FLAVIUF: '08 Honda Civic 1,8 Sport, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    dar acul indicatorului de benzina iti arata verosimil?

    Comment


    • #47
      Da, acul indicatorului de benzina arata corect.

      Comment


      • #48
        Am ajuns la 156000...schimb ulei + filtre: ulei Honda Idemitsu 0W20. Am masurat vechiul ulei (Honda 0W20) si am constatat ca arata binisor dupa 10 kkm si ca s-a cam dus din el 200-300 ml (asta in ipoteza ca cei de la Autoklass au bagat 4 litri dupa cum mi-au spus). Urcand masina pe rampa, mecanicul mi-a spus ca am o usoara scurgere care dupa mici investigatii se pare ca ar fi in proportie de 95% un semering de la cutie. Am facut programare pe 29 sa vad problema rezolvata...ce mi-e cam ciuda e ca abia acum 15 kkm am schimbat uleiul la cutie si am impresia ca o voi face din nou. Revin dupa rezolvarea problemei...
        PS. Dupa 2 plinuri, range-ul a revenit la normal.

        Comment


        • #49
          A venit iarna!! Desi aveam oarecum emotii din cauza gardei la sol, am ajuns fara probleme intr-o zona de munte pe un drum destul de anevoios. Totul e sa mergi atent si sa ai cauciucuri bune
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Super, ce scumpete. Eu nu am unde merge in locuri asa frumoase
            Cit ti-a consumat pe drum?

            Comment


            • #51
              In jur de 7%. Pai vino la Sb, ca aici e plin de locuri de-astea

              Comment


              • #52
                Superb peisajul! In afara de asta, Civic-urile astea au ceva al lor. Eu si acum sunt fascinat de masina, dupa 5 ani de zile!
                '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                Comment


                • #53
                  Odata cu schimbul rotilor, mi s-a parut ca placutele pe spate ar fi cam uzate. Am cumparat un set ATE si am mers la mecanic sa le schimb (reprezentantii Honda din oras nu mi-au raspuns dupa 3 remindere asa ca nu ma milogesc de ei pentru o operatie simpla). Acolo surpriza: mi-a spus ca sunt uzate doar pe jumatate asa ca am amanat inca vreo 5-10000 km operatiunea (ocazie cu care probabil voi schimba si discurile). Dar tot nu am fost degeaba: aveam un zgomot (o zdranganeala) care se manifesta la o anumita turaie. Era un scut termic foarte subtire (din AL) caruia i se rupsesera prinderile asa ca statea pe toba transversala. A facut mecanicul o improvizatie si mi l-a prins (a zis ca va tine mult si bine)...ca idee, cat ar costa unul nou si ce rol are?

                  Pe de alta parte am constatat cu neplacere ca nu poti avea mare incredere in service-urile de top. In Ianuarie i-am rugat sa investigheze o scurgere de ulei (ei au spus ca e o garnitura de la tacheti, pe care am schimbat-o), astazi daca tot am ajuns la mecanic am dat jos scutul si surpriza: ulei, exact ca inainte sa merg la service. Am facut un email catre directorul de service in care le cer explicatii. De fapt, mecanicul meu fusese cel care mi-a semnalat initial problema spunand ca ar putea fi de la cutie, lucru care ma ingrozit si m-a facut sa merg la service mega calificat. Stau acum si ma intreb: cumse justifica sa platesti de 3-4 ori mai mult decat la un service de cartier, cand rezultatul poate fi catastrofal?
                  Partea buna e ca acum s-a uitat mecanicul si mi-a spus ca nu pare a fi de la cutie...dar nu-si da seama exact de unde ar fi...atasez cateva poze..cineva, vreo idee? (oricum marg la service specializat, dar mai chibitam si noi).
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Scutul termic de care spui este Potectia de Catalizator. Pretul este undeva la 5-600 lei, nu mai retin exact, pt. pereche sus/jos.
                    Rolul ei, din cate am inteles, este mai mult pt. evitarea posibileleor evenimente neplacute cum ar fi pornirea unui incendiu daca te asezi cu masina dupa un drum lung deasupra unei bucati de iarba uscata or smtf.

                    Si la mine am facut o improvizatie, le-am fixat cu doua coliere metalice si de 1an si ceva sunt bine-merci. Le-am verificat acum putina vreme si sunt inca prinse bine, nu s-au slabit colierele.
                    2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
                    2007 Jazz CVT - Blue
                    “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Am identificat piesa: numarul 23 din desenul de mai jos:
                      http://www.lingshondaparts.com/honda...block_03=16633

                      Comment


                      • #56
                        Codul OEM este 74655-SMG-E00 - nu am gasit pe ebay.de / .com
                        [Il obtii stergand "_pfk" din linkul tau.]
                        Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                        Comment


                        • #57
                          Astazi am fost la o reconstatare pentru scurgerea de ulei. Partea buna e ca nu e de la cutie. Nu stiu exact de unde vine, dar este infima - cel mai probabil un o-ring. Au spus ca trebuie desfacute mai multe ca sa ajunga in spatele motorului, asa ca o las dupa PAste pe 14 pentru o zi. Cu aceasta ocazie imi pun si becurile arse (avarii si climatizare).

                          Comment


                          • #58
                            Rezolvat scurgerea de ulei, prin schimbarea unei garnituri. A costat 186 RONi (manopera+materiale), mi se pare ca am scapat ieftin. Ramane de urmarit sa nu ma trezesc ca sunt si alte garnituri. Cand sa ridic masina, am vazut ca era cazut deflectorul de sub bara din partea pasagerului (probabil s-a agatat undeva). Fixat pe loc cu niste "soricei", sper sa tina.

                            Comment


                            • #59
                              In week-end am fost la meci. Obisnuit doar cu stadioanele comuniste (n-am mai fost la meci de cand era Vointa in Divizia A), am ramas profund impresionat de Cluj Arena si galeria lui "U" (le doresc sa ramana in Liga1). La mers, am avut un consum de 6%, la intoarcere profitand de ora tarzie si de portiunea de autostrada (unde am mers cam 150-160 - era absolut liber la ora 2 dimineata) s-a stabilizat la 6.5%. Am observat ca daca nu folosesc CD-ul nu apare problema aia enervanta de la ceasul central, dar oricum trebuie rezolvata.

                              Comment


                              • #60
                                In week-end, un drum pe Sibiu-Paraul Rece-Valea Prahovei-Bucuresti(IKEA)-Sinaia-Bran-Sibiu. In total in jur de 650 km, mers in limitele legale, cu scurte apucaturi mai sportive. La intoarcerea din Bucuresti, tinand cont ca mare parte din drum am mers constant cu 80-100 CB-ul imi arata in Codlea 5.8%, dupa care m-am plictisit si am mers mai tare (cam 110-120 constant, cu maxime de 140 in anumite depasiri). Am mai mers cam 15 km cu 150-160 pe centura Sibiului, asa ca pe final mi-a dat 6.1%. In continuare foarte multumit de masina, pana acum nici o problema. Doar benzina. Imi pare insa rau ca am ajuns complet dependent de modul automat, nu am folosit modul manual nici macar 1% din timp.
                                Update km: 162200

                                Comment

                                Working...
                                X