Salut. Bine v-am gasit. A venit timpul sa ma prezint si eu.
A durat mai mult de la inscriere deoarece nu m-am decis daca sa raman la sedan sau hatch. Am ales intr-un final hatch-ul.
Masina arata groaznic cand am luat-o. Neingrijita, vopsea sarita, interior murdar etc.
A trecut printr-o operatie de tinichigerie mai detaliata. Nu am vrut sa o chituiesc asa ca tinichigeria a fost facuta cu tabla de pe alta masina, am vopsit-o, schimbat uleiuri, lichide, am mai avut un EG neinmatriculat de pe care am transplantat piesele de care nu eram multumit.
Ca dotari are asa:
A/C functional
Geamuri electrice
Inchidere centralizata
Trapa electrica
Momentan incerc sa-mi dau seama de ce se aude un scartait pe partea dreapta in curbe. Mi s-a spus ca ar putea fi rulmentul de la capatul amortizorului. In fine, o sa ii dau eu de cap.
O alta problema ar fi ca pe autostrada, la 140km/h mi se ridica considerabil temp apei in 4-5km. Scade foarte repede cand reduc pe la 110.
Daca cineva imi poate da o solutie sau macar sa ma indrume unde ar trebui sa ma uit as fi recunoscator.
Urmeaza sa ii curat injectorul(pentru ca din pacate am doar unul) si sa o inscriu.
Pentru mai tarziu, sau pentru cand se ivesc piesele ma gandesc la un mini-me Y8 sau un swap de pe un CRX del Sol
Sunt f multumit de stabilitatea in curbe. Masinuta asta iubeste asfaltul!
Poze, doar 2 deocamdata:
A durat mai mult de la inscriere deoarece nu m-am decis daca sa raman la sedan sau hatch. Am ales intr-un final hatch-ul.
Masina arata groaznic cand am luat-o. Neingrijita, vopsea sarita, interior murdar etc.
A trecut printr-o operatie de tinichigerie mai detaliata. Nu am vrut sa o chituiesc asa ca tinichigeria a fost facuta cu tabla de pe alta masina, am vopsit-o, schimbat uleiuri, lichide, am mai avut un EG neinmatriculat de pe care am transplantat piesele de care nu eram multumit.
Ca dotari are asa:
A/C functional
Geamuri electrice
Inchidere centralizata
Trapa electrica
Momentan incerc sa-mi dau seama de ce se aude un scartait pe partea dreapta in curbe. Mi s-a spus ca ar putea fi rulmentul de la capatul amortizorului. In fine, o sa ii dau eu de cap.
O alta problema ar fi ca pe autostrada, la 140km/h mi se ridica considerabil temp apei in 4-5km. Scade foarte repede cand reduc pe la 110.
Daca cineva imi poate da o solutie sau macar sa ma indrume unde ar trebui sa ma uit as fi recunoscator.
Urmeaza sa ii curat injectorul(pentru ca din pacate am doar unul) si sa o inscriu.
Pentru mai tarziu, sau pentru cand se ivesc piesele ma gandesc la un mini-me Y8 sau un swap de pe un CRX del Sol
Sunt f multumit de stabilitatea in curbe. Masinuta asta iubeste asfaltul!
Poze, doar 2 deocamdata:
Comment