placut: senzatia de fragilitate (mai mare decat la honda), cotiera de pe usa care se termina exact in locul in care vroiam sa imi pun cotul si faptul ca nu avea demarajul la fel de bun comparativ cu honda (nah, subiective stiu).

          Nu stiu ce sa zic vis a vis de preturi, dar pot sa iti spun cum o vad eu personal:
          1. Daca dau mai mult de 10.000 euro pe o masina, trebuie sa aibe musai garantie (macar 6 luni, dar prefer 2 ani). Poate sa fac rabat daca ar fi o marca f fiabila cum ar fi Lexus.
          2. Un prieten, inginer mecanic, caruia nu o data i-am dat dreptate in ceea ce zicea, tot timpul mi-a spus sa nu iau masini statute. Nu stii in ce conditii a stat, cat de tare s-au intarit furtunele etc (care datorita tensiunilor termice isi mai modifica caracteristicile), cata umezeala a tras de pe afara, daca au mancat-o sau nu soarecii (la honda eu personal am avut de-a face cu vizitatorii) etc.
          - Ca o nota personala: ultima masina luata a fost un opel astra h GTC care avea 70.000 km in cam 8 ani de zile: am luat-o cu 5500, am bagat 3500 in ea si am dat-o cu 4800. Nu zic nu, sunt si eu putin cam prea atent si pretentios cu masina, 8 ani vs 3 nu suna la fel si totusi era opel. But still, masina cu km putini.
          3. Informatiile fuzzy si incomplete: asta nu prea miroase bine oricum ai da-o. Daca nu ai nimic de ascuns, mai ales daca vinzi masini, le spui pe toate asa cum sunt. Nimic nu vinde o masina ok mai bine decat adevarul (mai ales in toata piata asta de samsari).

          Succes.

          Comment


          • Salut benjik ! Ceva e in neregula acolo. Masina trebuia sa fie in garantie de fabrica obligatoriu . Garantia din cate imi aduc aminte incepe cu prima imatriculare respectiv 2018 +3+2. Nu ar trebui sa aiba nimic in cartea de service deoarece de abia a fost cumparata/imatriculata .Nu are legatura cand a fost fabricata .
            Bafta dar personal as fugi de ea.(Intreaba si pe forumul Mazda poate cei de pe acolo stiu mai multe)

            Comment


            • Originally posted by GeKados View Post

              Eu inainte sa optez pt civic, am facut un test drive cu mazda 3 2.0. Motorul mi-a parut ok, sunetul de esapament f mult ( ), design-ul beton. Ce nu mi-a placut: senzatia de fragilitate (mai mare decat la honda), cotiera de pe usa care se termina exact in locul in care vroiam sa imi pun cotul si faptul ca nu avea demarajul la fel de bun comparativ cu honda (nah, subiective stiu).
              eu tocmai conduc o mașină de împrumut (Un Ford diesel, irelevant), de asta să mi se fi părut mie demarajul WOW la mazda? La ce te referi când zici „fragilitate”? Nu am avut senzația asta nici la Honda nici la Mazda asta. Cotiera am auzit că e o problemă, dar asta din 2016 are o prelungire în partea șoferului. Deși apoi m-am urcat în mazda 6 la dealer și îmi ajungea cotul fără probleme pe ea. Poate e chestie de lungime de coate (sau „coți”)


              Originally posted by GeKados View Post

              1. Daca dau mai mult de 10.000 euro pe o masina, trebuie sa aibe musai garantie (macar 6 luni, dar prefer 2 ani). Poate sa fac rabat daca ar fi o marca f fiabila cum ar fi Lexus.
              cam așa gândesc și eu.

              Originally posted by GeKados View Post

              2. Un prieten, inginer mecanic, caruia nu o data i-am dat dreptate in ceea ce zicea, tot timpul mi-a spus sa nu iau masini statute. Nu stii in ce conditii a stat, cat de tare s-au intarit furtunele etc (care datorita tensiunilor termice isi mai modifica caracteristicile), cata umezeala a tras de pe afara, daca au mancat-o sau nu soarecii (la honda eu personal am avut de-a face cu vizitatorii) etc.
              Și totuși, există vreo modalitate de a verifica aceste posibile probleme?

