FLAVIUF: '08 Honda Civic 1,8 Sport, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cred ca am trecut unul pe langa celalalt pe DN1, sambata, intr-una din comunele cu multe camere si radare pana in Ploiesti.
    Drumuri bune!
    Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

    Comment


    • #62
      ...avantajul de a avea Honda, ne putem identifica in trafic fara sa ne cunoastem

      Comment


      • #63
        I love my Honda! Sibiu-thassos, 844 km, viteza medie 75 kmh, consum mediu 6%. Si asta fara a urmari un consum anume. Poze la intoarcere

        Comment


        • #64
          Zilele astea un magar s-a catarat pe grila centrala si mi-a inpins-o cam 1 cam in interior (normal ca nu a lasat biletel). Bovina sigur avea ceva SUV sau dubita pentru ca este lovita peste bara. De altfel a observat un coleg chestia, care s-a intamplat de joi incoace (joi am spalat masina si se vede mizerie pe imbinare, deci daca ar fi fost inainte de spalare era curata). De ce mi-era teama n-am scapat, am desfacut-o si am vazut ca sunt rupte urechiusele de la baza iar partile metalice pe care se fixeaza bara sunt putin indoite. Acum am fixat-o, deocamdata nu este foarte deranjant dar daca gasesc ceva ieftin prin dezmembrari am sa o schimb. Intrebare: daca gasesc o grila de TypeS (cea fagure neagra) se potriveste 100%?
          Ii doresc magarului 10 ani de probleme tehnice in cele mai neplacute situatii....

          Comment


          • #65
            Grila de TypeS se potriveste 100%.
            Pe cox (intra aici) este la un pret bunicel (chiar dupa ce adaugi transportul).
            Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

            Comment


            • #66
              E parca ceva mai ieftina daca o iei de la dealer din Germania. :/
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #67
                Am schimbat uleiul...am pus RedLIne 0W20 si filtru Donaldson...ambele import USA. Am observat ca intre schimburi s-au dus cam 300-400 ml (la 10 kkm) dar tinand ca am avut o scurgere pe la o garnitura timp de cateva luni, consider ca e in regula.
                Intre timp, am ajuns la 167 kkm - totul functioneaza perfect. Incet incet ne pregatim de iarna .
                Am fost la SAB si m-a impresionat noul Type-R...sper ca in 3-4 ani sa ma pot apropia de unul...

                Va doresc tuturor drumuri fara evenimente.

                Comment


                • #68
                  Duminica a murit bateria. Am fost pe la mall-uri sa caut, dar nu am gasit...mai bine, pentru ca am aflat ca sunt putin diferite..ieri am rezolvat problema, la o firmulita care vinde baterii din 90 incoace...mi s-au parut foarte profi si documentati...chiar daca a fost putin mai scump decat pe net, am preferat varianta asta deoarece am evitat riscul de a lua ceva nepotrivit, plus ca mi-au facut verificarile de rigoare si au pastrat curent la bord pe durata schimbarii asa ca nu am pierdut setarile.
                  Acum, ma gandesc cand sa trec la rotile de iarna...in rest, toate bune avem 168 kkm si toate bune si frumoase.

                  Comment


                  • #69
                    Era bateria originala? Cati ani te-a tinut?
                    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                    Ex:
                    2014 Honda Civic Executive
                    2011 Honda Civic GT

                    Comment


                    • #70
                      Nu, este a doua bateria -a tinut 4 ani (VARTA)...desi sunt constient ca nu am facut cea mai buna alegere am luat tot VARTA (asta avea omul pe stoc) si daca ma va tine tot 3-4 ani va fi OK. Nu am vrut sa mai pierd o zi-doua pentru ca urasc sa pornesc masina cu cabluri . Din ce mi-a povestit omul avea si o baterie americana (Optima daca am retinut bine) care spunea ca merge spre 8 ani (tehnologie diferita) dar si costa vreo 7-800 RONi...

                      Comment


                      • #71
                        Ne apropiem de 170 kkm si am considerat ca o verificare riguroasa s-ar impune...nici o problema, dar mi s-a recomandat sa schimb toate discurile+placutele de frana si un capat de bara. Distractia (merg pe ATE) e cam 2000-2500 RONi - piese+manopera...e prima interventie majora de cand am masina, dar pana la urma sunt niste consumabile. In alta ordine de idei, azi am gasit un drum superb si liber - intre Blaj si Cunta, m-am jucat putin pe serpentine. I love my car Click image for larger version

Name:	IMG_1684.jpg
Views:	1
Size:	59.8 KB
ID:	722021Click image for larger version

Name:	IMG_1663.jpg
Views:	1
Size:	30.0 KB
ID:	722020

                        Comment


                        • #72
                          Eu am mers pe ATE la discuri si placute fata, si Brembo la discuri si placute spate ,
                          as fi preferat pe spate tot ATE dar din pricina bugetului m-am linistit cu brembo, dar e chiar ok si asa, in doua luni nu am avut emotii la franare

                          toata distractia m-a ajuns aproximativ 1100 RON.

                          Comment


                          • #73
                            De sarbatori am facut un drum pana in MM...toate au mers bine, mai putin niste mici figuri la climatizare...uneori trtebuia sa pun 26 de grade ca sa bage aer cald...in rest, aceeasi tinuta faina, pe unde avem drumuri bune nu poti sa nu iubesti masina asta...bunnn...ma intorc, pe 28 Decembrie schimb toate discurile de frana, placutele si un capat de bara si o semibieleta...cu manopera, reglajele de rigoare (inclusiv unghiurile) si cu un discount de 10% decartez cam 2000 RONI...si ce se intampla fix pe 31 cand nu mai ai ce face? Mi se ridica temperatura, nu pornesc electroventilatoarele intotdeauna...sunat la service, facut programare pe 4 Ianuarie...concluzie e ca 99% e un termostat...l-am schimbat pe 6 si de atunci totul e perfect la clima...acum baga caldura muuult mai devreme ca inainte si acul sta fix unde trebuie...costul, derizoriu pentru inconfortul creat - 200RONi piesa+manopera....
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              ...din ciclul pe unde a ajuns Honda...
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                Niice! Da' ce e cu freza aia? : ))
                                '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X