              Originally posted by GeKados View Post

              am luat-o cu 5500, am bagat 3500 in ea si am dat-o cu 4800.
              Ești pasionat mi-ar plăcea să cumpăr mașini de la tine

              Comment


              • Originally posted by botz View Post
                Salut benjik ! Ceva e in neregula acolo. Masina trebuia sa fie in garantie de fabrica obligatoriu . Garantia din cate imi aduc aminte incepe cu prima imatriculare respectiv 2018 +3+2. Nu ar trebui sa aiba nimic in cartea de service deoarece de abia a fost cumparata/imatriculata .Nu are legatura cand a fost fabricata .
                Bafta dar personal as fugi de ea.(Intreaba si pe forumul Mazda poate cei de pe acolo stiu mai multe)
                În urma verificării la dealer, garanția a început în 31.3.2016, apoi s-a pierdut pe drum, din cauză de... lipsă istoric în service timp de 3 ani.

                Stați liniștiți, nu o să o iau. Sunt mulțumit că nu am făcut drumul degeaba, e prima oară când mă urc într-o mazda

                Dar ce spuneți de cealaltă variantă, 2017? #379 Are garanție încă 1an și jumătate+încă 2 extinsă. Deși e cam... „stătută”, vorba lui GeKados.

                Am constatât că sunt cam rare mazdele la vânzare (de până în 3 ani), ăsta e semn bun, presupun?
                Last edited by benjk; 05-02-19, 01:39.

                Comment


                • Apropo de „stătută”, acum mi-am adus aminte că Honda (fie-i rugina ușoară) era produsă în 2014 și achiziționată în iunie 2015. Asta nu înseamnă că a stat 1an jum'ate pe loc?... Așa că, aș zice, poate nu-i mare bai că astalaltă a stat tot atât și a făcut și câțiva km între timp.

                  Comment



                  • Eu am luat la fel masina de test drive cu aproape 3000 de km facuti intr-un an .Deci la fel mai mult a stat in showroom decat pe sosele. La cumparare am luat parca un 15% discount .Acus fac 3 ani cu ea si nici o problema .Oricum mai avea garantie 4 ani si atunci am stat linistit . Cred ca e la noroc oricum. Motorul chiar si cel de 120 CP e mai mult decat ok si nu am citit sa fi avut probleme . Il poti duce cu un stage 1 la 165 CP din cate am vazut la ei pe forum .

                    Comment


                    • Cu masina de dealer e cu dute-vino. Adica cum ti-e norocul.

                      Eu in tinerete am lucrat la Dacia/Reno si la Mitsubishi. Reno-ul sefului de la Dacia era ingrijit si se mergea cu bun simt cu el; Reno-ul sefului de la Reno era ingrijit, dar tragea omul ala ca birjarul de cai de masina. La fel si seful de la Mitsubishi de un Colt.

                      Depinde cum ti-e norocul. Daca poti merge cu 2-3 masini in aceeasi zi si sa mergi cu asta ultima, iti poti face o parere buna de "cum ar trebui sa fie" (zgomot, zvac etc.).

                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • După două luni de văzut anunțuri, care mai de care, de mașini SH, una singură mi-a făcut cu ochiul. Cu ambii ochi. Honda CR-Z. Poate pentru că interiorul e familiar, poate pentru că e hibridă cu cutie manuală, poate pt că e diferită, sau toate la un loc. Oricum, săptămâna asta voi merge cu proprietarul la Asko pentru o investigație amănunțită. Profilul mașinii: a fost adusă din Italia anul trecut (da, nu e cel mai bun istoric) și are 200.000 km la bord. Nu știu cum pot verifica km ăștia, ultima factură de la Honda italia e de la 98.000 km, acum 4 ani. Din spusele proprietarului s-au schimbat 5 (toți?) rulmenții de la cutia de viteze, pt că aveau un joc și făceau zgomot, el zice că e din cauză că s-a schimbat uleiul în cutie foarte târziu. S-a mai schimbat ambreiajul cu OEM, deși cel original era încă ok (zgomotul era de la rulmenți). În rest, modelul pare senzațional, e cea mai dotată echipare, cu panoramic, navigație, recunoaștere vocală, xenon adaptiv, sezori de parcare etc.
                        Ce părere aveți, cei care cunoașteți modelul?

                        Comment

                        Working...
                        X